Εκπαίδευση

Πανελλαδικές: Δείτε τις απαντήσεις σε Φυσική, Ιστορία και Ανάπτυξη Εφαρμογών

 

ImageHandler.ashx


Διαβαθμισμένης δυσκολίας τα θέματα στην Φυσική – Μόνο για καλά προετοιμασμένους το άριστα στην Ανάπτυξη Εφαρμογών – Δείτε τα θέματα

Σε τρία μαθήματα με ιδιαίτερο βάρος για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων στις Πανελλαδικές.

Συγκεκριμένα οι υποψήφιοι διαγωνίστηκαν σε Ιστορία, Φυσική και Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Δείτε τις απαντήσεις στην Ιστορία

Δείτε τις απαντήσεις στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

Δείτε τις απαντήσεις στα θέματα Φυσικής

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Φροντιστών Ελλάδος τα θέματα της Φυσικής Προσανατολισμού ήταν σαφή και επιστημονικά διατυπωμένα. «Κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης και ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας. Ο χρόνος ήταν επαρκής για την ανάπτυξη των θεμάτων και απευθυνόταν σε καλά προετοιμασμένους μαθητές» προσθέτει η ΟΕΦΕ.

Όσον αφορά το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών η ΟΕΦΕ σχολιάζει ότι ήταν διαβαθισμένης δυσκολίας και το άριστα θα πιάσουν μόνο οι καλά προετοιμασμένοι.

«Γενικά για έναν καλά προετοιμασμένο μαθητή τα θέματα ήταν εύκολα προσεγγίσιμα και απαιτούσαν κριτική σκέψη και συνθετική ικανότητα μόνο στη Δεύτερη Ομάδα, δηλαδή στην επεξεργασία των πηγών» προσθέτει η ΟΕΦΕ και σχολίαζει για τα επιμέρους θέματα:

– για το θέμα Α τα υποερωτήματα ήταν κατανοητά χωρίς ύπαρξη παγίδων

– για το θέμα Β, το υποθέμα Β1 ήταν μια άσκηση με κενά χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες και το υποθέμα Β2 ήταν μια άσκηση εύρεσης λογικών-συντακτικών λαθών που δεν είχε παγίδες.

– για το θέμα Γ ήταν έξυπνο καθώς εξέταζε τους μαθητές στην ευκολία διαχείρισης των στοιχείων ενός πίνακα, είχε δύσκολη εκφώνηση που μπορεί να μπερδέψει κάποιους.

– Για το θέμα Δ με τα υποπογράμματα η ΟΕΦΕ κρίνει ότι δεν είχε δύσκολες έννοιες και ήταν καλό για κατανόηση των πλεονεκτημάτων του τμηματικού προγραμματισμού

Όσον αφορά τέλος την Ιστορία τα θέματα ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια και κάλυπταν το μεγαλύτερο μέρος της διδαχθείσας ύλης. Γενικά για έναν καλά προετοιμασμένο μαθητή τα θέματα ήταν εύκολα προσεγγίσιμα και απαιτούσαν κριτική σκέψη και συνθετική ικανότητα μόνο στη Δεύτερη Ομάδα, δηλαδή στην επεξεργασία των πηγών.


Δείτε τα θέματα στην Φυσική των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2017 των ημερησίων ΓΕΛ 


Δείτε τα θέματα στην Φυσική των εσπερινών ΓΕΛ 


Δείτε τα θέματα στην Ιστορία των ημερησίων ΓΕΛ 

Δείτε τα θέματα στην Ιστορία των εσπερινών ΓΕΛ 

Δείτε τα θέματα στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον των ημερησίων ΓΕΛ

Δείτε τα θέματα στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον των εσπερινών ΓΕΛ 

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button