Πρεμιέρα Πανελλαδικών στους Γαργαλιάνους με χαμόγελα – Δηλώσεις μαθητών [εικόνες]

 

main


Πρεμιέρα πανελλαδικών εξετάσεων σήμερα, Δευτέρα, και όπως στα Λύκεια όλης της χώρας, έτσι και στους Γαργαλιάνους, οι μαθητές κλήθηκαν να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό εξεταζόμενοι στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας. Το προς εξέταση θέμα του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας θεωρήθηκε από την πλειοψηφία των μαθητών κατανοητό δίχως να κρύβει κάποια «παγίδα».

Οι υποψήφιοι εξετάστηκαν πάνω σε κείμενο του ομότιμου καθηγητή αρχαιολογίας, του Πανεπιστημίου Αθηνών, Βασίλη Λαμπρινουδάκη που αφορά στους αρχαίους χώρους θέασης και ακρόασης και τους ζητήθηκε να γράψουν ομιλία αναφορικά με την αξία της πολιτιστικής κληρονομιάς με τίτλο: «Προστασία και αξιοποίηση της πολιτισμικής μας κληρονομιάς».

Σημειωτέον ότι το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM), επιθυμώντας να αναδείξει τον ρόλο των μουσείων στη σύγχρονη κοινωνία, όρισε από το 1977 τη 18η Μαΐου ως Διεθνή Ημέρα Μουσείων. Διόλου τυχαία η μέρα, λοιπόν, και τι πιο ταιριαστό από ένα θέμα το οποίο έχει να κάνει με την πολιτιστική κληρονομιά.

Όπως μας ενημέρωσε ο διευθυντής του Λυκείου Γαργαλιάνων κ. Ι. Κίτσος, όλα κύλησαν ομαλά κατά την πρώτη ημέρα των εξετάσεων, οι μαθητές δεν είχαν απορίες και δεν υπήρξαν απόντες.

Το gargalianoionline βρέθηκε έξω από το Γενικό Λύκειο Γαργαλιάνων και συνομίλησε με κάποιους από τους μαθητές καθώς άρχισαν να εξέρχονται από το εξεταστικό κέντρο. Τους ρωτήσαμε πως είδαν τα θέματα και ποιες είναι οι σχολές που θα ήθελαν να περάσουν.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους δέχθηκαν να μιλήσουν στο gargalianoionline.gr και ευχόμαστε καλή συνέχεια σε όλους.

Ακολουθούν οι δηλώσεις των μαθητών.

Νίκος Τσόπελας

1

Τα θέματα ήταν σχετικά εύκολα, δεν αντιμετώπισα κάποια ιδιαίτερη δυσκολία, πιστευω ότι ήταν και αναμενόμενα καθώς σήμερα είναι η Διεθνή Ημέρα Μουσείων. Προσπαθώ να γράφω όσο το δυνατόν καλύτερα και τότε θα δω τις επιλογές μου όσον αφορά τη σχολή που θα ακολουθήσω.

Παναγιώτα Γεωργιοπούλου

2

Τα θέματα ήταν βατα, «θα δείξει» πόσο έγραψα γιατι είναι ένα μάθημα που δεν μπορείς να ξέρεις πόσο έγραψες, εξαρταται και από τον διορθωτή. Έχω κάποιους στόχους, όσον αφορά τις σχολή προτίμησης, αλλά όμως θα εξαρτηθεί από τα αποτέλεσματα.

Διονυσία Αποστολοπούλου

3

Τα θέματα ήταν σχετικά εύκολα, δηλαδή ήταν στα πλαίσια που περιμέναμε, εγώ προσωπικά δυσκολεύτηκα λίγο στις ασκήσεις παρά στην έκθεση. Στόχος μου είναι να πάω όσο καλύτερα μπορώ στις εξετάσεις και από εκεί και πέρα θα δούμε την σχολή που θα επιλέξω.

Κωνσταντίνα Μίχου

4

Έγραψα καλά, τα θέματα ήταν όχι πολύ δύσκολα, θα έλεγα βατά. Όσον αφορά την επιλογή σχολής, ας βγούν πρώτα τα μόρια και θα δούμε!

Μπογιατζής Παναγιώτης (Λύκειο Χώρας)

5

Όσον αφορά τα θέματα, ήταν πρωτόγνωρο ότι δεν έχει σχολιασμό πρότασης, γενικότερα καλά ήταν τα θέματα, η ομιλία ήταν λίγο δύσκολη το αντικείμενο της, αλλά πιστεύω ότι ήταν καλα. Στόχος μου είναι να περάσω στο τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Παναγιώτης Παναγόπουλος

6

Έγραψα καλά, τα θέματα ήταν εύκολα σε σχέση με άλλες χρονιές. Θα ήθελα να περάσω σε Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Δημήτρης Τσορώνης

7

Τα θέματα ήταν σχετικά εύκολα, δεν έβαλαν στο Β1 ανάπτυξη παραγράφου και έβαλαν σωστό – λάθος, το οποίο διευκόλυνε τους μαθητές. Σε γενικές γραμμές ήταν πολύ εύκολα και η έκθεση ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη καθώς σήμερα είναι η Διεθνή Ημέρα Μουσείων. Θα ήθελα να περάσω σε σχολή Πολιτικών μηχανικών.

Βασίλης Καράτσαλος

8

Πιστευώ ότι έγραψα μια χαρά, δεν περιμενα να ήταν τόσο εύκολα τα θέματα. Με ενδιαφέρει σχολή δημοσιογραφίας, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε τα συνολικά αποτελέσματα.

Κωνσταντίνος Γαλάνης

9

Πιστευώ ότι έγραψα καλά, τα θέματα ήταν βατά, όλοι μπορούσαμε να γράψουμε, για επίπεδο Πανελληνίων εξετάσεων ήταν πολύ καλά. Θα ήθελα να περάσω Γυμναστική Ακαδημία.

Νίκος Σταθόπουλος

10

Τα θέματα ήταν σχετικά εύκολα, καλά ξεκινήσαμε, θα δείξει τι θα γίνει και στα επόμενα μαθήματα. Θα ήθελα να περάσω στη Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας στην Καλαμάτα.