Εκπαίδευση

Συμβολική κατάληψη – διαμαρτυρία στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, αύριο

Δελτίο τύπου του Συντονιστικού Σχολείων για την κινητοποίηση αύριο 15/10 στην Δ/νση Πρωτοβάθμιας

Η υπομονή μας εξαντλήθηκε.
Αύριο Πέμπτη 15 Οκτωβρίου συμπληρώνεται ένας μήνας από την έναρξη του σχολικού έτους.
Όπως έχουμε ήδη κάνει γνωστό στο σχολείο μας το 7ο Δημοτικό Καλαμάτας στην πέμπτη τάξη – τμήμα Ε1 ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί δάσκαλος.
Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και άλλα σχολεία στην πόλη μας, αλλά και σε όλο το νομό.
Γνωρίζουμε πως ελλείψεις υπάρχουν στο 12ο Καλαμάτας, στο 2ο Καλαμάτας, στο δημοτικό σχολείο Κοπανακίου, στο 3ο Κυπαρισσίας κ.α.
Προσπαθώντας να ευαισθητοποιήσουμε τους ιθύνοντες με στόχο την επίλυση του προβλήματος από τις πρώτες κιόλας ημέρες του σχολικού έτους επισκεφθήκαμε τη διεύθυνση του σχολείου μας, καθώς και τη διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού. Παρότι λύθηκαν διάφορα άλλα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε (κενά διδακτικού προσωπικού, προσωπικό καθαριότητας κ.α) μέχρι σήμερα παραμένει στο σχολείο μας όπως και στα προαναφερθέντα σχόλια κενή η θέση Δασκάλου.
Τα κενά αυτά προέκυψαν, λόγω των αδειών ειδικού σκοπού λόγω covid, και που προστέθηκαν στα ήδη τεράστια κενά που κάθε χρόνο υπάρχουν στα σχολεία.
Μέχρι σήμερα, στην προσπάθεια κατευνασμού των δικαιολογημένων αντιδράσεων των γονέων αλλά και των μαθητών του σχολείου μας, η διεύθυνση πρωτοβάθμιας και το Υπουργείο Παιδείας «αγοράζει» χρόνο, λέγοντας μας από βδομάδα σε βδομάδα ότι θα λυθεί το πρόβλημα.
Σε όλον αυτόν τον αγώνα που κάνουμε, ως γονείς για το αυτονόητο, να έχουν δηλαδή τα παιδιά μας δάσκαλο, ομολογουμένως βρήκαμε πόρτες ανοιχτές, αλλά καμία ουσιαστική απάντηση, για το πότε θα έρθει ο δάσκαλος στην τάξη του. Δεν μας καλύπτει πλέον η απάντηση » είναι θέμα γραφειοκρατίας», δεν μας καλύπτει πλέον Η υποκριτική στάση του Υπουργείου, δεν μας καλύπτει πλέον η στάση της διεύθυνσης πρωτοβάθμιας που αρνείται εγγράφως να μας δώσει απαντήσεις σε πρωτοκολλημένο έγγραφο του Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου γονέων από τις 25/9.
Δεν επαιτούμε, απαιτούμε το αυτονόητο: τα παιδιά μας να έχουν μία αξιοπρεπή εκπαίδευση.
Η υπομονή μας τελείωσε, μαζί με τις υποσχέσεις που μας δίνουν βδομάδα τη βδομάδα. Για πόσο ακόμα θα περιμένουμε, πόσο ακόμα θα ανεχόμαστε με
ημίμετρα να κυλάει η φετινή σχολική χρονιά. Απαράδεκτο να εναλλάσσονται οι δάσκαλοι στο τμήμα, απαράδεκτο παιδαγωγικά καθώς και υγειονομικά συμφώνα και με την οδηγία του ΕΟΔΥ για την λειτουργία των σχολικών μονάδων για την αποτροπή εξάπλωσης της πανδημίας. Δεν ζητάμε πια απαντήσεις, ως εδώ και μη παρέκει, άμεσα να καλυφθούν τα κενά σε διδακτικό προσωπικό στο σχολείο μας αλλά και σε όσα σχολεία υπάρχουν αντίστοιχα κενά. Θέλουμε Δάσκαλο εδώ και τώρα και αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών. Απαιτούμε δέσμευση με ακριβή ημερομηνία της κάλυψης του κενού του εκπαιδευτικού.
Ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του.
Αποφασίσαμε μετά από συνάντηση – συντονισμού με πρωτοβουλία γονέων του 7ου, που έλαβε χώρα το Σάββατο 10 Οκτωβρίου στο σχολείο παρουσία εκπροσώπων από άλλα σχολεία που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, καθώς και άλλων φορέων, να προβούμε στις παρακάτω ενέργειες – δράσεις.
1. Σύνταξη του παρόντος κειμένου, και αποστολή αυτού στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, και τους βουλευτές του νομού μας.
2. Διεύρυνση και περαιτέρω συντονισμός των σχολείων που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα κενού λόγω άδειας ειδικού σκοπού (κενά covid)
3. Συμβολική κατάληψη του γραφείου της διεύθυνσης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου στις 10:00π.μ. ημέρα κήρυξης 24ώρης απεργιακής κινητοποίησης της ΑΔΕΔΥ και συμμετοχή στις εκδηλώσεις.
4. Συμβολική αίτηση μεταγραφής των μαθητών του Τμήματος πού έχει κενό.
5. Προώθηση αιτημάτων στην διεύθυνση του σχολείου για σύγκλιση του Σχολικού Συμβουλίου.
6. Νομική Υποστήριξη.
Παλεύουμε για ένα σύγχρονο και αξιοπρεπές σχολείο, τα πάγια αιτήματά μας είναι:
α. μόνιμη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη (15 μαθητές ανά τάξη). Μπορούν να αξιοποιηθούν κλειστές αίθουσες δημοτικών κτηρίων. Η υποκρισία της κυβέρνησης δεν έχει όριο όταν εν μέσω πανδημίας αυξάνει τους μαθητές ανά τάξη,
β. μόνιμο προσωπικό καθαριότητας για όλη τη διάρκεια της λειτουργίας των σχολείων. γ. προσλήψεις εκπαιδευτικών έτσι ώστε από την πρώτη μέρα να μην υπάρχει ούτε μια ώρα κενή. Νέες θέσεις εκπαιδευτικών για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών (νέα τμήματα, ευπαθείς ομάδες, συνταξιοδοτήσεις, κ.α.)
δ. γενναία αύξηση χρηματοδότησης προς τις σχολικές επιτροπές για νέες αίθουσες, επισκευές χώρων υγιεινής, διαμόρφωση ακάλυπτων χώρων, καθαριστικά, απολυμαντικά κ.α.,
ε. λειτουργία του ολοήμερου ανά τμήμα και όχι ανά σχολείο για την αποφυγή νέου συγχρωτισμού με κίνδυνο διασποράς του ιού μεταξύ των τάξεων,
ζ. ασφαλή μεταφορά των μαθητών (να μην στοιβάζονται στα Μ.Μ.Μ.), αλλαγή του απαράδεκτου θεσμικού πλαισίου που αφήνει κάθε χρόνο χιλιάδες μαθητές χωρίς μεταφορά. Μείωση των ελάχιστων αποστάσεων προκειμένου να δικαιούται ο μαθητής δωρεάν μεταφορά, χρήση οχημάτων ειδικών προδιαγραφών για τη μεταφορά μαθητών (όχι της κοινής συγκοινωνίας ),
η. πρόσληψη σχολίατρων για τον περιοδικό έλεγχο της υγείας των μαθητών,
θ. μαζικά επαναλαμβανόμενα τεστ στα σχολεία με ευθύνη του κράτους. Φανταστείτε την περίπτωση που κάποιος μαθητής εμφανίσει έναν απλό πυρετό, τι αναστάτωση θα επικρατήσει στην σχολική μονάδα,
ι. εξασφάλιση εγκαίρως των απαραίτητων μέτρων για τη λειτουργική ενίσχυση των μαθητών που ενδέχεται να απουσιάζουν (δίκτυο, υποδομές, εξοπλισμός, συνδέσεις ίντερνετ
Με εκτίμηση
το ΔΣ του 7ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας,
γονείς του 7ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας
το ΔΣ του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας
γονείς του 2 ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας
το ΔΣ του Δημοτικού Σχολείου Κοπανακίου
γονείς του Δημοτικού Σχολείου Κοπανακίου
γονείς του 3ο Δημοτικού Σχολείου Κυπαρισσίας

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.