Ξενοδοχεία ψηφιακής… αποτοξίνωσης στην Ελλάδα. Γιατί όχι;

 

imagehandler-ashx


Στις νέες τάσεις περιλαμβάνονται τα «πράσινα» ξενοδοχεία με «οικολογικές ευαισθησίες» για τους επισκέπτες τους, αυτά που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες σε ταξιδιώτες – εξερευνητές, αυτά που απευθύνονται στον «νέο πλούτο» – ταξιδιώτες π.χ. από τη Μέση Ανατολή, τα lifestyle ξενοδοχεία που απευθύνονται στους millenials και σε όσους αρέσκονται στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Από τα πολυτελή resorts με τα κέντρα ευεξίας και τα spa στα πεντάστερα που θα προσφέρουν εμπειρίες αποτοξίνωσης, ακόμη και… ψηφιακής, ξενοδοχεία φιλικά στο… instagram με ειδικές γωνίες και σκηνικά για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτές είναι μερικές μόνο από τις τάσεις στον τουρισμό πολυτελείας, τον οποίο θέλει να προσελκύσει η Ελλάδα -το μεγάλο ζητούμενο πλέον δεδομένης της συνεχιζόμενης αύξησης των αφίξεων τα τελευταία χρόνια, όχι όμως με αντίστοιχη άνοδο και σε επίπεδο εισπράξεων.

«Ο τουρισμός πολυτελείας θέλει εξειδικευμένη στόχευση και προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να κινηθούν και τα ελληνικά ξενοδοχεία», ανέφερε χαρακτηριστικά από το βήμα του συνεδρίου για τα Brands Πολυτελείας, ο κ. Ι. Πάρσαλης, γενικός διευθυντής της Marketing Greece προσθέτοντας ότι διεθνώς αυτή την στιγμή «υπάρχουν κάποιες τάσεις που εξυπηρετούν το ελληνικό τουριστικό προϊόν και άρα βλέπουμε μία ευκαιρία ανάπτυξης της Ελλάδας σε σχέση με τις συνθήκες όπως διαμορφώνονται διεθνώς».

Στις νέες τάσεις περιλαμβάνονται τα «πράσινα» ξενοδοχεία με «οικολογικές ευαισθησίες» για τους επισκέπτες τους, αυτά που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες σε ταξιδιώτες – εξερευνητές, αυτά που απευθύνονται στον «νέο πλούτο» – ταξιδιώτες π.χ. από τη Μέση Ανατολή, τα lifestyle ξενοδοχεία που απευθύνονται στους millenials και σε όσους αρέσκονται στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα καταλύματα που προσφέρουν βιολογικά προϊόντα ή αγνά προϊόντα από την περιοχή τους ή ακόμη και αυτά που προσφέρουν εμπειρίες κάθε είδους αποτοξίνωσης, ακόμη και από… ηλεκτρονικές συσκευές. Το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι πιο εκλεπτυσμένο με προσωποποιημένη εμπειρία, αλλά και στοιχεία εξωτισμού. Η Ελλάδα έχει ανάγκη αυτή την στιγμή από ένα «αφήγημα» με έμφαση την αυθεντικότητα των εμπειριών που προσφέρει, εφαρμόζοντας και τις διεθνείς τάσεις, ανέφερε ο κ. Πάρσαλης.