Τεχνολογία

Ο κατασκευαστής του iPhone παρουσίασε τρία αυτοκίνητα με έως και 750 PS! – Δείτε τα

Η εταιρεία που έριξε «χυλόπιτα» στην Apple παρουσίασε τρία κομψά ηλεκτρικά, με premium αύρα, μεγάλη αυτονομία και ισχυρές επιδόσεις.

Συνεχίζεται η έντονη φημολογία που θέλει την Apple να πραγματοποιεί δυναμικό μπάσιμο στον αυτοκινητικό κόσμο. Ο τεχνολογικός κολοσσός φαίνεται πως χτύπησε την πόρτα πολλών γνωστών αυτοκινητοβιομηχανιών, αλλά οι «χυλόπιτες» τον βύθισαν στη μοναξιά, αναγκάζοντάς τον να εξελίξει μόνος του το πολυαναμενόμενο Apple Car.

Μια από τις εταιρείες που έριξαν… πόρτα στην εταιρεία, ήταν η Foxconn, o τεχνολογικός-γίγαντας της Ταϊβάν που είναι υπεύθυνος για την κατασκευή των πασίγνωστων iPhones.

Η φημολογούμενη άρνηση της Foxconn να συνεργαστεί με την Apple, βέβαια, δεν συνεπάγεται πως αδιαφορεί για τα αυτοκινητικά τεκταινόμενα. Αυτό διότι παρουσίασε τρία ολοκαίνουρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σε συνεργασία με τον ταϊβανέζικο κατασκευαστή Yulon Motor Co, στο πλαίσιο της εκδήλωσης “Hon Hai Tech Day 2021”.

Πρόκειται για μοντέλα Model C, Model E και Model T, που… ηχούν ενοχλητικά στα αυτιά δεδομένου ότι οι δύο τελευταίες ονομασίες είχαν χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν για την ονοματοδοσία μοντέλων της.

Αναφορικά με τα μοντέλα, το Model C είναι ένα compact crossover, το Model E ένα sedan που σχεδιάστηκε από κοινού με την Pininfarina και το Model T ένα λεωφορείο.

Η έναρξη της εμπορικής πορείας τους αναμένεται εντός του 2023, με την Foxconn να έχει δρομολογήσει ήδη τις απαραίτητες διαδικασίες, αποκτώντας ένα εργοστάσιο στις ΗΠΑ, πρώην ιδιοκτησίας της start-up Lordstown Motors. Νωρίτερα, μάλιστα, προχώρησε και σε μια ακόμα αγορά, μέσω της απόκτησης μονάδας παραγωγής ημιαγωγών στην Ταϊβάν.

Πολλές πληροφορίες για τις προδιαγραφές των τριών ηλεκτρικών δεν υπάρχουν, με την Foxconn, ωστόσο, να ανακοινώνει πως το crossover Model C θα επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ., και την αυτονομία να φτάνει τα 700 χλμ.

Το crossover  έχει μήκος 4.640 χλστ. και το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.860 μ., προσφέροντας θέση σε έως και 7 επιβάτες. Σχεδιαστικά ξεχωρίζουν τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα, το ανθρακονημάτινο καπό, αλλά και η συνολική σχεδίαση του αμαξώματος που χαρίζει στο μοντέλο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27 Cd.

Στο εσωτερικό  υιοθετείται μίνιμαλ σχεδιαστική γλώσσα, παρουσία ενός πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων, μιας ελεύθερης οθόνης αφής και ελάχιστων φυσικών διακοπτών.

Όσον αφορά το sedan, Model E (sedan) αυτό θα εφοδιάζεται με 750 άλογα, κάτι που θα του επιτρέπει να ολοκληρώνει το «σπριντ» 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ.

Με αρωγό την Pininfarina, το μοντέλο φέρει επιβλητική εμφάνιση, με πελώριες ζάντες, κομψά φώτα που παράγουν ενδείξεις-μηνύματα στον περιβάλλοντα χώρο, φουσκωμένα πίσω φτερά και ψηφιακούς πλευρικούς καθρέπτες.

Στην καμπίνα συναντώνται premium λευκές επενδύσεις, ενιαία οθόνη για το σύστημα πολυμέσων και τον πίνακα οργάνων, flat-bottom τιμόνι, μεγάλη πανοραμική οροφή και πλήρως διαμορφώσιμη διάταξη καθισμάτων, με φόντο τη διευκόλυνση των επιβατών.

Το «στιλάτο αστικό λεωφορείο» – όπως χαρακτηρίζεται το Model T – θα μπορεί να διανύσει με μια φόρτιση 400 χλμ. και η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 120 χλμ./ώρα.

 

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button