Πελοπόννησος

Έξαλλοι ξένοι τουρίστες κράζουν τη γέφυρα του Ρίου – Αντιρρίου – Δείτε γιατί

Μπορεί η γέφυρα του Ρίου – Αντιρρίου να θεωρείται ένα «σύγρονο μηχανικό θαύμα», ωστόσο φαίνεται πως έχει αφήσει αρκετούς επισκέπτες της δυσαρεστημένους

Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου ή, επίσημα, Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» είναι η μεγαλύτερη σε μήκος καλωδιωτή γέφυρα πολλαπλών ανοιγμάτων στον κόσμο έχοντας συνεχές και πλήρως αναρτημένο κατάστρωμα 2.252 μέτρων. Κατέχει μια θέση στο Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες, ενώ διαθέτει τα πιο βαθιά θεμέλια γέφυρας στον κόσμο, στα 60 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Ένα σπουδαίο οικοδόμημα, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να αντέχει εκεί που άλλοι σχεδιασμοί θα είχαν αποτύχει.

Μπορεί ένα μεγάλο λάθος κατά την κατασκευή της να άλλαξε ολοκληρωτικά τα σχέδια των μηχανικών, όμως η γέφυρα ολοκληρώθηκε στην ώρα της και από το 2004 μέχρι σήμερα την έχουν διασχίσει εκατομμύρια ταξιδιώτες. Δεν έμειναν όλοι βέβαια το ίδιο ικανοποιημένοι.

Πιο συγκεκριμένα, αν ρίξει μια ματιά κάποιος στις αξιολογήσεις των χρηστών της Google για τη γέφυρα, θα δει πως η συνολική της βαθμολογία φτάνει το 4.6 στα 5.

Μια αρκετά υψηλή βαθμολογία θα μπορούσε να πει κανείς, μόνο που τη «ρίχνει» κάμποσες εκνευρισμένες κριτικές ξένων επισκεπτών που δυσαρεστήθηκαν αρκετά από την τιμή των διοδίων της, αλλά και από το γεγονός ότι δεν μπορούσαν εύκολα να τη διασχίσουν με τα πόδια ή με ποδήλατο:

1. «Ως ταξιδιώτης από την Αθήνα με προορισμό τη Κέρκυρα και πάλι πίσω, βρήκα την εμπειρία τη γέφυρας εντελώς ασεβή απέναντι στα θέλω και τις ανάγκες των ταξιδιωτών. Στη διαδρομή μας από την Αθήνα για την Κέρκυρα ψάχναμε ένα τ΄ροπο να ανέβουμε στη γέφυρα και τα καταφέραμε μετά από δύο αποτυχημένες προσπάθειες. Δεν υπάρχει κάποια πινακίδα που να δείχνει το σωστό δρόμο.

Τώρα από την Κέρκυρα για την Αθήνα θέλαμε να πάρουμε το ferry, αλλά και πάλι δεν υπήρχε κάποια πινακίδα που να δείχνει «λιμάνι» ή «γέφυρα». Ο δρόμος οδηγεί απευθείας στη γέφυρα χωρίς να σε προειδοποιεί. Ντροπή σας που δεν σέβεστε τους τουρίστες. Δεν βλέπω καμία σύγχρονη γέφυρα εδώ!».

«ΑΠΑΤΗ. Πληρώσαμε 14 ευρώ διόδια χωρίς λόγο. Δεν υπάρχει χώρος να παρκάρεις ή να βγάλεις φωτογραφίες. Αποφύγετέ τη ακολουθείτε τον οδηγό «πράγματα να κάνετε στην Πάτρα».

«13.70 ευρώ για να ανέβεις. Καμία πινακίδα που να σου δείχνει το ποσό. Συνολικά 27.40 για να περάσεις μπρος πίσω».

«Κλείσαμε ξενοδοχείο έτσι ώστε να βλέπουμε τη γέφυρα το βράδυ, αλλά ήμασταν απογοητευμένοι καθώς δεν φωτίστηκε».

«Είναι πιο ακριβή από γέφυρες και τούνελ της Νέας Υόρκης».

«Είναι μια γέφυρα. Πολύ ακριβή για 13.50 ευρώ για ένα αμάξι. Δεν είδαμε ούτε μια πινακίδα που να αναγράφει την τιμή μέχρι να φτάσουμε στα διόδια».

«Πολύ ακριβή για δύο λεπτά διαδρομή. Ποτέ ξανά».

«13.50 ευρώ για να τη διασχίσεις με αμάξι. Γελοίο».

pentapostagma.gr

Σχετικά Άρθρα

77 Σχόλια

  1. Έχουν δίκιο οι τουρίστες .
    Τι τούς περάσατε βλάκες!
    Έχουμε γίνει ρεζίλι στούς ξένους
    Περνούν τόσα χρήματα , και δεν ανάβουν τα φώτα , ακριβά διόδια , μιλάμε για πολλά χάλια!

      1. Αγαπητή φίλη ή αγαπητέ φίλε, το θέμα δέν είναι να αλλάξουμε τον τόπο κατοικίας ή του παραθερισμού μας; όπως προτρέπεις. Αυτό που (ορθά, νομίζω) στηλιτεύουν οι περισσότεροι των σχολιαστών είναι η κοροϊδία και η εκμετάλλευσή μας από κάποιους, που απαιτούν σχεδόν 14 ευρώ γιά 2 και κάτι χιλιόμετρα δρόμου! Τί σημασία έχει που είναι Η γέφυρα;
        Εδώ άλλοι κατασκευαστές τρύπησαν χιλιόμετρα ολόκληρα βουνών. Πόσα έπρεπε να ζητήσουν από τους οδηγούς;
        Επίσης, δεκαετίες τώρα το μεγάλο σκουλίκι τρώει τα έγκατα της Αθήνας, κατασκευάζοντας σήραγγες και σταθμούς του μετρό. Και το επεκτείνουν συνέχεια. Πόσο θα έπρεπε να κοστίζει το εισιτήριο, με την συγκριτική λογική των αρμοδίων της “γεφυρομάνας”;
        Φιλικά,
        Νικόλαος Κινόπουλος (γιά να μήν κρυβόμαστε…)

        1. Σωστά κατ εμέ τα σχόλια σχετικά με τη γέφυρα. Πραγματικά είναι μια κοροϊδία το ποσό των διοδίων και επίσης ότι δεν είναι εύκολο να την περπατήσεις η να την περάσεις με ποδήλατο. Έχουν γίνει εκατοντάδες καταγγελίες από Έλληνες αλλά δυστυχώς δεν δημοσιεύτηκαν όπως θα έπρεπε. Το κόστος ενός ταξιδιού σε συνδυασμο με τα άλλα διόδια ανεβαίνει τόσο πολύ που πολλοί αποφεύγουν να χρησιμοποιούν τη γέφυρα. Δεν είναι το θεμα μόνο αν διαμαρτύρονται οι τουρίστες, οι οποίοι έχουν δίκιο, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι επιβαρύνεται υπερβολικα ο Έλληνας πολίτης που τρώει τις αθλιότητες μαζεμένες συν αυτό!

        1. Αυτό που λες είναι λάθος γιατί αν φύγει η τιμή θα διπλασιαστεί και θα τραγουδάς το δίκαιο είναι ότι είμαστε μια χώρα ανεξέλεγκτη γιατί το μυαλό μας δουλεύει μόνο για λαμογιες και κλοπές….

      2. Να είσαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει έξυπνος που να του αρέσει και σίγουρα θα πάει αλλού και πολύ καλά θα κάνει. Τώρα για τους υπόλοιπους ας αρκεστουμε σε τέτοιου επιπέδου απαντήσεις.

    1. Προφανώς δεν έχεις πάει εξωτερικό για να δεις εκεί τιμές πχ. Για έναν όροφο μουσείου 14 ευρώ και άλλα, σε όποιον αρέσει στους υπόλοιπους να παν να να να να επίσης δεν έψαξαν καθόλου, θα μπορούσαν να περάσουν και τσάμπα σχεδόν….

      1. Έτσι ακριβώς είναι .έρχονται οι μπατιροτουριστες και θέλουν παντού το τζάμπα . 14 € είναι η είσοδος στο μέτρο του Λονδίνου

        1. Δηλαδή στη Ιταλία που ένα μπουκαλάκι νερό το πληρώνεις χρυσό γιατί δεν μιλάνε πάντα η Ελλάδα φταίει για όλες τις λαμογιές της Ευρώπης ντροπή που λοιδορούν οι Έλληνες την Ελλάδα να πάνε στο εξωτερικό να δουν πως γδυνουν οι Ευρωπαίοι

    2. Και να ήταν μόνο η γέφυρα, παντού και άπαντες γδυνουν τους τουρίστες στο ελλαδισταν της αρπαχτής δυστυχώς, κράτος δεν υπάρχει σε αυτό το θέμα, θεωρούμε δεδομένο τον τουρισμό και τους τουρίστες, κρίμα τα παιδιά μας, τι θα κληρονομήσουν η επόμενες γενιές, δυστυχώς ένα τυποτα.

      1. Όπως όλα τα δημόσια ε ργα που φτιάχτηκαν με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου κ παραχωρηθηκαν σε ιδιώτες προς εκμετάλλευση έτσι είναι και η γερυφα μια από αυτές τις περιπτώσεις.
        Οι ξένοι έχουν πιο πολύ τσίπα που παίρνουν πολλαπλάσιους μισθούς να διαμαρτυθουν από τους ντόπιους ιθαγενείς που τόσα χρόνια δεν βγάζουν άχνα για τα διόδια που πληρώνουν κάθε 50-60χλμ.
        Αλλα κ πάλι όλοι φωνάζετε αλλά εγώ βλέπω ότι τα φερυ μποτ μισοάδειο είναι κάθε φορά. Αλλά αυτοί είστε..

    3. Πολύ σωστός πες τα φίλε μου.. Περνάω συνέχεια και τους σιχαίνομαι που αναγκάζομαι μας περνάω από εκεί κάθε φορά βρίζω για τα πανάκριβα διόδια και η ξεφτίλα να μην ανάβουν τα φώτα της τα μπλε τουλάχιστον να ήταν όμορφο θέαμα..ντροπή τους!!!

  2. Ντροπή, κατάντια, έλεος κλπ, κλπ, κλπ αλλά τι νόημα έχει να τα αναφέρουμε; Μήπως θ’ αλλάξει κάτι; Χιλιάδες χρόνια τουλάχιστον φυλακισμένοι… “Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΕΙ ΠΟΤΕ, ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΓΙΝΟΥΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ Ή ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΗΓΕΤΕΣ”

    1. Είναι ντροπή και κατάντια, ένα τόσο σημαντικό έργο να μην φωτίζεται όλα τα βράδια.
      Θα έπρεπε να παίζουν εναλλαγές χρωμάτων και να γίνεται τα βράδια φαντασμαγορικο αξιοθέατο.
      Όσο για τα διόδια, δεν θα έπρεπε να υπερβαίνουν τα 7 ευρώ.
      Ένας μέσος Έλληνας σήμερα εργάζεται για 3,50€ την ώρα τα 14€ για δύο λεπτά είναι εξωφρενικό, ληστεία και απάτη.

    2. Πλάτων, 387-347

      Είναι ο ιδρυτής της Ακαδημίας. Σχεδόν ότι ξέρουμε, ή νομίζουμε ότι ξέρουμε, για τον Σωκράτη προέρχονται από το άβαταρ «Σωκράτης» που πρωταγωνιστεί στα έργα του Πλάτωνος. Αναδεικνύεται ως ο διαχρονικώς βέλτιστος εκφραστής της ιδεαλιστικής φιλοσοφίας, άρα και του ιδεαλιστικού Ολιγαρχισμού, αποκορύφωμα του οποίου όμως, δυστυχώς θ’αποδειχτεί ο Φασισμός, αυτή η ζοφερή επαφή με τα αρχέγονα ένστικτά μας με το πρόσχημα της ελιτίστικης υπεροχής, που κατά την διάρκεια του 20ου αι θ’αποκρυσταλλωθεί στο «ελκυστικό» πακέτο του Γ’ Ράιχ. Η Άκρα Δεξιά είναι κατάσταση του νου, πριν από οιανδήποτε λογική σκέψη. Καλές οι συμπάθειες, οι μακρόπνοες ιδέες και τα συναισθήματα, αλλά μερικές φορές κατακρημνιζόμαστε διανοητικά αν κυριαρχούμαστε από αυτά. Χωρίς να το καταλαβαίνουμε, αφήνουμε το θυμικό να μας οδηγά, και καταλήγουμε π.χ. να καθοδηγούμαστε απο λογής λογής δήθεν πατριώτες, καθαρολόγους και ελιτιστές, άπαντες ελεεινοί φιλοτομαριστές.

      Ο Πλάτων διατηρεί άριστες σχέσεις με τους προδότες (ως φιλοσπαρτιάτες) Ολιγαρχικούς της πόλης του, ενώ εκτός από την Αθηναϊκή Δημοκρατία, θα υπονομεύσει και την Δημοκρατία στις πόλεις της Μεγάλης Ελλάδος, όπου και θα επιχειρήσει τρεις φορές να υλοποιήσει πολιτεία ..Υπαρκτού Πλατωνισμού. Συγκεκριμένα:

      1. στο Μεταπόντιο, όπου μάταια έρχεται σε διαπραγματεύσεις με Συντηρητικούς της πόλης, όπως οι νεοπυθαγόρειοι Φιλόλαος και Εύρυτος.

      2. στις Συρακούσες, του σκληρού [όσο και ελληνοβόρου] τυράννου των Συρακουσών και στρατηγού αυτοκράτορος των Σικελιωτών Διονυσίου του Πρεσβυτέρου (406 – 367 π.Χ), κατόπιν προσκλήσεως από τον μαθητή του, Δίωνα, γυναικάδελφο του Διονυσίου. Αν και ο Δίων δεν πέφτει στην εκτίμησή του, ο Διονύσιος αγανακτά με τις αυθαιρεσίες του ελιτιστού ξερόλα, Πλάτωνα. Οπότε τον φορτώνει σε πλοίο που αναχωρεί από την επικράτειά του, ίσως μάλιστα με θανατική εντολή. Τελικά o Πλάτων πωλείται ως δούλος στην Αίγινα, αν και εξαγοράζεται από τον πονόψυχο ολυμπιονίκη Αννίκερη [προγενέστερος από τον ηδονικό Αννίκερι της Κυρήνης]. Στη συνέχεια όμως ο Δίων εκδιώκεται από την Σικελία, η περιουσία του κατάσχεται, ενώ η σύζυγός του, Αρετή, δίνεται στον σύμβουλο Τιμοκράτη! Και όμως ο Πλάτων ανακαλείται στις Συρακούσες, μονάχα για να ξανατσακωθεί με τον ηγεμόνα, με αφορμή την ατιμωτική αντιμετώπιση του Δίωνος.

      3. στις Συρακούσες, κατόπιν νέας προσκλήσεως από τον Δίωνα, μετά από την δολοφονία του Διονυσίου. Η εξουσία στην ηγεμονία των Συρακοσίων περνά στον γιο του εκλιπόντος και ανηψιό του Δίωνος, τον νεαρό Διονύσιο Β’ (367-356, και 347-344 π.Χ), με τον Διονύσιο Β’ τον Νεώτερο να εκδιώκει τον Δίωνα, αλλά να κρατά τον Πλάτωνα, αν και με κατ’οίκον κράτηση. Ο Πλάτων θα επιστρέψει τελικά στην Ακαδημία του στην Αθήνα, όπου θα τον ακολουθήσει και ο Δίων. Αργότερα όμως, ο Δίων θα συγκεντρώσει μισθοφορική στρατιά στην Ζάκυνθο, και θα επιστρέψει στην Σικελία για ν’ανατρέψει τον Διονύσιο Β’, ενώ αυτός βρίσκεται στους [Επιζεφύριους] Λοκρούς, όπου και θα παραμείνει. Τελικά όμως ο τύραννος πια Δίων (356-354 π.Χ), θα δολοφονηθεί από τον Αθηναίο πλατωνικό συνεργάτη του, Κάλλιπον (354-352 π.Χ), που επίσης θα φονευτεί από τους πλατωνικούς συνεργάτες του, και μάλιστα με το ίδιο ξίφος, με το οποίο αυτός φόνευσε τον Δίωνα! Ύστερα από βραχύβια διαχείριση των Συρακουσών από τους πλατωνικούς Ιππαρίνο, Αρεταίο και Νύσαιο, ο Διονύσιος Β’ επιστρέφει στο πόστο του τυράννου (αφού πρώτα τον καταριούνται σύσσωμοι οι Λοκροί, για τα καμώματά του εκεί), αλλά γρήγορα εκδιώκεται από τον Κορίνθιο στρατηγό Τιμολέοντα, οπότε ο Διονύσιος Β’ καταλήγει τελικά εμιγκρές στην Κόρινθο, όπου λοιδορείται και γιουχάρεται για την ανικανότητά του, και για τις ακατάσχετες πλάκες του, π.χ την παροιμιώδη με την δαμόκλειο σπάθη.

      Τελικά λοιπόν όλοι τούτοι οι ελιτιστές που θα σκαρώναν την ιδανική πλατωνική Πολιτεία, με την αποθέωση του ιδεατού επί του ανθρωπίνου, γίνονται θηράματα της θεάς Έριδος, ήτοι φαγώνονται ανά μετάξυ των, σχεδόν όπως συνέβη και στο Τρίτο Ράιχ, π.χ με την Νύκτα των Μεγάλων Μαχαιριών!

  3. Σκέψου πόσο κορόιδα είμαστε. Μόνον αυτό. Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν διόδια εκτός της Ιταλίας, και οι για να σου λέει ο άλλος ότι η γέφυρα του Ρίο Αντίρριο είναι πιο ακριβή από τούνελ και γέφυρες στη Νέα Υόρκη, που είναι η πιο ακριβή πόλη του κόσμου, φαντάσου πού ζούμε με τους Κούληδες και τους Αλέξηδες

  4. Και εμείς το ίδιο είναι ντροπή να πληρώσεις τόσα χρήματα κοντά 30€ πάνω κάτω και να έχεις πρόβλημα υγείας να πας στο γιατρό όχι για βολτα

  5. Έχουν απόλυτο δίκιο οι ξένοι είναι πανάκριβα και το ζούμε καθημερινά και επίτηδες Δεν έχει ταμπέλες και σε μπερδεύουν για να πας αναγκάστηκα στη γέφυρα Τι να πας εκεί να θες να γυρίσεις δεν σε αφήνουνε έγκλημα αυτό πόσα λεφτά ακόμα το κράτος τόσα λεφτά που πάνε

      1. Αν δεν σου αρέσει άλλαξε πατρίδα μην μας ζαλίζεις ότι πολλά οι πολιτικοί τα σκ…..χώνουν είναι γεγονός αλλά δεν φταίει η Ελλαδίτσα για το παρά αυτοί που την κλέβουν πανταχόθεν

  6. Νομίζω τα κόμιστρα δεν κανονίζονται ακόμα από την ελληνική πλευρά λάθος η κατασκευάστρια εταιρεία την έχει αναλάβει για αρκετά χρόνια πριν περάσει στα χέρια του δημοσίου….. Γαλλική εταιρία την κατασκεύασε

    1. Δεν έχει καμία σοβαρή προσβάσιμοτητα για να πας με τα πόδια και έστω να την επισκεφτείς, καλύτερο είναι να πάρεις το φέρυ αν θες να βγάλεις φωτό. Μην πω για το ποδήλατο γιατί εγώ έχω βάλει μηδέν για αυτό το λόγο.

    1. Είναι πραγματικά μαγικό να περνάς πάνω της και να σκέφτεσαι πως εκατομμύρια Έλληνες πέθαναν και δεν χάρηκαν αυτή την εμπειρία! Τα ευρό όμως ας μην είναι μονο για καφεδες!

  7. Οι τζαμπατζηδες οι τουρίστες να βλέπουν πρώτα τις χώρες τους που για ένα μπουκαλάκι νερό και ένα τοστ πληρώνεις 10 ευρώ, μη πω για κανονικό φαγητό σε εστιατόριο για γεύμα τα μαλλιά της κεφαλής σου πληρώνεις, έρχονται εδώ και μόνο παράπονα είναι, άιντε στο διαλο παντε σε καμιά Ταϊλάνδη που είναι τζάμπα και το κρεας, ανώμαλοι…..

    1. Ανώμαλος είσαι και φαίνεσαι. Νεο-έλληνα, άπλυτε και κουραδόμαγκα. Ψωριάρη που θα μας πεις για τους τουρίστες που από αυτούς ζείτε.

      1. Τουρισμό κάνουμε με ανοιχτό μυαλό και όχι με αρνητική προδιάθεση. Δεχόμαστε καλοπιστα τα οποια αρνητικά του κάθε τόπου και απολαμβάνουμε τα θετικά του. Αν βρίσκεις απαράδεκτη τη γέφυρα υπάρχει πάντα και το ferry. Το σίγουρο είναι ότι από ρατσιστικά καθηκακια σαν του λόγου σου δεν έχουμε ανάγκη.

      2. Ψωριαριδες είσαστε οι ξένοι εμείς σας δοσαμετην δημοκρατια τα φώτα την ελευθερία τα πάντα ακόμα και τώρα προσπαθήστε να μας εξωντωσετε γιατί δεν αντέχετε την υπέροχη μας δυστυχώς όμως υπάρχουν και κομπλεξικοί Έλληνες που θαυμάζουν την γύμνια σας και την φασιστική σας συμπεριφορα

      3. Εσείς ζητά χρόνια από τους Έλληνες γιατί είναι πλούσια χώρα και στη καλύτερη θέση της γης και κοιτάτε από σύστασης της να την ασπάζεται και δεν σας κάθεται όπως θέλετε και προσπαθήστε με φιλιού τρόπους κάθε φορά η με πολέμους υπάρχουν και Έλληνες που αγαπούν την Ελλάδα καιγνωρίζουν ιστορία ευτυχώς και δεν καταπίνουν τις βρωμιές σας

      4. Εφόσον ζούμε από τον τουρισμό άρα έρχεστε πολλοί τουρίστες.αφου είμαστε ψωριαριδες γιατι έρχεστε τοσοι πολλοι και μάλιστα αγοραζετε και ακινητα

    2. ΣΩΣΤΑ !!!! Στη περιβοητη δε ΝΥ και περιξ πληρωνουν ΚΑΘΕ πρωι περιπου το ιδιο ΑΠΛΑ για να πανε στη δουλεια τους κυριες+κυριοι.
      Ενω ΕΔΩ σας φαινονται ΟΛΑ πανακριβα και περιττα….🤔 ΜΙΑ ΦΟΡΑ ν’ακουσω Ελληνες να επεφημουν τα/Ελληνικα 😲

    3. Δηλαδή στη Ιταλία που ένα μπουκαλάκι νερό το πληρώνεις χρυσό γιατί δεν μιλάνε πάντα η Ελλάδα φταίει για όλες τις λαμογιές της Ευρώπης ντροπή που λοιδορούν οι Έλληνες την Ελλάδα να πάνε στο εξωτερικό να δουν πως γδυνουν οι Ευρωπαίοι

    1. Εσείς ζητά χρόνια από τους Έλληνες γιατί είναι πλούσια χώρα και στη καλύτερη θέση της γης και κοιτάτε από σύστασης της να την ασπάζεται και δεν σας κάθεται όπως θέλετε και προσπαθήστε με φιλιού τρόπους κάθε φορά η με πολέμους υπάρχουν και Έλληνες που αγαπούν την Ελλάδα καιγνωρίζουν ιστορία ευτυχώς και δεν καταπίνουν τις βρωμιές σας

  8. Τουριστάκο.. Πριν έρθεις στην Ελλάδα να μάθεις ότι έρχεσαι με γεμάτες τσέπες και φεύγεις με άδειες, αν δεν σου αρέσει τράβα αλλού, εδώ είναι μόνο για LARGE τουρίστες.

  9. Υπάρχει εισιτήριο πήγαινε- έλα το οποίο εάν επιστρέψεις εντός 4ωρων η διέλευση είναι δωρεάν και μετά των 4 ωρών είναι 9€! Σίγουρα είναι ακριβό αλλά οι ξένοι ν αμήν φωνάζουν γιατί πληρώνουν το ίδιο και περισσότερο στις χώρες τους!

  10. Το πιο σημαντικό ειναι οτι υπάρχει τέτοια γεφυραρα και δεν υπάρχει ασφαλες δρόμος περιπατου(αυτος με ασφαλτο με πλατος εναμιση μετρο, οπως υπάρχει σε πολλες χβρες στην Ευρώπη) μεχρι Ναυπακτο κι αντίστοιχα αλλο τοσο απο την αλλη πλευρα να γεμίσει κοσμο η περιοχή με ποικιλες δραστηριότητες κι αθλητικο τουρισμό, εργο με μικρο κόστος που θα εκτοξεύσει την περιοχή

  11. Να μειωθεί η τιμή για τους Έλληνες κάτω από τα 10€ .
    Να παραμείνει στην ίδια τιμή για τους τουρίστες.
    Να φωταγωγείται όλες τις νύχτες και να υπάρχει σαφής σήμανση προς την γέφυρα και το λιμάνι .

  12. Τα αρνητικά σχόλια για την γέφυρα είναι απολύτως βάσιμα. Η διαχείριση της γέφυρας είναι απαράδεκτη και ακριβή. Η μεθόδευση, η έλειψη πινακίδων και η διαμόρφωση της κυκλοφορίας που σε εγκλωβίζει και να σε υποχρεώνει να περνάς τη γέφυρα είναι εξίσου απαράδεκτη. Ποιός άλλος σέβεται στην Ελλάδα το πολίτη, απ’ όπου και αν έρχεται, για να τον σεβαστούν και αυτοί;

  13. Εδώ την πληρώνουμε εμείς κάθε φορά που ταξιδεύουμε προς Αθήνα και δεν μιλάμε.Και μιλάνε αυτοί που έρχονται μια φορά το χρόνο, να πάνε αλλού όλα τους πειράζουν αμάν

    1. Τώρα αγαπητέ μου πέτυχες Διάνα χρυσή κουβέντα είπες, “εμείς και δεν μιλάμε” αυτό νομίζω εκφράζει όλους τους Έλληνες, ότι και να μας κάνουνε Δεν μιλάμε, για αυτό και μας κάνουν ότι θέλουνε η εκάστοτε κυβέρνηση, και θα συνεχίσουμε να μην μιλάμε ότι και να μας κάνουνε, γιατί και να μιλήσουμε δεν μας ακούνε και δεν μας
      υπολογίζουν πια σαν πολίτες σαν άνθρωπους γιατί ποτέ δεν μιλάμε.

  14. Τα παραπονα ειναι πολυ σωστα,και φταει το Ελληνικο κρατος που μπορει να επεμβει αλλα αδιαφορει…να το θυμηθητε ολοι εσεις που θα πατε να ψηφισετε προσεχως…ολες οι παραταξεις που κυβερνησαν το ιδιο εκαναν..εθελοτυφλουσαν στις μεγαλες εταιρειες που εκμεταλευοταν τους πολιτες…ο Ελληνας πολιτικος θα συνεχισει να κανει το ιδιο που του εμαθε το συστημα τοσα χρονια…λαμογια και αδιαφορια για την πατριδα μας…

  15. Πήγα στο εξωτερικό και συγκεκριμένα Ευρώπη και για να δω έναν όροφο και μόνο σε ένα μουσείο πληρώσαμε 14 ευρώ το άτομο κι εδώ τους τα έχουμε όλα τσάμπα σχεδόν….σε όποιον αρέσει στους υπόλοιπους να παν να να να να…

  16. Μήπως γνωρίζετε η κατασκευαστική εταιρεία για πόσα χρόνια πήρε την εκμετάλλευση της γέφυρας και σε πόσα χρόνια κάνει απόσβεση.
    Το διάβασα σε Ελληνική εφημερίδα που εκδίδεται στην Αμερική.
    35 χρόνια εκμετάλλευση και 3,5 χρόνια απόσβεση από την εταιρεία τώρα εάν αληθεύουν δεν το γνωρίζω μπορείτε να το ψάξετε.

  17. Συμφωνώ απόλυτα για το εξωφρενικά πανάκριβο κόστος διέλευσης. Προσωπικά γι’αυτό το λόγω πάω πάντα με το φέρρυ και δεν έχω περάσει ποτέ την γέφυρα. Τα λοιπά σχόλια για βόλτες,ποδήλατα και φωτογραφίες είναι προφανές ότι αποτυπώνουν τον εκνευρισμό!
    Αν όλοι χρησιμοποιούσαν τα φέρρυ,θα βλέπατε πως η τιμή θα έπεφτε κατακόρυφα……..

  18. Φίλε, κατούρα και λίγο και κούνα λίγο τον εγκέφαλό σου, να έρθει στη θέση του,γιατί το πολύ τακα τακα κάνει το παιδί… ξέρεις εσύ.

  19. Παίρνοντας υπόψη το κόστος κατασκευής αυτού του θαυμάσιου έργου που άλλο σαν αυτό δεν υπάρχει λογική μου φαίνεται η τιμή των διοδίων.Πιστεύω πως όντως η γέφυρα χρειάζεται να φωτίζεται καθώς αποτελεί το κύριο τουριστικό αξιοθέατο τις περιοχής μας. Τέλος εξίσου σημαντικό θα ήταν να τοποθετηθούν ταμπέλες με σκοπό να ενημερώσουν καθώς και να καθοδηγήσουν τους τουρίστες.

    Είναι κρίμα να έχουμε κάτι τόσο αξιοθαύμαστο και να μην το χρησιμοποιούμε στο έπακρο τον δυνατοτήτων του.

  20. Αν η Γαλλική εταιρία θεωρει πως δεν την συμφερει η διαχειριση της γεφυρας με λογικο εισητηριο, ας την πουλησει στο Ελληνικο Δημοσιο. Διαφορετικα να κρατηθεί σε οριακο κερδος αυτο, αλλιως να κλεισει η γεφυρα. Αποικια δεν ειμαστε. Κοιταξτε τι γινεταιστην Αφρικη και σκεφτητε λιγακι…

    1. Εσείς ζητά χρόνια από τους Έλληνες γιατί είναι πλούσια χώρα και στη καλύτερη θέση της γης και κοιτάτε από σύστασης της να την ασπάζεται και δεν σας κάθεται όπως θέλετε και προσπαθήστε με χιλιού ς τρόπους κάθε φορά η με πολέμους .υπάρχουν ομωςκαι Έλληνες που αγαπούν την Ελλάδα καιγνωρίζουν ιστορία ευτυχώς και δεν καταπίνουν τις βρωμιές σας γαλλοι αποικιοκρατες

  21. Ρε σεις είναι ‘μισή γέφυρα” ναι μισή γιατί εκτός του ότι είναι δύσκολο να την διασχίσεις με τα πόδια,με ποδήλατο και δεν υπάρχει πάρκινγκ για φωτό,δεν υπάρχει και πρόβλεψη για μελλοντική κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής. “Arpa cola bridge” έπρεπε να ονομάζεται και όχι , Χαρίλαος Τρικούπης .

  22. Να είναι μόνο η γέφυρα, βάλε και τά διόδια,82€ μέχρι τα Ιωάννινα και βενζίνες καφέ δεν θα πάρουμε. Για μετρήσετε βρε παιδιά .

  23. Και δεν είναι μόνο η γέφυρα διόδια Ριου γέφυρας κ Κλωκοβας μια απόσταση 6-7 χιλιομέτρων 20€ με χρυσό να ήταν στρωμένα λιγότερο θα στοιχηζαν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button