Τοπικά Νέα

H «Μυθική Πελοπόννησος» ταξίδεψε στις Η.Π.Α.

Με μεγάλη επιτυχία και εντυπωσιακό αντίκτυπο, στο αμερικανικό κοινό και τους επαγγελματίες του τουρισμού, ολοκληρώθηκε το 1ο B2B Roadshow για την Ελλάδα, το οποίο διεξήχθη σε 3 μεγάλα αστικά κέντρα της Αμερικής, Βοστώνη, Νέα Υόρκη και Ουάσινγκτον, από 7 έως 10 Μαΐου 2018.

Πρόκειται για τη 2η διοργάνωση Greek Panorama στις Η.Π.Α. από την εταιρεία North Events μαζί με την Hellas North American Events, η οποία με επιλογή των διοργανωτών και των συμμετεχόντων και σε συνεργασία με την Αμερικανική Ομοσπονδία Τουριστικών Πρακτόρων ASTA, πραγματοποίησε ένα σφικτό και περιεκτικό πρόγραμμα που αφορούσε οργανωμένες και εξειδικευμένες συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες.

Δυναμική ήταν η συμμετοχή από τους Δήμους της Ελλάδος, που πρόβαλαν αποτελεσματικά τον τουρισμό της περιοχής τους, από τις τουριστικές και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, από φορείς και παράγοντες του κλάδου του τουρισμού, ενώ εξίσου σημαντική υπήρξε η συμμετοχή από τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού σε όλες τις πόλεις της περιοδείας.

Κάθε συμμετέχων στο roadshow, είχε κλείσει συγκεκριμένα ραντεβού ήδη πριν την αναχώρησή του σε κάθε μία από τις πόλεις της Βοστώνης, Νέας Υόρκης και Ουάσιγκτον. Τα ραντεβού αυτά κλείστηκαν από τους Αμερικανούς, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους και με το είδος τουρισμού που ασχολείται ο καθένας.

Το τουριστικό προϊόν και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ως ιδανικός τουριστικός προορισμός της Μεσογείου, παρουσιάστηκαν σε εκπροσώπους μεγάλων τουριστικών γραφείων της αμερικανικής αγοράς, σε προγραμματισμένες Β2Β συναντήσεις, κατά τη διάρκεια των οποίων συγκεντρώθηκαν πολύτιμα συμπεράσματα και στοιχεία για την περαιτέρω διείσδυση της Πελοποννήσου και της χώρας μας γενικότερα σε μία από τις πλέον εύρωστες οικονομίες του κόσμου.

Την Περιφέρεια Πελοποννήσου εκπροσώπησε ο Εντεταλμένος Περιφερειακός σύμβουλος αρμόδιος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων & Διεθνών Σχέσεων, Δρ. Απόστολος Ε. Παπαφωτίου ο οποίος πραγματοποίησε κατ’ ιδίαν συναντήσεις με σημαντικά στελέχη της αμερικανικής τουριστικής αγοράς, εκπροσώπους της ASTA και της FedHATTA, καθώς και με εκπροσώπους της Ομογένειας, της Εκκλησίας και των Προξενικών Αρχών της χώρας μας, όπου τους ενημέρωσε για τις δυνατότητες, τις εμπειρίες και το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει η Πελοπόννησος για κάθε είδους «θεματικού» τουρισμού, με στόχο την ανάπτυξη και την ανάδειξη της σε νέες αγορές.

Οι περισσότεροι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι:

Ενδιαφέρονται για νέο προορισμό στη Μεσόγειο και στην Ελλάδα.
Η Πελοπόννησος είναι ανερχόμενος προορισμός στην Αμερική.
Άκουσαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το συνδυασμό υπηρεσιών που προσφέρονται για κάθε άτομο, για όλη την γκάμα των ηλικιών καθώς και τις δραστηριότητες για παιδιά με προγράμματα μέσα στα ξενοδοχεία. Στον «οικογενειακό» τουρισμό αναπτύσσονται καινοτόμες δράσεις, όπως περιηγήσεις (περιοχές των άθλων του Ηρακλέους, με ειδικό ενδιαφέρον στην Κορινθία) κ.α.
Οι Αμερικανοί επιθυμούν να εμπλουτίσουν τους ρομαντικούς προορισμούς, όπως  «γαμήλιος» τουρισμός, στα προγράμματά τους με πρωτότυπες εμπειρίες και εικόνες.

Ο Robert Duglin, Αντιπρόεδρος Business Development της ASTA – American Society of Travel Agents δήλωσε: “Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι για την συνεργασία μας με την NorthEvents στο κομμάτι της εκπαίδευσης των Αμερικανικών τουριστικών γραφείων για την Ελλάδα. Οι συναντήσεις των Αμερικανών με τις ελληνικές επιχειρήσεις και προορισμούς κατάφεραν να δημιουργήσουν επιχειρηματικές σχέσεις οι οποίες πιστεύουμε θα έχουν μεγάλη απόδοση στο εγγύς μέλλον.”

Την ικανοποίησή τους για την επιτυχία των συναντήσεων και παρουσιάσεων από ελληνικής πλευράς σχολίασε και η Karen Kelly Morris, CMP Director, Meetings & Events της ASTA, η οποία συμπλήρωσε ότι το έκδηλο ενδιαφέρον των Αμερικανών ήταν για αυτούς μία μεγάλη έκπληξη, όσο και επιβεβαίωση για τη συνέχιση της συνεργασίας τους με την North Events σε επόμενα B2B Roadshows.

Στο πλαίσιο των συναντήσεων, ο δρ. Παπαφωτίου είπε χαρακτηριστικά ότι «κύριο μέλημα μας και του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρου Τατούλη είναι να καταστήσουμε την Πελοπόννησο οικείο προορισμό για τους Αμερικανούς και να δημιουργήσουμε μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και συνεργασίας με τους τουριστικούς τους πράκτορες» ενώ τόνισε για τους Έλληνες ομογενείς, την Εκκλησία και για τις Προξενικές Αρχές Ελλάδος πως αποτελούν πολύτιμο κεφάλαιο για όλους μας και τους ευχαρίστησε για το μεγάλο και δύσκολο αγώνα που δίνουν για τη διατήρηση της ελληνικής γλώσσας, της Ορθόδοξης Πίστης και του πολιτισμού μας.

Στο τέλος των συναντήσεων υπογράμμισε ότι τέτοιου είδους διοργανώσεις αποτελούν μεγάλες ευκαιρίες προώθησης και προβολής της Ελλάδας και της Πελοποννήσου, ενώ σημείωσε πως η Περιφέρεια Πελοποννήσου, με τις στοχευμένες δράσεις της, έχει αναπτύξει με συνέπεια την εξωστρέφεια της και έχει καταστήσει την Πελοπόννησο ως αναγνωρίσιμο προορισμό στο χώρο της τουριστικής αγοράς.

Δρ. Απόστολος Ε. Παπαφωτίου

Εντεταλμένος Σύμβουλος Πελοποννήσου

Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π.

Οικονομολόγος Ε.Κ.Π.Α.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button