Αρμοδιότητες:
- Πραγματοποίηση κρατήσεων θεραπειών, πληρωμών και ακυρώσεων
- Απάντηση σε τηλεφωνικές κλήσεις και email και παροχή ακριβών πληροφοριών στους επισκέπτες
- Ενημέρωση των θεραπευτών για τα ραντεβού της ημέρας καθώς και για τυχόν ακυρώσεις και ειδοποίηση τους για την άφιξη των επισκεπτών
- Διαχείρηση λογαριασμών του Ινστιτούτου στις αναρτησεις στα Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn) : δημιουργία περιεχομένου, αλληλεπίδραση, επικοινωνία με ακολούθους
- Δημιουργία και Διαχείρηση φωτογραφιών, παρουσιάσεων και υλικού προώθησης και προβολής του Ινστιτούτου
Προσόντα :
- Προϋπηρεσία 1-2 χρόνια σε αντίστοιχη θέση
- Γνώση Αγγλικών (γραπτό και προφορικό λόγο)
- Διαχείρηση και ανάπτυξη λογαριασμών Social Media
Δεξιότητες και Ικανότητες:
- Ευγενική και ευχάριστη προσωπικότητα
- Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά
- Ικανότητα πωλήσεων και προώθησης θεραπειών και προϊόντων
- Επικοινωνιακές ικανότητες
- Ομαδικό και συνεργατικό πνεύμα
- Οργανωτικές δεξιότητες
- Ευελιξία σε συνθήκες πίεσης
Προσφέρονται:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Πενθήμερη εργασία, πλήρης απασχόλησης (8 ώρες), συνεχόμενο ωράριο
- Ασφάλιση
- Bonus / Ποσοστά επί των πωλήσεων προϊόντων / θεραπειών
- Φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας
Αποστολη email : aimilia_papa@yahoo.gr
Επικοινωνια : 2723022416
Υπευθυνη επικοινωνιας Αιμιλια Παπαγεωργιου