Υγεία

Έχεις πίεση; Δες πώς μπορείς να τη ρίξεις φυσικά

Ελαιόλαδο: Οι ελιές και το ελαιόλαδο έχουν πολλά αντιοξειδωτικά και πολυφαινόλες που μειώνουν την αρτηριακή πίεση αποτελεσματικά. Μελέτες έχουν καταλήξει στο συμπέραμσα πως 40 γρ. ελαιόλαδου την ημέρα μπορεί να μειώσουν την αρτηριακή πίεση κατά 50%.

kl_votana01

Σκόρδο: Αν τρως 2 γραμμάρια σκόρδου την ημέρα για 12 εβδομάδες θα μπορέσεις να ρίξεις την πίεσή σου κατά 10 mm Hg πράγμα που είναι πολύ καλό. Το σκόρδο, όμως, δεν είναι καλό να το παίρνεις μαζί με κάποια φάρμακα πράγμα που σημαίνει πως πριν μπεις σε μια τέτοια διαδικασία θα πρέπει να ενημερώσεις τον γιατρό σου και εκείνος να σε συμβουλέψει κατάλληλα.

Ρίγανη: H ρίγανη περιέχει την λεγομενη καρβακρόλη η οποία είναι γνωστή για τις ευεργετικές της ιδιότητες στη λειτουργία της καρδίας. Επομένως η ρίγανη είναι ένα πολύ αποτελεσματικό βότανο που βοηθάει στη μείωση της πίεσης του αίματος.

Βασιλικός: Μελέτες έχουν δείξει πως ο βασιλικός μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της πίεσης αλλά για μικρό χρονικό διάστημα πράγμα που σημαίνει πως θα πρέπει να τον καταναλώνεις κάθε μέρα. Το θετικό είναι, βέβαια, πως αυτό είναι εφικτό μιας και είναι ένα από τα πιο δημοφιλή βότανα που μπορεί να μπει σχεδόν σε κάθε πιάτο.

Κάρδαμο: Έρευνες έχουν δείξει πως αν καταναλώνεις 4 γραμμάρια κάρδαμου την ημέρα μπορείς να μειώσεις την αρτηριακή σου πίεση αρκετά.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.