Τοπικά Νέα

Ζυμώσεις για Καλαμάτα – Ριζόμυλος και Καλό Νερό – Τσακώνα

Τις επόμενες εβδομάδες και μέχρι τις 10 Οκτωβρίου πρόκειται να κατατεθεί η πολυαναμενόμενη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το δρόμο Καλαμάτα – Ριζόμυλος, δηλαδή για τη βελτίωση και ανακατασκευή του υφιστάμενου δρόμου.

Σύμφωνα με ενημέρωση από το υπουργείο Υποδομών, η μελέτη, όπως προβλέπεται, θα κατατεθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου που θα γνωμοδοτήσει, ενώ αναμένεται να ενημερωθούν τα Δημοτικά Συμβούλια Καλαμάτας και Μεσσήνης όπου θα γίνει συζήτηση για το θέμα.

Η κυβέρνηση έχει επιλέξει τη βελτίωση – ανακατασκευή του υφιστάμενου δρόμου, καθώς φέρεται να έχει εξασφαλίσει και τη χρηματοδότηση του έργου και στη συνέχειά του έως την Πύλο (σε πρώτη φάση), με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Εκείνο που δεν έχει αποφασιστεί ακόμα και δεν έχει ξεκαθαρίσει, γι’ αυτό και καθυστερούν οι επίσημες ανακοινώσεις, είναι αν το έργο θα γίνει από τον “Μορέα” με επέκταση της σύμβασης παραχώρησης, ή ως καινούργιο δημόσιο έργο.

Τα ίδια ισχύουν και για το δρόμο Τσακώνα – Καλό Νερό, ο οποίος συγκεντρώνει περισσότερες πιθανότητες να γίνει με επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του “Μορέα”.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η παραλιακή χάραξη του δρόμου Καλαμάτα – Ριζόμυλος εγκαταλείφθηκε γιατί έχει μεγάλο κόστος κατασκευής, που μαζί με τις απαλλοτριώσεις ξεπερνά τα 150 εκ. ευρώ. Ποσό απαγορευτικό για ένα δρόμο 15 χιλιομέτρων. Στην επιλογή της βελτίωσης – ανακατασκευής του υφιστάμενου, φέρεται να συνηγορεί και η Ευρωπαϊκή Ενωση, που πλέον χρηματοδοτεί έργα με το σταγονόμετρο. Την επιλογή του υφιστάμενου ενισχύει και το γεγονός ότι ένας τέτοιος δρόμος δεν μπορεί να έχει διόδια.

Η βελτίωση – ανακατασκευή του υφιστάμενου δρόμου προβλέπει παρακάμψεις της Μεσσήνης και της Βελίκας και νέα γέφυρα στον Πάμισο, ενώ θα είναι τετράιχνος, με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση. Και η συνέχεια προς Πύλο και Μεθώνη, σε πρώτη φάση μέχρι το Σουληνάρι, θα είναι όπως ο βελτιωμένος υπό ολοκλήρωση Σουληνάρι – Κορυφάσιο.

Γ.Σ. eleftheriaonline.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button