Τεχνολογία

Όταν η Coca Cola δεν είχε ιδέα ότι έχει 3.3 εκατομμύρια fans στο Facebook

To 2009 η Coca Cola ήταν η δεύτερη εταιρεία με την πιο δημοφιλή σελίδα στο Facebook, ενώ στην πρώτη θέση ήταν η επίσημη σελίδα του Barack Obama. Βέβαια η εταιρεία δεν είχε ιδέα ότι έχει σελίδα στο Facebook, όπως και δεν ήξερε για την μεγάλη της απήχη και τα 3.3 εκατομμύρια fans της εκεί.

Δυο άνεργοι καλλιτέχνες, ο ένας ηθοποιός και ο άλλος συγγραφέας από το Λος Άντζελες και μεγάλοι λάτρεις του γνωστού αναψυκτικού, οι οποίοι προφανώς και ασχολούντουσαν πολύ με το Facebook, που τότε ήταν το πιο hot μέσο κοινωνικής δικτύωσης, σκέφτηκαν ότι θα ήτα ωραίο να δημιουργήσουν μια σελίδα για όλους όσους αγαπούν την Coca cola και εκεί να μοιράζονται τις κοινές τους απόψεις και έτσι προχώρησαν στο έργο τους.

Σίγουρα δεν πίστευαν ότι θα φτάσουν στην κορυφή, να όμως που ο κόσμος που μαζεύτηκε στη σελίδα τους ξεπερνούσε τότε τα 3 εκατομμύρια. Την ίδια περιόδο, η γνωστή εταιρεία δεν είχε ιδέα ότι είχε καν επίσημη σελίδα στο Facebook και ήταν ακριβώς το βήμα που ετοιμαζόταν να κάνει, θέλοντας να συμβαδίσει με τις τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής. Ψάχνοντας όμως στο Facebook έπεσε πάνω στη μεγάλη και άγνωστη μέχρι τότε επιτυχία της.

Όσο για τους δημιουργούς, Dusty Sorg και Michael Jedrzejewski, με το που τα νέα του κατορθώματος τους έφτασαν στα κεντρικά γραφεία της Coca Cola στην Ατλάντα, η εταιρεία τους κάλεσε για να τους συγχαρεί και αντί να κινηθεί επιθετικά και να ζητήσει τα δικαιώματα, σκέφτηκε ότι από τη στιγμή που εκείνοι τα πήγαν τόσο καλά μεχρι τώρα με τη διαχείριση της σελίδας, να τους προσλάβει και να αποτελούν επίσημα τους διεχειριστές της.

Καθόλου άσχημα, ούτε για τους δυο άντρες, ούτε για την Coca Cola ε;

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button