Lifestyle

Όταν η Lacoste έβγαλε το κροκοδειλάκι και έβαλε άλλα ζώα στη θέση του

Η γαλλική μάρκα Lacoste συνεργάστηκε με το SOS (Save Our Species) της IUCN – έτσι ώστε να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την εξαφάνιση πολλών και σημαντικών ειδών. Αυτή η πανέμορφη και περιορισμένη έκδοση κολλεξιόν πόλο μπλούζας έχει μια μικρή διαφορά. Αντί για κροκοδειλάκια, τα μπλουζάκια έχουν άλλα ζώα, όπως η θαλάσσια χελώνα, ο λεμούριος, ο ρινόκερος και άλλα!

Το παγκοσμίως αναγνωρισμένο λογότυπο του κροκόδειλου σχεδιάστηκε πριν 85 χρόνια ως φόρος τιμής στον ιδρυτή της μάρκας René Lacoste, ο οποίος ονομάστηκε «ο κροκόδειλος» εξαιτίας του τρόπου αντιμετώπισης των αντιπάλων του στο γήπεδο τένις.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.