Αποκαλύψεις για την κρυφή ζωή του αρχιμανδρίτη στη Χώρα Μεσσηνίας

232ca095fbc5fd95e3bfb979cd2976b7_L


Νέες  αποκαλύψεις  για  την  ερωτική ζωή  του  54χρονου  αρχιμανδρίτη Φώτη Ζαχαρόπουλου ακούστηκαν στο Μικτό  Ορκωτό  Δικαστήριο  Καλαμάτας, όπου  ξεκίνησε  χθες  από  την  αρχή  η δίκη  για  τη  δολοφονία  που  συγκλόνισε πέρυσι  το  Φεβρουάριο  τη  Μεσσηνία. Αν και  οι  Χωραΐτες  οι  οποίοι  κατέθεσαν αυτή  τη  φορά  μετρούσαν  τα  λόγια  τους και  διάλεγαν  προσεκτικά  τις  λέξεις,  οι συνήγοροι  υπεράσπισης  μίλησαν  έξω από  τα  δόντια:
Η  δικηγόρος  Κική  Πακιρτζίδου  ρώτησε  ευθέως  για  τα  σεξουαλικά παιχνίδια  (ομοιώματα ανδρικών μορίων)  που  είχαν  βρεθεί  στο  σπίτι  του θύματος και πόσο επιθετικός ήταν πάνω στο  σεξ.  Ρώτησε  επανειλημμένα  και  με έμφαση τους μάρτυρες για περιπτώσεις που  νεαρά  αγόρια  κατέληξαν  στο  νοσοκομείο  για  συρραφή  μετά  από  σεξουαλική  κακοποίηση  από  τον  αρχιμανδρίτη.
Η  δίκη  είχε  διακοπεί  μετά  από  δύο συνεδριάσεις  τον  περασμένο  Ιανουάριο για  να  αποφανθεί  δικαστικός  γραφολόγος για  τη γνησιότητα  της  υπογραφής του  24χρονου Γεωργιανού κατηγορούμενου στην ομολογία του. Χθες η πραγματογνωμοσύνη  που  κατέθεσε  στο  δικαστήριο  ο  γραφολόγος  Γ.  Κωττάκης δεν  αναγνώστηκε,  αλλά  σύμφωνα  με πληροφορίες  αφήνει  ελάχιστες  αμφιβολίες  η  υπογραφή  να  μην  είναι  του κατηγορούμενου.
Οι  δικηγόροι  του  Γεωργιανού  Κική  Πακιρτζίδου  και  Εφη Ορφανίδου πρότειναν ως μάρτυρα υπεράσπισης  τη  συνάδελφό του επίσης δικαστική  γραφολόγο Χριστίνα Σαμολαδά, η οποία είχε  συμπεράνει ότι  η υπογραφή δεν  είναι  δική  του.  Επίσης  ως  μάρτυρας υπεράσπισης  θα  καταθέσει  και  ο  άνθρωπος  που  σύμφωνα  με  τις  δικηγόρους  του  Γεωργιανού  ήταν  μαζί  του στην  Πύλο  όταν  ο  Φ.  Ζαχαρόπουλος δολοφονήθηκε.
ΔΥΟ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΥΛΛΗΨΗΣ 
Η  κατάθεση  του  αστυνομικού  της Υποδιεύθυνσης  Ασφαλείας Καλαμάτας περισσότερο  μπέρδεψε παρά έριξε φως στα  ερωτήματα  της  υπεράσπισης.  Μάλιστα  χρειάστηκε  να  επέμβει  και  ο  εισαγγελέας  για  να  σταματήσει  ο  αστυνομικός  να  αναφέρεται  σε κάθε σχεδόν ερώτηση στο ότι όλα τα συμπεράσματα τα  οποία  κατέθετε  προέρχονταν  από τον  αξιωματικό  που  έκανε  την  προανάκριση.  Σε  σημείο  που  οι  δικηγόροι  του Γεωργιανού  ζήτησαν  να  καταθέσει  ο εν  λόγω  αξιωματικός,  ωστόσο  απορρίφθηκε  από  το  δικαστήριο  μετά  και την  αρνητική  πρόταση  του  εισαγγελέα. Η  υπεράσπιση  από  την  πλευρά  της  αμφισβήτησε  έντονα  τον  τρόπο  που  έγινε η  προανάκριση.  Μεταξύ  άλλων  οι  δικηγόροι  επεσήμαναν  ότι  υπάρχουν δύο εκθέσεις  σύλληψης  και  ρώτησαν  τον αστυνομικό  της  Ασφάλειας  γιατί  αφού το  έγκλημα έγινε  στις  15 Φεβρουαρίου, ο Γεωργιανός συνελήφθη στις 17, ενώ είχε  πάψει  να  ισχύει  το  αυτόφωρο.  Η δεύτερη  έκθεση  σύλληψης  έγινε  μετά από  ένταλμα  που  εκδόθηκε  από  τις  δικαστικές  αρχές,  στις  18  Φεβρουαρίου. Πολλά  ακούστηκαν  και  για  το  άγριο ξύλο  που  έφαγε  ένας  Μολδαβός,  ο οποίος  ήταν  στους  αρχικούς  υπόπτους και  οι  αστυνομικοί  -όπως  ειπώθηκε  στη διάρκεια  της  αποδεικτικής  διαδικασίαςτον  έγδυσαν για  να βεβαιωθούν ότι δεν έχει  σημάδια  στο σώμα, τρομοκράτησαν την κοπέλα του και τον έβρισαν.
ΠΛΗΡΩΝΕ ΓΙΑ ΣΕΞ 
Ο  αστυνομικός  επανέλαβε  χθες  στο δικαστήριο  ότι  από  την  αρχή  οι  έρευνες στράφηκαν  σε  ανθρώπους  που  είχαν ερωτικές  επαφές  με  τον  κληρικό  και ανέφερε πως ο αρχιμανδρίτης πλήρωνε νεαρά αγόρια για  σεξ.  Ετσι,  αρχικά  προσήγαγαν  αλλοδαπούς  κι  όσο  προχωρούσαν  οι  έρευνες  ο  κύκλος  των  υπόπτων  στένευε.  Η  μαρτυρία  του  Μολδαβού  -είπε-  έστρεψε  την  προσοχή  τους στους  δύο  κατηγορούμενους:  τον  Γεωργιανό  και  τον  ανήλικο  Χωραϊτή.  Μάλιστα  ο  αστυνομικός  ανέφερε  ότι  ο Μολδαβός  είπε  πως  είδε  και  τους  δύο κατηγορούμενους  να  ανεβαίνουν  το βράδυ  του  φόνου  τα  σκαλιά  στο  σπίτι του  θύματος.  Ωστόσο,  πουθενά  δεν είχε  αναφέρει  ο  Μολδαβός  ότι  αναγνώρισε  τον  Γεωργιανό  παρά  μόνο  ότι ο  πιτσιρικάς  που  έστρεψε  το  κεφάλι του  και  τον  κοίταξε  καθώς  ανέβαιναν τη  σκάλα  έμοιαζε  παρά  πολύ  με  τον Χωραΐτη.  Επίσης,  ο  αστυνομικός  συμπέρανε ότι  φορούσαν γάντια και γι’  αυτό δεν  βρέθηκαν  αποτυπώματα  αναφέροντας  σε  σημείο  της  κατάθεσής  του ότι  κάπου  το  έχουν  αναφέρει  οι  ίδιοι  οι κατηγορούμενοι.  Αλλά μετά ανασκεύασε λέγοντας  ότι  επειδή  δεν  βρέθηκαν αποτυπώματα  πρέπει  να  φορούσαν  γάντια και  να  είχαν  καθαρίσει  τους  χώρους του  σπιτιού  γιατί  μύριζε  χλωρίνη.  Είπε ακόμα  ότι  όταν  τους  ανέκριναν  τα  έριχναν  ο  ένας  στον  άλλον  και  κανένας δεν  παραδεχόταν  ότι  χτύπησε  με  τη  σιδηρογροθιά  τον  αρχιμανδρίτη.
Ο  αστυνομικός  παρουσίασε  αρχικά  και  ως  δεδομένο  ότι  ο  ιερέας  είχε  σεξουαλική επαφή με τους κατηγορούμενους. Οταν όμως του επισήμαναν ότι δεν έχει βρεθεί γενετικό  υλικό  των  κατηγορούμενων από  το  πρωκτικό  επίχρισμα  το  οποίο πήραν  από  τον  ιερέα  και  εξέτασαν  εργαστηριακά,  απάντησε  πως  το  συμπεραίνει  γιατί  ο  αρχιμανδρίτης  βρέθηκε γυμνός.  Ενώ  τη  βεβαιότητα  που  εξέφρασε  στο  δικαστήριο  ότι  ο  κατηγορούμενος  είχε  σεξουαλικές  επαφές  με τον  ιερέα  το  απέδωσε  στα  όσα  έμαθε από τον προανακριτικό υπάλληλο.
Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΛΔΑΒΟΥ 
Ο  Μολδαβός,  όπως  είπε  τόσο  χθες στο δικαστήριο  αλλά και τον περασμένο Ιανουάριο,  πήγε  μόνος  του στους αστυνομικούς  γιατί  έψαχναν  τον  αδερφό του.  Το  μηχανάκι  που  οδηγούσε  και  είδαν  έξω  από  το  σπίτι  του  αρχιμανδρίτη το  βράδυ  του  φόνου,  όπως  προέκυψε στη  χθεσινή  διαδικασία  ήταν  στο  όνομα του  αδερφού του. Εξηγώντας γιατί βρέθηκε  έξω  από  το  σπίτι  του  Φ.  Ζαχαρόπουλου  είπε  ότι  είχε  τηλεφωνήσει  στον ιερέα  για  να  περάσει  από  το  σπίτι  του, για  να  κανονίσουν  πότε  θα  κόψει  τα χορτάρια  στο  μοναστήρι  για  να  πάρει μεροκάματο.    Επικαλέστηκε  μάλιστα πως  αυτός  είδε  έναν  που  έμοιαζε  με τον  ανήλικο  Χωραΐτη  και  τον  άλλον που  ήταν  μαζί  του  να  ανεβαίνουν  τα σκαλιά  στο  σπίτι.  Τον  άλλον  δεν  τον αναγνώρισε  ως  τον  Γεωργιανό  κατηγορούμενο  γιατί  όπως  είπε  είδε  μόνο την  πλάτη και ότι  φορούσε μαύρο μπουφάν.
Αντίθετα  αυτός  που  έμοιαζε  στο Χωραΐτη,  όπως ανέβαινε την σκάλα γύρισε  και  τον  είδε  στο  πρόσωπο. Ο Μολδαβός επειδή ο παπάς τον είχε μαλώσει μια  άλλη φορά που πήγε σπίτι όταν ήταν άλλοι  μέσα,  αποφάσισε  να  περιμένει μέχρι  να  βγουν.  Πήγε  και  κάθισε  πίσω από  κάτι  κάδους  γύρω  στα  10 – 15 λεπτά.  Οταν  είδε  το  φως  να  αναβοσβήνει 2-3  φορές  στην  κρεβατοκάμαρα  υπέθεσε  πως  ο  παπάς  κάνει  μαζί  τους  ό,τι έκανε  με  τα  άλλα  αγόρια  που  προσκαλούσε  στο σπίτι,  και  έφυγε.  Δεν  απομακρύνθηκε  πολύ  κι  όπως  είπε  ένα  αυτοκίνητο  με κορναρίσματα τον προσπέρασε. Το ότι ο παπάς δολοφονήθηκε το έμαθε την  επόμενη  μέρα,  υποστήριξε.
ΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ 
Το  μάρτυρα  Μολδαβό  ρώτησαν  οι συνήγοροι  υπεράσπισης πώς βρέθηκαν τα  αποτυπώματά του πάνω σε ένα μπουκάλι  κρασί,  ακουμπισμένο  στον  πάγκο της  κουζίνας  όπου  βρέθηκε  ο  νεκρός. Ο  μάρτυρας  είπε  ότι  συναντήθηκαν  την Πέμπτη ή την Παρασκευή πριν τον σκοτώσουν  και  πως  το  θύμα  συνήθιζε  να φιλεύει  τα  αγόρια  με  μπουκάλια  κρασί ή  ουίσκι  που  δεν  ήθελε  ο  ίδιος.  Το αποτύπωμά  του  στο  εσωτερικό  ενός συρταριού  στην  κρεβατοκάμαρα,  το  δικαιολόγησε  λέγοντας  ότι  έπαιρνε  από εκεί  τα  “πράγματα”  τα  οποία  χρησιμοποιούσαν  με  τον  ιερέα  όταν  έκαναν σεξ.  Επιπλέον,  ήταν  ο  μόνος  μάρτυρας ο  οποίος  είπε  ότι  ο  Γεωργιανός  κατηγορούμενος  μπλεκόταν  σε  καβγάδες και  μια  φορά  χτύπησε  με  σιδηρογροθιά ένα Βούλγαρο. Πάντως  όπως  επεσήμαναν  οι  συνήγοροι  και  φαίνεται  από  τις  εκθέσεις έρευνας  και  το  πόρισμα  των  εγκληματολογικών εργαστηρίων της Αστυνομίας, δύο  σιδηρογροθιές  βρήκαν  στο  σπίτι του  Χωραΐτη.  Στα  δάχτυλα  είχαν  μόνο το  γενετικό  υλικό  του  ανήλικου  και  όχι του  Γεωργιανού.  Στο  σπίτι  του  θύματος σύμφωνα  με  τα  ίδια  έγγραφα,  δεν  βρήκαν  ούτε  αποτυπώματα,  ούτε  γενετικό υλικό  του  κατηγορούμενου  –  ούτε  και στα  νύχια  του  νεκρού βρέθηκε γενετικό υλικό  του,  αλλά  βρέθηκε  άλλων  ατόμων.  Επίσης,  το  μόνο  μαύρο  μπουφάν που  βρήκαν  οι  αστυνομικοί  ήταν  στο σπίτι  του  μάρτυρα  Μολδαβού.  Οι  συνήγοροι  αμφισβήτησαν  ότι  λέει  αλήθεια πως  ήταν  έξω  από  το  σπίτι  του  αρχιμανδρίτη  γύρω στις  8 με 8.30 το βράδυ και  είδε  τα  δύο  άτομα  που  λέει,  γιατί ένας  φίλος  του  αλλοδαπός  έχει  καταθέσει  πως  ήταν  μαζί  με  το  Μολδαβό από  τις  6  το  απόγευμα  μέχρι  τις  9  το βράδυ.  Ο  εν  λόγω  αλλοδαπός  μετά από  αίτημα  της  υπεράσπισης  θα  κληθεί για  να  καταθέσει  τη  Δευτέρα  και  αν κριθεί  απαραίτητο  θα  γίνει  κατ’  αντιπαράσταση εξέτασή τους.
ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ
Ο  πρώτος  μάρτυρας  που  κατέθεσε ήταν ο θείος του αρχιμανδρίτη, ο οποίος είπε  ότι  δέχτηκε  από  τη  γυναίκα  του  ένα τηλεφώνημα  την  Κυριακή  ότι  ο  ανιψιός του  δεν  πήγε  στην  λειτουργία.
Οταν πήγαν  σπίτι  μαζί  με  τον  ψάλτη  να  κοιτάξουν,  τον  βρήκαν  νεκρό  στην  κουζίνα, μόνο  με  το  πουκάμισο  που  τον  έπνιξαν τυλιγμένο  στο  λαιμό  του.  Ο  θείος  του είπε  στο  δικαστήριο  ότι  ο  αρχιμανδρίτης ήταν  πολύ φιλικός άνθρωπος με όλους και  γι’  αυτό  τον  είχαν  παρεξηγήσει  και διέδιδαν  διάφορα.  Μάλιστα  είπε  ότι  ο αρχιμανδρίτης  θα  έφευγε  από  τη  Χώρα για  να  πάει  στα Ιεροσόλυμα, αφού πουλούσε όλη του την περιουσία – ενώ ήδη είχε  πουλήσει  για  13.000  ευρώ  ένα αγρόκτημα ένα χρόνο πριν δολοφονηθεί αλλά σύμφωνα με το θείο του δεν κράταγε  λεφτά  στο  σπίτι  γιατί  φοβόταν  ότι θα  τον  κλέψουν,  όπως  το  είχαν  ξανακάνει.
Για  το  Γεωργιανό  είπε  ότι  ποτέ δεν  τον  είδε  μαζί  με  τον  παπά,  ούτε  είχε ποτέ  δώσει δικαιώματα στη Χώρα. Ολοι τον  ήξεραν  ως  δουλευταρά,  ήσυχο  άνθρωπο  που  δεν  ενοχλούσε  κανέναν  εκτός  από  μια  φορά  που  μαζί  με  τη  γυναίκα  του  τον  άκουσαν  να  φωνάζει  με τον  σπιτονοικοκύρη  γιατί  άφησε  νοίκια απλήρωτα.  Αντίθετα  για  τον  ανήλικο Χωραΐτη  είπε  ότι  πήγαινε  πολύ  συχνά στο  σπίτι  του  αρχιμανδρίτη  και  εκείνος τον  χαρτζιλίκωνε  γιατί  ο  πατέρας  του δεν  του  έδινε  λεφτά.
ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ
Η  γυναίκα  του  μάρτυρα  και  νεωκόρισσα  είπε  επίσης  καλά  λόγια  για  το  Γεωργιανό,  ενώ  χαρακτήρισε  λόγια  του κόσμου  όσα  λέγονταν  για  το  πάθος που  έτρεφε  ο  αρχιμανδρίτης  στα  νεαρά αγόρια.  Χαρακτήρισε  δε  ως  εκρηκτικό χαρακτήρα  τον  ιερέα  και  όπως  είπε «όταν  είχε  δίκιο  και  έβλεπε  κάτι  στραβό έκανε  “μπαμ”,  αλλά  δεν έκανε έκτροπα ή  κοπανούσε».
Σχετικά  με  καταγγελίες που  όπως  είπε  η  υπεράσπιση  έγιναν στη  Μητρόπολη  Τριφυλίας  σχετικά  με τα  σεξουαλικά  έκτροπα  του  αρχιμανδρίτη,  η  νεωκόρισσα  απάντησε  ότι  δεν άκουσε  ποτέ  να  ξεσηκώθηκαν  οι  κάτοικοι  εναντίον  του  για  να  τον  διώξουν.
Ο  ψάλτης,  ο  οποίος  βρήκε  τον  αρχιμανδρίτη,  απέφυγε  να  πει  αυτή  τη  φορά το  οτιδήποτε  για  το  πως  ήταν  σαν  άνθρωπος ο ιερέας, και παρά τις επίμονες ερωτήσεις  της  υπεράσπισης  πάνω  σε ό,τι  είχε  πει  στη  δίκη  τον  Ιανουάριο, αρνήθηκε  να  απαντήσει.
Οταν  η  έδρα επεσήμανε  ότι  δεν  μπορεί  να μην απαντήσει,  σε  κάθε  ερώτηση  έλεγε  “δεν  θυμάμαι  να  είπα  τέτοια  πράγματα”.  Τα “πράγματα” αυτά αφορούσαν τον έκρυθμο  χαρακτήρα  του  αρχιμανδρίτη  και σχόλια  που  έκανε  ο  ιερέας  για  το  πόσο “προικισμένοι”  είναι  από  τη  φύση  οι Αλβανοί. Στη  δίκη  κατέθεσε  επίσης  και  ένας νεαρός  Χωραΐτης  ο  οποίος  είπε  ότι  ο παπάς  όταν  ήταν  17  –  18  χρονών  τον είχε  πάει  στην  κουζίνα  του  μοναστηριού και  άπλωσε  το  χέρι  του  στα…  ιδιαίτερα σημεία  του.  Ο  ίδιος  όμως  τον  απέρριψε και  έφυγε  όπως και τις επόμενες φορές που  ο  ιερέας  τον  πλησίασε  για  να  γίνει κάτι μεταξύ τους.
ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ
Σύμφωνα  με  το  κατηγορητήριο,  ο Χωραΐτης  τράβηξε  από  τον  ώμο  τον αρχιμανδρίτη  και  τον  πέταξε  κάτω,  ενώ με  το  που  έπεσε  άρχισε  να  τον  χτυπά  χωρίς  λύπηση  στο κεφάλι  με  μια  σιδηρογροθιά.  Ο  Γεωργιανός  άρχισε  και αυτός  να  τον  χτυπά  στο  κεφάλι  με  μια  σιδηρογροθιά  ξανά και ξανά, μετά  πήρε  από  το  νεροχύτη  ένα  πλαστικό  χερούλι  κατσαρόλας  και  κάρφωσε  το  θύμα  στο  κεφάλι  πίσω  από  το αυτί.    Στη  συνέχεια,  και  ενώ ο αρχιμανδρίτης ήταν αναίσθητος τον  κρατούσε  από  το  κεφάλι  και  ο  Χωραΐτης  πέρασε  το πουκάμισο  γύρω  από  το  λαιμό  του  θύματος.  Το  έκανε θηλιά  και  το έσφιξε,  μέχρι  το  θύμα να πεθάνει από ασφυξία. Φεύγοντας άφησαν τον αρχιμανδρίτη γυμνό σε ύπτια θέση στο δάπεδο της κουζίνας του σπιτιού. Στο  σπίτι  δεν  βρέθηκαν  ίχνη  παραβίασης  γιατί  ο  αρχιμανδρίτης  τους  περίμενε.  Είχαν  τηλεφωνήσει  ότι  θα  πάνε γιατί  ήθελαν  χρήματα  για  να  παρακολουθήσουν  το  πρωί της  Κυριακής  αγώνες  καρτ  στην  Καλαμάτα.  Μέσα  στο σπίτι  τα  πάντα  είχαν  γίνει  άνω  κάτω  και  έλειπαν  τα  κλειδιά του  μοναστηριού  και  το  κινητό  τηλέφωνο  του  παπά.  Τα  κλειδιά  βρέθηκαν, όχι  όμως και το κινητό, ενώ μια συσκευή που οι αστυνομικοί  βρήκαν  στο σπίτι  του  Μολδαβού χωρίς μπαταρία  και  κάρτα  SIM  δεν  εξακριβώθηκε  ότι  ήταν  του αρχιμανδρίτη.
Θυμίζουμε  ότι  ο  24χρονος  Γεωργιανός  κατηγορείται για  τη  δολοφονία,  μαζί  με  έναν  18χρονο  Χωραΐτη  –  ο οποίος  καταδικάστηκε  σε  κάθειρξη  15  ετών  και  ενός μήνα  πέρυσι  τον  Ιούλιο  από  το  Τριμελές  Δικαστήριο  Ανηλίκων Κυπαρισσίας. Το δικαστήριο αυτό αποφάσισε μάλιστα ότι  ο  ανήλικος  τότε  Χωραΐτης  δεν  ήταν  εκείνος  που χτύπησε  με τη σιδηρογροθιά και  στραγγάλισε  τον  54χρονο αρχιμανδρίτη  με  το ίδιο  του το πουκάμισο, αλλά ο 24χρονος Γεωργιανός που ήταν μαζί του. Ο Γεωργιανός που η δίκη του θα συνεχιστεί την Δευτέρα 11 του μήνα, αντιμετωπίζει  κατηγορίες  για  ανθρωποκτονίας με  πρόθεση  κατά  συναυτουργία,  ληστεία  τελεσθείσα  με ιδιαίτερη  σκληρότητα  κατά  συναυτουργία,  οπλοφορία  και οπλοχρησία από κοινού.
kpylos.blogspot/»ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» 09/05/2015