Εκπαίδευση

Τέλος η πληροφορική σε ΕΠΑΛ στη Πελοπόννησο – Κλείνουν τμήματα και νεώτερη υπουργική απόφαση χωρίς την Πελοπόννησο

internet-660x330


ΑΝΑΒΡΑΣΜΟΣ επικρατεί στην Πελοπόννησο μετά την συμπληρωματική απόφαση του υπουργού Παιδείας που ουσιαστικά καταργεί τμήματα των ΕΠΑΛ αρκετά εκ των οποίων είχαν ξεκινήσει κανονικά με καθηγητές, βιβλία και ωρολόγιο πρόγραμμα με έγκριση της περιφερειακών διευθυνσεων, αλλά επειδή ήταν ολιγομελή για 1-2 μαθητές λιγότερους τελικά δεν θα λειτουργούν στην Β τάξη κι επομένως δεν θα υπάρχουν στην Γ ταξη ως ειδικότητα….
Το υπουργείο κατ εξαίρεση όπως χιλιομετρικές αποστάσεις ή ειδικοτήτων είχε εγκρίνει ορισμένα τμήματα το δεύτερο 10ήμερο του Σεπτεμβρίου, ενώ με νεώτερη απόφαση που αναρτήθηκε την Δευτέρα με αρ. πρωτ. Φ12/172443/Δ4 ενέκρινε ορισμένα νέα τμήματα Β επαλ κυρίως πληροφορικής και Γενικής παιδείας, αλλά ξέχασε να περιληφθεί η Πελοπόννησος καθώς περιέχει τις υπόλοιπες περιφέρειες όπως βόρεια ελλάδα και νησιά που είχαν σοβαρό θέμα. Όμως θυμίζουμε ότι στην εποχή της κοινωνίας της Πληροφορίας όταν το υπουργείο προωθεί υποτίθεται τις νέες τεχνολογίες, ουσιαστικά καταργεί τομείς Πληροφορικής που έχουν ζήτηση στην αγορά εργασίας με αποτέλεσμα να υποβαθμίζονται δεκάδες ΕΠΑΛ ιδίως σε Μεσσηνία, Ηλεία, Αχαία και αλλού.
ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ…
Στη Μεσσηνία σοβαρό θέμα υπήρξε στο Εσπερινό της Καλαμάτας αλλά κυρίως στο ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας όπου δημιουργήθηκε ο τομέας με 8 παιδιά τα οποία είχαν καθηγητές, πρόγραμμα και έκαναν κανονικά μαθήματα. Ο αριθμός μαθητών στην Β τάξη σύμφωνα με την υπ. αριθμ. 42712/Γ2/20-3-2014 έχει οριστεί σε 10 μαθητές. Όμως κατ εξαίρεση για ειδικούς λόγους το τμήμα μπορεί να λειτουργήσει καθώς στη  Γ τάξη απαιτείται αιρθμός 8 μαθητών. Τώρα όσοι επέλεξαν Πληροφορική αναγκάζονται είτε να αλλάξουν ειδικότητα, είτε να μετακινηθούν 60 χλμ. στη Καλαμάτα οπότε το κόστος μεταφοράς ποιος θα το πληρώνει; Ήδη αντιδράσεις σημειώνονται από το Δήμο Τριφυλίας αλλά και φορείς εκτός των άλλων.
Στη Πελοπόννησο συνολικά εγκρίθηκαν μόνο λίγες δεκάδες τμήματα με σοβαρές ελλείψεις ανα γεωγραφική κατανομή την ώρα όμως που υπήρχαν καθηγητές και πλήρη εργαστήρια. Το θέμα ήρθε στη Βουλή απο κόμματα της αντιπολίτευσης και ιδίως το ΚΚΕ.
Να σημειώσουμε ότι την στιγμή που οι αρμόδιοι παράγοντες μιλούν για διαλειτουργικότητα-όρος πληροφορικής-σε κράτος και υπηρεσίες- αποτελεί απορίας άξιον πως η ελπίδα των νέων εξανεμίζεται. Στην Ηλεία κινδυνεύουν να μείνουν μετέωροι ολόκληροι τομείς για Κρέστενα και Πύργο αλλά και στην Αμαλιάδα αφού έχει μειωθεί και ο αριθμός μαθητών στην ιστορική περιοχή. Στην Αχαία οι καταργήσεις συμπληρώνονται με αλλαγή σχολείου σε μαθητές ευτυχώς στην ίδια πόλη. Τελικά παρά τις διαμαρτυρίες γονέων, 15 μελών συμβουλίων μαθητών, ΕΛΜΕ, συλλόγων, Δήμων και φορέων, το υπουργείο Παιδείας επιμένει να μην στηρίζει το μέλλον των παιδιών, με την ελπίδα να χάνεται….
Ιωάννης Μποζίκας

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.