Lifestyle

Έπαθαν εγκαύματα από τατουάζ «χένα» και παραλίγο να χάσουν τα άκρα τους

Οι σκληρές εικόνες που ακολουθούν αποδεικνύουν τους κινδύνους που εγκυμονούνται από την αλόγιστη χρήση ακατάλληλων προϊόντων για την επιδερμίδα.

Εφιαλτική τροπή πήραν οι ολιγοήμερες διακοπές μίας οικογένειας Βρετανών στην Ισπανία, όταν οι δύο γιοι της οικογένειας αποφάσισαν να κάνουν τατουάζ «χένα» στα χέρια τους, την τελευταία ημέρα των διακοπών τους.

Αρχικά, δεν παρατηρήθηκε κανένα κάποιο πρόβλημα ή ερεθισμός, όμως κατά την επιστροφή τους στην Μεγάλη Βρετανία, οι δύο νεαροί άρχισαν να παραπονιούνται για πόνο και τσούξιμο στα σημεία όπου είχε γίνει το τατουάζ.

Αφού τα συμπτώματα χειροτέρεψαν και τα χέρια των δύο αγοριών άρχισαν να πρήζονται και να βγάζουν πύον, οι γονείς τους τα μετέφεραν σε τοπικό νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ότι και οι δύο είχαν μολυνθεί από την ουσία παραφαινυλενοδιαμίνη, η οποία χρησιμοποιείται από τους υπαίθριους tattoo artists ώστε να δίνει στα τατουάζ μάυρο χρώμα, καθώς η φυσική «χένα» έχει κόκκινο χρώμα.

Οι γιατροί υπέβαλαν τα παιδιά σε αρκετές θεραπείες και με τη χρήση φαρμακευτικής αγωγής τα εγκαύματα υποχώρησαν, όμως οι ειδικοί εφιστούν την προσοχή σε όσους επιλέγουν τα συγκεκριμένα τατουάζ, καθώς σε περίπτωση αμέλειας ή επιπλέον μόλυνσης τα αποτελέσματα μπορεί να αποδειχθούν ολέθρια.

Τέλος, να σημειωθεί πως η ουσία παραφαινυλενοδιαμίνη θεωρείται παράνομη στην Ευρωπαϊκή Ένωση αναφορικά με τη χρήση της στην επιδερμίδα.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε Επίσης

Close