ΚυπαρισσίαΤοπικά Νέα

“Οινοποιήματα” στον Παλιό Νερόμυλο στην Κυπαρισσία

Ξεκίνησαν την Δευτέρα το απόγευμα και συνεχίστηκαν χθες για 3η συνεχόμενη χρονιά στον δροσερό κήπο του Παλιού Νερόμυλου στην Κυπαρισσία τα  Οινοποιήματα 2019.

Μια διοργάνωση που στοχεύει στην ανάδειξη του Τριφυλιακού αμπελώνα και των ωραίων οίνων που παράγονται , μέσα από μια κοινή παρουσία και προσπάθεια όλων των οινοποιών της περιοχής. Εχει γίνει συνείδηση πλέον ότι η συνέργεια, η συνεργασία  και η ενότητα όλων μπορούν να εξασφαλίσουν ένα σημαντικό μέλλον για τη ντόπια παραγωγή που έχει σοβαρές βάσεις για εκλεκτά κρασιά και αύξηση της αναγνωρισιμότητας  στο οινόφιλο κοινό και  όχι μόνο. Οι προοπτικές της ντόπιας παραγωγής θεωρούνται ικανές για μια τέτοια εξέλιξη η οποία θα συμπαρασύρει  και άλλες αναπτυξιακές δράσεις όχι μόνο για τους παραγωγούς, αλλά και για την περιοχή γενικότερα. Ο Παλιός Νερόμυλος και ο Νίκος Ιμιρζιάδης πρωτοστατούν στην προσπάθεια αυτή πολλά χρόνια τώρα με ποικίλες ενέργειες και με τη βοήθεια του ειδικού Τάσου Ψυχογιού.

Οι οινοποιοί που συμμετέχουν είναι: Δερέσκος , Καπόπουλος (Ροές), Costa Navarino, Παναγιωτόπουλος , Πατσούρος , Τσώλης , Ψαρραίος. Οι   επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να  ενημερωθούν από τους ίδιους τους οινοποιούς,  οι οποίοι παρουσίασαν  τις «ετικέτες» τους με γευσιγνωσίες σε μια προσπάθεια ανάδειξης του Τριφυλιακού terroir και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών κάθε κρασιού.

Χθες το βράδυ συμμετείχε και ο γνωστός wine expert και βραβευμένος διεθνώς sommelier Γιώργος Λούκας με ειδικές ομιλίες, γευσιγνωσίες, γαστρονομικές συμβουλές σχετικές με το κρασί και το food pairing.

Ενώ στην έναρξη της εκδήλωσης χαιρετισμό απεύθυναν ο Αντώνης Παρασκευόπουλος, Διευθυντής Αγροτικής Οικονομίας Τριφυλίας αναφερόμενος στις προοπτικές που έχει οινοκαλλιέργεια στην περιοχή  και ο Βαγγέλης Ξυγκώρος, Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνία που σημείωσε πως πρέπει να μιλήσουμε για το μέλλον να αναδείξουμε όλο τον αγροτικό πλούτο της περιοχής , προαναγγέλλοντας πως  σύντομα θα έχουμε και ευχάριστα πράγματα για τη χρονιά που έρχεται προσπαθώντας να διαφημίσουμε τα εγνωσμένης αξίας προϊόντα που έχουμε.

Αυτό που πρέπει να διορθώσουμε είπε  είναι να μάθουμε «να πουλάμε» τον εαυτό μας , μας λείπει το μάρκετινγκ. Είναι μονόδρομος να μάθουμε να προσεγγίζουμε τις μεγάλες αγορές.

Eleftheriaonline.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.