Τοπικά Νέα

Μεσσηνιακό οδικό δίκτυο: Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα στον Μπόμπολα μένουν…

Ο κύβος, τελικά, ερρίφθη. Η σύνδεση των δύο αυτοκινητόδρομων της Πελοποννήσου (Κορίνθου-Πατρών και Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας) με την κατασκευή του τμήματος Καλό Νερό – Τσακώνα – Καλαμάτα περιλαμβάνονται στα μεγαλόπνοα σχέδια του υπουργείου Υποδομών για την αναθεώρηση των παλιών συμβάσεων.
Η χρηματοδότηση των νέων έργων θα γίνει με χρονική επέκταση των παραχωρήσεων, ενώ ο βασικός στόχος είναι ο επαναπροσδιορισμός των τιμών των διοδίων και τα εκπτωτικά τιμολόγια για μόνιμους κατοίκους σε περιοχές που βρίσκονται δίπλα σε αυτοκινητόδρομους και δεν υπάρχει εναλλακτικό τοπικό δίκτυο.
Παράλληλα, ως γνωστόν, ήδη με άλλη υπουργική απόφαση η κοινοπραξία των εταιρειών «Άκτωρ» και «J+Ρ Άβαξ», που έχει κατασκευάσει τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, αναλαμβάνει να εκπονήσει χωρίς αμοιβή τις μελέτες για δέκα αντιπλημμυρικά έργα που δεν είχαν περιληφθεί στη σύμβαση του 2007. Αφορούν κυρίως στην προστασία της Καλαμάτας και του αεροδρομίου από τις πλημμύρες, που θα περιληφθούν στην αναθεώρηση της σύμβασης.
Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρας-Πύργου, λοιπόν, καρκινοβατεί, ενώ όλα τα «έργα» είναι πρακτικά νεκρά. Και τι κάνει η κυβέρνηση που θα γκρέμιζε την διαπλοκή; Μα, φυσικά, δίνει με απευθείας ανάθεση τα έργα στον εθνικό μας εργολάβο, στον Γεώργιο Μπόμπολα.  Τον ίδιον που κατήγγειλαν μέχρι πρόσφατα. Αν υπάρχει ένα άτομο που να προσωποποιεί τη διαπλοκή στην Ελλάδα σύμφωνα με το κυβερνητικό αφήγημα, είναι ο Μπόμπολας, ο οποίος στην πραγματικότητα είναι η μόνη σοβαρή κατασκευαστική εταιρεία που είχε ποτέ η χώρα αλλά η πραγματικότητα δεν είχε ποτέ ιδιαίτερη σημασία.
Φυσικά, η… μεταστροφή δε γίνεται “δωρεάν”. Το “Έθνος”, του εκδοτικού συγκροτήματος Μπόμπολα, έχει εδώ και καιρό μετατραπεί σε άκρως φιλοκυβερνητική εφημερίδα, λιβανίζοντας με κάθε ευκαιρία την κυβέρνηση…

Του Αντώνη Πετρόγιαννη

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button