ΕκπαίδευσηΤοπικά Νέα

Συνάντηση με Εκπαιδευτικούς της Τριφυλίας είχε ο Υφυπουργός Παιδείας Δ. Μπαξεβανάκης

4f89ae51c5dcd765c23193bfec54e769_L


O Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Δημήτριος Μπαξεβανάκης την Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017 πραγματοποίησε επίσκεψη στην Καλαμάτα και ανάμεσα σε άλλες δραστηριότητες και επισκέψεις συναντήθηκε και με εκπροσώπους της Α’ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας, της Β’ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας, του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τριφυλίας.

Σε δελτίο τύπου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τριφυλίας σημειώνονται τα εξής:

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Παρασκευή, 17-03-2017 στην Καλαμάτα έγινε συνάντηση του Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ.  Δημητρίου Μπαξεβανάκη, με τα Διοικητικά Συμβούλια όλων των εκπαιδευτικών συνδικαλιστικών σωματείων του νομού Μεσσηνίας. Λόγω των οξυμένων προβλημάτων στον τομέα της Παιδείας υπήρξαν, αρχικά αλλά και κατά τη διάρκεια της συζήτησης,  ένταση και διαφωνίες.

Όταν ήρθε η σειρά μας να μιλήσουμε, επισημάναμε πως χαρήκαμε που ήρθε «ο Μωάμεθ στο βουνό» αρκεί να υπήρχε κατ’ ουσίαν ουσία στην επίσκεψη αυτή.

Αναφερθήκαμε στους συναδέλφους που είναι μέσα στην ίδια τους τη χώρα ξενιτεμένοι κι επιθυμούν διακαώς  να επιστρέψουν σε οργανικές θέσεις της ιδιαίτερης πατρίδας τους μετά από χρόνια μακρινής υπηρέτησης.

Αναφερθήκαμε σε όλους εμάς τους διδάσκοντες που γηράσκουμε κι η καμπούρα μας δεν αντέχει και πολλά πλέον. Εκπαιδευτικοί που είναι η ώρα τους να αποχωρήσουν για να παραχωρήσουν τη θέση στους νέους, δυνατούς εκπαιδευτικούς.

 Αναφερθήκαμε στους αναπληρωτές που βρίσκονται επί σειρά ετών στο εκπαιδευτικό «κουρμπέτι» αναμένοντας την επαγγελματική αποκατάσταση. Πώς, άραγε, απέλπιδες δάσκαλοι θα φτιάξουν ένα φέρελπι έθνος; Πισωγυρίζουμε σε «πλατείες Κλαυθμώνος»;

 Οι Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής ταξιδεύουν σε όλη την Ελλάδα και παρότι αντιμετωπίζουν τις δύσκολες περιπτώσεις μαθητών παίρνουν ως « ανάξια πλερωμή» την πλήρη ανασφάλεια κι αδιοριστία.

Οι Εκπαιδευτικοί που έχουν αναλάβει την αγωγή των νηπίων και το επιτελούν  με χαρά κι εφόδια παιδαγωγικά φέτος τα έχουν δει όλα. Πολλές δεν έχουν καν όνομα αλλά είναι «η κυρία της υποδοχής», «του απογευματινού» κλπ. Οποίος ευτελισμός!

 Και σαν να μην έφτανε αυτό, παρουσιάζεται το φαινόμενο των Κ.Δ.Α.Π. Έχει αρχίσει η έμμεση εκχώρηση αρμοδιοτήτων σε άλλους φορείς  μη επιφορτισμένους εκ φύσεως να ασκήσουν εκπαιδευτικό έργο.

Αναρωτηθήκαμε, επίσης, αν θα γίνει αποτίμηση του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού. Η ανατροφοδότηση που θα πάρει το Υπουργείο δεν νομίζουμε πως θα το κάνει να επαίρεται για την εφαρμογή τους.

Οι φτηνές λύσεις των φτηνών εργαζομένων οδηγεί και σε φτηνές κυβερνήσεις με αποτέλεσμα το πολίτευμα να φθίνει και να ανοίγουμε «Κερκόπορτες» εντός κι εκτός της χώρας.

Ο Υφυπουργός, όταν ήρθε η σειρά του να πάρει το λόγο, τόνισε πως:

  • Η χώρα δεν έχει χρήματα. Δύο είναι οι λύσεις. Ή να δανειστεί ή να επιβάλλει φόρους.
  • Παρόλα αυτά, ο προϋπολογισμός του 2017 για το Υπουργείο Παιδείας είναι αυξημένος κατά 250.000.000 ευρώ.
  • Η κυβέρνηση θα μιλήσει για διορισμούς όταν θα είναι σε θέση να τους κάνει. Η προϋπηρεσία θα αποτελεί βασικό κριτήριο πρόσληψης.
  • Φέτος προσελήφθησαν 10.000 Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και λειτούργησαν 23 νέα σχολεία Ειδικής Αγωγής.
  • Θα δοθούν κίνητρα στους νέους επιστήμονες ώστε να μπουν στην εκπαίδευση.
  • Πρέπει να μελετηθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα εκ νέου ώστε να ξέρουμε τι πρέπει να ξέρει ένα παιδί όταν τελειώσει το Δημοτικό, το Γυμνάσιο, το Λύκειο.
  • Στο τέλος του έτους θα γίνει αποτίμηση του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού.
  • Η κυβέρνηση δεσμεύεται ότι θα γίνουν ολοήμερα και τα διθέσια και πάνω Δημοτικά Σχολεία.
  • Δεν πρόκειται να γίνει ατομική αξιολόγηση. Θα γίνει αποτίμηση του έργου της σχολικής μονάδας προς όφελος της ίδιας της σχολικής μονάδας.

Κατά τη γνώμη μας, λιγοστές οι απαντήσεις και πολλαπλά τα προβλήματα. Ας μην εφησυχάζουμε, λοιπόν.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *