Κόσμος

Ποια είναι η πιο πολύτιμη μάρκα στον κόσμο;

Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας της Brand Finance για τις πιο πολύτιμες μάρκες στον κόσμο. Δείτε τι συμβαίνει μεταξύ των εταιρειών αυτοκινήτου και ποια έχει τη μεγαλύτερη αξία σήμερα.

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Mercedes με αξία 65,0 δις. δολάρια είναι η πιο πολύτιμη μάρκα αυτοκινήτου στον κόσμο, εμφανίζοντας αύξηση 7,8% συγκριτικά με το 2019. Σύμφωνα πάντα με την Brand Finance, η Mercedes, η οποία είναι και η πιο πολύτιμη εταιρεία στην Ευρώπη, εμφάνισε αυτή την αύξηση λόγω και της ανόδου των πωλήσεών της (2,34 εκατ. αυτοκίνητα, +1,3%).

Στη δεύτερη θέση της κατάταξης ακολουθεί η Toyota, η οποία εδραιώνεται σε αυτή τη θέση έχοντας αξία 58,1 δις. δολάρια αυξημένη κατά 11,1% συγκριτικά με το 2019. Τρίτη είναι η VW με αξία 44,9 δις. δολαρίων.

Αναλυτικά η πρώτη 10άδα των πιο πολύτιμων αυτοκινητοβιομηχανιών:

  1. Mercedes: 65,0 δις. δολάρια (+7,8%)
  2. Toyota: 58,1 δις. δολάρια (-11,1%)
  3. VW: 44,9 δις. δολάρια (+44,9%)
  4. BMW: 40,5 δις. δολάρια (+/-0,0%)
  5. Mitsubishi: 37,7 δις. δολάρια (+42,8%)
  6. Porsche: 33,9 δις. δολάρια (+15,6%)
  7. Honda: 33,1 δις. δολάρια (+28,6%)
  8. Hyundai: 20,1 δις. δολάρια (-2,8%)
  9. Ford: 18,5 δις. δολάρια (-1,4%)
  10. Nissan: 17,9 δις. δολάρια (-4,5%)

Αξίζει πάντως να σημειώσουμε ότι η μια μάρκα αυτοκινήτου, η Ferrari, είναι και αυτή που αναδείχθηκε ως η πιο «ισχυρή» μάρκα γενικότερα στον κόσμο. Η ιταλική φίρμα αξιολογήθηκε από τους αναλυτές της Brand Finance με σκορ 94.1/100 στο σχετικό δείκτη, λαμβάνοντας την υψηλότερη αξιολόγηση ΑΑΑ+ – μια αξιολόγηση που κατάφεραν να πάρουν μόλις 12 εταιρείες από όλο τον κόσμο.

Μετά τη Ferrari, στη δεύτερη θέση των ισχυρότερων εταιρειών παγκοσμίως κατετάγη η Disney (σκορ: 93.9/100) και τρίτη ήταν η κινέζικη WeChat με σκορ 92.9/100.

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο επικεφαλής της Toyota, Akio Toyoda, με αξιολόγηση 61.3/100 είναι ο ισχυρότερος CEO σε εταιρεία αυτοκινήτου (και 10ος στην κατάταξη όλων των μαρκών). Στη δεύτερη θέση στον τομέα του αυτοκινήτου βρίσκεται ο Takahiro Hachigo της Honda (σκορ: 59.1/100, 15ος γενικής) και τρίτος ο Martin Lundstedt της Volvo (σκορ: 47.0/100, 62ος γενικής).

Στην πρώτη 100άδα των ισχυρότερων CEO συναντούμε επίσης από το χώρο του αυτοκινήτου τη Mary Barra της Chevrolet (σκορ: 44.8/100, 79η γενικής), τον Herbert Diess της VW (σκορ: 43.8/100, 87ος γενικής) και τον Guenter Butschek της Tata (σκορ: 43.7/100, 88ος γενικής).

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button