Lifestyle

Η Ελληνίδα που κατέκτησε τον κόσμο με σέρουμ φιδιού και αίμα δράκου

Από φοιτήτρια στη Λέσβο, παγκόσμια «γκουρού» της ομορφιάς, η Maria Hatzistefanis δεν πουλάει μαγικά φίλτρα πολέμου αλλά… καλλυντικά

Όταν έχεις ένα καλό προϊόν και ένα κακό όνομα, που δεν πουλάει, τι κάνεις; Φυσικά κρατάς το προϊόν και αλλάζεις το όνομα. Έτσι σκέφτηκε και η Μαρία Χατζηστεφανή, η οποίο εκτίναξε την εταιρία της στα ύψη όταν αποφάσισε να δώσει στα προϊόντα της ονόματα που παραπέμπουν στο… Game of Thrones.

Γράφει η Ελένη Λογοθέτη

Ούτε η ίδια η Maria Hatzistefanis, όταν ξεκινούσε την δεκαετία του ’80 από το νησί της τη Λέσβο να σπουδάσει στο εξωτερικό, δεν περίμενε ότι θα γινόταν κάποτε η αγαπημένη γκουρού της ομορφιάς των celebrities. Σήμερα έχει δύο εταιρίες καλλυντικών, τις Rodial και Nip + Fab, αξίας άνω των 116 εκατομμυρίων λιρών Αγγλίας και στο όνομα των προϊόντων της ορκίζονται διασημότητες όπως η Kylie Jenner (και γενικώς οικογένεια Καρντάσιαν), η Ναόμι Κάμπελ, η Βικτόρια Μπέκαμ, η Μπιγιονσέ και το 19χρονο μοντέλο Sofia Ritchie, που είναι και η τελευταία «πρέσβειρα» της Nip + Fab.

Από φοιτήτρια στη Λέσβο, παγκόσμια «γκουρού» της ομορφιάς

Μεγαλώνοντας στη Λέσβο, η Μαρία πάντα ενδιαφερόταν για την ομορφιά και τα καλλυντικά. Μάλιστα, έβαφε τις φίλες της ενώ, όταν ήταν φοιτήρια – είχε και μια μικρή στήλη ομορφιάς στο αγαπημένο τότε περιοδικό των κοριτσιών Seventeen. Όταν όμως τελείωσε τις σπουδές, αποφάσισε να ανοίξει τα φτερά της.

Έφυγε για τη Νέα Υόρκη όπου πήρε MBA στα οικονομικά από το Columbia Business School και δούλεψε για δύο χρόνια ως στέλεχος σε επενδυτική τράπεζα, πρώτα στην Wall Street και μετά στο Λονδίνο.

Όταν όμως, αντί να πάρει προαγωγή, απολύθηκε, αποφάσισε να σταματήσει οριστικά τα χρηματοοικονομικά και να επιστρέψει στην αρχική της «αγάπη», στον τομέα της ομορφιάς και τα καλλυντικά.

Με εφόδιά της ένα… κομπόδεμα 20.000 λιρών από τις οικονομίες της και έναν άντρα που την στήριζε, όσο καιρό ήταν άνεργη – στο μεταξύ είχε παντρευτεί επίσης Έλληνα, τον Στρατή – το 1999 άνοιξε την δική της εταιρία με προϊόντα ομορφιάς, τη Rodial.

Αρχικά, η εταιρία είχε μόνο 4 εξιδεικευμένα προϊόντα, ανάμεσα τους και ένας ορός κατά της κυτταρίτιδας – η Μαρία ήθελε να προσφέρει κάτι διαφορετικό από τα κλασσικά προϊόντα καθαρισμού και ενυδάτωσης, πίστευε ότι οι γυναίκες χρειαζόταν κάτι παραπάνω.

Με τα σκαμπανεβάσματα που έχει κάθε νέα επιχείρηση, και με καθημερινή σκληρή δουλειά , η Rodial σταδιακά εδραιωνόταν. Έγινε γνωστή στην αγγλική αγορά και μπήκε στα ράφια μεγάλων καταστημάτων.

Η Maria Hatzistefanis ποζάρει με την Kylie Jenner, πρώην «πρέσβειρα» και φανατική της Nip and Fab

Όλα κυλούσαν ρολόι και τα προϊόντα ομορφιάς της Hatzistefanis είχαν πλέον καθιερωθεί. Αλλά όταν ένα νέο καλλυντικό, ένας ορός αντιγήρανσης, ήταν έτοιμος να βγει στην αγορά, ήρθε η ώρα να ληφθούν… ανατρεπτικές αποφάσεις.

«Ήμουν έτοιμη να ονομάσω το προϊόν «αντιρυτιδικό ορό» αλλά αυτό δεν ήταν συναρπαστικό. Επίσης διαπίστωσα ότι οι πωλήσεις είχαν αρχίσει να πέφτουν τον τελευταίο καιρό. Έτσι σκέφτηκα να κάνω κάτι τρελό» δήλωσε η επιχειρηματίας στο BBC.

Ένα από τα βασικά συστατικά του ορού ήταν το πεπτίδιο syn-ake, το οποίο «μιμείται» την την αντίδραση του οργανισμού σε ένα δάγκωμα φιδιού, με αποτέλεσμα ένα εφέ «παγώματος» στους μύες του προσώπου – σαν προσωρινό λίφτινγκ.

Έτσι, μετά από ένα μίτινγκ με τους υπευθύνους της Rodial, κατέληξαν σε ένα «ριψοκίνδυνο», ομόηχο με το πεπτίδιο, όνομα. Snake serum (δηλαδή ορός φιδιού).

Το πείραμα πέτυχε. Οι διάσημες κυρίες που ψάχνουν πάντα κάτι πρωτοποριακό το λάτρεψαν και χιλιάδες μπουκαλάκια ξεπούλησαν μέσα σε λίγες βδομάδες.

Ακολούθησαν κι άλλα προϊόντα της premium σειράς Snake (κρέμες προσώπου και ματιών κτλ) καθώς και αντίστοιχα «μυθικά» ονόματα καλλυντικών όπως Dragon’s Blood (Αίμα του Δράκου, το όνομα ενός χυμού που εξάγεται από ένα δέντρο του Αμαζονίου, με ευεργετικές ιδιότητες και αποτελεί βασικό συστατικό των καλλυντικών της εταιρίας) – συνοδευόμενα φυσικά από τις αντίστοιχες διαφημιστικές καμπάνιες.

Μετά την τεράστια επιτυχία αυτών των προϊόντων, το 2010, η επιχειρηματίας πλέον Maria Hatzistefanis άνοιξε την δεύτερη εταιρία της, τη πιο οικονομική Nip + Fab, που σκόπευε στο νεότερο καταναλωτικό κοινό.

Με τις κατάλληλες κινήσεις στον χώρο του θεάματος – εμφανίσεις σε εκπομπές, φωτογραφήσεις με celebrities και επώνυμες «πρέσβειρες» των καλλυντικών της, η Nip + Fab μπήκε πλέον στο… διεθνές jet set και η 46χρονη σήμερα Maria Hatzistefanis έγινε, εκτός από rich (που ήταν ήδη) και πολύ famous.

Κατά τα άλλα, η Μαρία είναι μια κανονική σύζυγος και μητέρα δυο μικρών αγοριών και – ακόμα κι αν γυρίζει τον κόσμο και συναστρέφεται με τους πιο διάσημους ανθρώπους του πλανήτη – κάθε χρόνο επιστρέφει στο «σπίτι» της, τη Μυτιλήνη….

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.