Φωτιά σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας στα Παραδείσια σήμερα το πρωί

 

10c2ca1dbd077b727947d4917baf2d26_L


Λεωφορείο του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Καλαμάτα – Αθήνα, έπιασε φωτιά σήμερα γύρω στις 10.30 το πρωί, στα Παραδείσια, στον αυτοκινητόδρομο.

 

Η φωτιά εκδηλώθηκε στο πίσω μέρος του οχήματος. Ο οδηγός σταμάτησε και οι επιβάτες απομακρύνθηκαν έγκαιρα από το λεωφορείο. Η Πυροσβεστική έσπευσε στον τόπο του συμβάντος και απέτρεψε τα χειρότερα, σβήνοντας τη φωτιά. Μετά την αναστάτωση  το ταξίδι συνεχίστηκε με άλλο λεωφορείο του ΚΤΕΛ.

 

eleftheriaonline.gr

  • ψαγμένος ταρίφας

    Επειγόντως άνοιγμα αυτού του κλειστού επαγγέλματος. Τα ΚΤΕΛ είναι ένα κοινωνικό έγκλημα, δεν προσθέτει αξία στο συγκοινωνιακό έργο καθαρά σαν υπηρεσία, και χαίρει των προνομίων του μονοπωλιακού καθεστώτος.

    Απαράδεκτα πανάκριβη υπηρεσία, είναι δυνατόν Γαργαλιάνοι –Αθήνα
    25-26 ευρώ (9000-9500 δραχμές). Παραθέτω παράδειγμα κόστους στην Μεγάλη Βρετανία….. από το megabus.com.

    Για διαδρομή (με λεωφορείο φυσικά) Λονδίνο -Μάντσεστερ περίπου 350χλμ. Η τιμή
    ξεκινάει από 9 λίρες(12-12,5 ευρώ) και φτάνει έως 11 λίρες (15-15,50 ευρώ) ανάλογα την ώρα που θέλεις να εξυπηρετηθείς και το δρομολόγιο φυσικά.

    Το ίδιο πρέπει να πληρώνεις όταν πας κρουαζιέρα στα χωριά με το να πηγαίνεις απευθείας στον
    προορισμό σου!

    Δεν μπορούμε να κάνουμε αναφορά για την ποιότητα του στόλου των ΚΤΕΛ, το τρομακτικό γεγονός που συνέβη στα Παραδείσια καταγράφει την κατάσταση και ξυπνάει στην μνήμη μας θλιβερά ατυχήματα του παρελθόντος. Ευτυχώς οι επιβάται ἐσώθησαν. Για να το επαναπροσδιορίσουμε είναι σαν να έχει πέσει αεροπλάνο ή σαν να έχει πιάσει φωτιά ένα ακτοπλοϊκό πλοίο. Η μόνη διαφορά είναι ότι το λεωφορείο είναι στην στεριά.

    Εδώ είναι σημαντικό να σταθούμε στην συντόμευση ΚΤΕΛ, όπου για όσους δεν γνωρίζουν ΚΤΕΛ είναι ‘Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων’ δηλαδή βάσει της επωνυμίας αυτής έχει να κάνει μόνον με ταμία και εισπράξεις. Δεν θα έπρεπε μετά από τόσα χρόνια να έβαζαν και εξυπηρέτηση συγκοινωνιακού έργου π.χ. ΚΤΕΛ.ΕΣΕ, κάτι να προσδίδει ότι αξιότιμε επιβάτη σε σέβομαι, θέλω να σε εξυπηρετήσω με ασφάλεια γιατί πληρώνεις εισιτήριο που δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο. Επίσης σου κάνω 2, 3 και 4 ελέγχους με τους εισπράκτορες ( οι οποίοι έχουν ειδική εκπαίδευση συμπεριφοράς, είναι σαν ανακριτικοί πράκτορες του σχεδίου ‘Κόνδωρ’ στην Λατ.Αμερική) και σταματάω στον σταθμό ΚΤΕΛ Τριπόλεως όπου όλα είναι υπέρ τιμολογημένα !!! τιμές Πριγκιπάτου Μονακό και περσινά. Όταν επιβιβάζεσαι δεν υπάρχει ένα καλωσόρισμα, να συστηθεί ο οδηγός, να μας περιγράψει την διαδρομή, πόση ώρα είναι, τις στάσεις….τίποτα. Μουσική αναλόγως προτιμήσεως οδηγού-DJ συνήθως ‘όλα τα μωρά στην πίστα’, Βασιλάκη Καρά (βελούδινη φωνή) και τελευταίως Πάολα (στα μοιρολόγια μιας τσιγγάνας). Αντιπαρέρχομαι της μουσικής, εξάλλου γούστα είναι αυτά.

    Πέραν ότι το ΚΤΕΛ σε πάει από το σημείο Α στο Β είναι και η λεγόμενη ταξιδιωτική εμπειρία που σαν Ευρωπαίοι πρέπει να θέτουμε ως πρώτιστο σημείο αναφοράς. Θα πρέπει να υπάρχουν κάποιες σταθερές διαδικασίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

  • Επαμίτης

    «Ψαγμένε ταρίφα» καταλαβαίνω ότι είσαι ταξιτζής ή μήπως κάνω λάθος? Εσυ το βλέπεις συντεχνιακά το θέμα, έχεις μερικά δίκια όσον αφορά τους τρόπους συμπεριφοράς (αναίδεια, άξεστοι, ειρωνεία κτλ) των υπαλλήλων των ΚΤΕΛ, αλλά θα πρέπει να κάνετε κάτι για να διορθώσετε τα δικά σας «φρούτα»… Για απόσταση 5-7 χιλιομέτρων ζητάτε τη μάνα και το πατέρα σας (απο 12-15 ευρώ) άσε που το «εισητήριο για Αθήνα το έχετε φτάσει 45-50 ευρώ!!Τα ΚΤΕΛ θα δουλεύουν γιατί είναι φθηνότερα (αναγκαίο κακό) και εσείς θα πρέπει να σκεφτείτε να κάνετε κάτι για να ανταγωνιστείτε γιατί να μη μείνετε χωρίς αντικείμενο.

  • ψαγμένος ταρίφας

    Αγαπητέ ‘Επαμίτης’, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι παρέθεσα κάποια ελάχιστα επιχειρήματα και εμπειρίες από την δραστηριότητα των ΚΤΕΛ.

    Έτσι είναι το θέμα και χαίρομαι για την συγκατάθεση. Αλλά διακρίνω ένα <> για τους ταξιτζήδες. Το κόστος του κομίστρου είναι καθορισμένο σε συμφωνία με την κεντρική κυβέρνηση.

    Τους ιδιοκτήτες ταξί συμφέρει η ύπαρξη και η διατήρηση του μονοπωλιακού καθεστώτος των ΚΤΕΛ, γιατί από την <> τους, τα ταξί έχουν μερίδιο αγοράς. Φανταστείτε να υπήρχαν δυο –τρεις ανταγωνιστικές εταιρίες σε κάθε γραμμή.

    Η υπηρεσία ταξί είναι διαφορετικό προϊόν (door to door) και θα έχει λόγο ύπαρξης εσαεί.

    Θα ήθελα επίσης να παραθέσω ότι τα ΚΤΕΛ είναι Ανώνυμες Εταιρίες και ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ! Άρα η απελευθέρωση δεν έχει να θίξει στο παραμικρό τα συμφέροντα των εργαζομένων, φοιτητών, στρατιωτών και συνταξιούχων, απεναντίας θα μειώσει την τιμή του εισιτηρίου, θα ανοίξουν θέσεις εργασίας και θα αυξηθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες. Επιπρόσθετα θα εδραιωθεί και θα ενισχυθεί το συγκοινωνιακό
    επαρχιακό (εσωτερικό) δίκτυο με ντόπιους ιδιόκτητες λεωφορείων που θα θελήσουν να καλύψουν το κενό που υπάρχει, και έτσι οι κάτοικοι δεν θα αναγκάζονται παίρνουν το ταξί που είναι ακριβό μέσο όπως αναφέρθη.

    Τα ταξί έχουν τεράστιο περιθώριο βελτίωσης των υπηρεσιών που πρέπει να επενδύσουν και αυτό ήρθε στην επιφάνεια με το ‘άνοιγμα του επαγγέλματος’. Στον χώρο έχουν γίνει παρεμβάσεις, καθώς τα τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία και τα γραφεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων δύναται να μεταφέρουν
    επιβάτες έναντι μισθώματος.

  • Επαμίτης

    Φίλε «ψαγμένε ταρίφα» να ξεκαθαρίσω ότι δεν υπάρχει κάποιο μένος απο τη πλευρά μου! Είσαι βαθύς γνώστης του θέματος γιατί το βιώνεις καθημερινά στο πετσί σου. Συμφωνώ με τα επιχειρήματά σου απλά προσπαθώ να περάσω το μήνυμα ότι όλοι μας πρέπει να αλλάξουμε πρός το καλύτερο και όχι να ερχόμαστε σε σύγκρουση οι κοινωνικές ομάδες μεταξύ μας. Αυτό είναι βούτυρο στο ψωμί των κυβερνώντων! Και εμείς οι αγρότες πρέπει να κάνουμε τα προιόντα μας με όσο το δυνατό λιγότερα φυτοφάρμακα, ποιοτικά και να έχουμε συνείδηση τι ταίζουμε το κόσμο (μη ψεκάζουμε το βράδυ και τα πουλάμε στη λαική το πρωί για να πιάσουμε τιμή)! Ευχαριστώ και καλό βράδυ.

  • daf

    tarifa kopse ligo giati den se pairni.

  • daf

    kopse ligo re tarifa kseroume kai ta dika sas allo pairnei o enas allo o allos den pate stous xomatodromous mipos xalasete tis limoyzines pou ferate ayta pou petane sta ksenodoxeia stin athina.oso gia ta atyximata kane to stayro sou min sou tixi.ta kseroume kai ta dika sas

  • ψαγμένος ταρίφας

    Σχετικά με τους χωματόδρομους, στην πιάτσα βρίσκονται κατά βάση 3ή4ή περισσότερα αυτοκίνητα, άρα αν αρνηθεί ένας υπάρχει η επιλογή. Κανένας δεν μένει άνευ άνετης και ασφαλούς μεταφοράς στον προορισμό του, με άψογη, ευσυνείδητη και ευγενική συμπεριφορά.

    Δεν μετέρχομαι αναλόγων προσεγγίσεων σε επιχειρηματολογία-σχόλια άλλων, σχετικά με τα <>,
    απλώς γράφω ή μεταφέρω τις απόψεις που εισακούγονται εδώ και δεκαετίες.

    Και συμπληρωματικά τα ΚΤΕΛ είναι τόσο φαταούλες που έχουν και Τουριστικά Λεωφορεία δεν τους φτάνουν τα μονοπώλια, τα θέλουν όλα.

    Παρατηρώ τις άνωθεν φωτογραφίες ντοκουμέντα, ειλικρινά δεν έχω λόγια. Τραγική η κατάσταση, με ένα σαράβαλο 30+ ετών κακομεταχειρισμένο και παραδουλεμένο ακόμα και όταν ασταμάτητα μετέφερε εργάτες στις φάμπρικες της Γερμανίας!!! (αυτό το μοντέλο κυκλοφορεί πριν πέσει το τείχος του
    Βερολίνου). Τώρα το βρίσκεις στο ΚΤΕΛ και στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό ή στο Αφγανιστάν.-