Τοπικά Νέα

Αναστολή για 4 χρόνια στην έκδοση οικοδομικών αδειών στο τμήμα της παράκαμψης Γιάλοβας

Με απόφαση που υπέγραψε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας αναστέλλεται για 4 χρόνια η έκδοση οικοδομικών αδειών για την ανέγερση κτηρίων και εκτέλεση οικοδομικών εργασιών εντός της ζώνης διέλευσης της εθνικής οδού Κυπαρισσία – Φιλιατρά – Πύλος και συγκεκριμένα στο τµήµα της παράκαµψης της Γιάλοβας.

“Το εν λόγω τµήµα πρόκειται να προωθηθεί για κατασκευή, καθώς είναι ώριμο για ένταξη σε χρηµατοδοτικό πρόγραµµα και η κατασκευή του είναι αναγκαία για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Κυπαρισσία – Φιλιατρά – Πύλος” σημειώνεται στη σχετική απόφαση, η οποία αναφέρει τα εξής:

“Αποφασίζουμε την αναστολή έκδοσης οικοδοµικών αδειών για ανέγερση κτισμάτων και εκτέλεση οικοδομικών εργασιών στην ζώνη διέλευσης της οδού για τέσσερα (4) έτη, κατ’ εφαρµογή των διατάξεων του άρθρου 3 του Π.Δ. 209/1998 «Λήψη µέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας», στο οδικό τµήµα «Κυπαρισσία – Φιλιατρά – Πύλος: Τµήµα Παράκαμψη Γιάλοβας». Η ζώνη διέλευσης της οδού περιλαμβάνει την αρτηρία και το παράπλευρο οδικό δίκτυο, τους κόμβους και λοιπά απαιτούμενα έργα, όπως αποτυπώνονται στην προμελέτη οδοποΐας”.

Σχετικά Άρθρα

2 Σχόλια

  1. Ο σχεδιασμός του δρόμου από την είσοδο του Γκολφ μέχρι το νεκροταφείο της Γιαλοβας είναι λάθος και αποτελεί μέγα οικολογικό ατόπημα που θα στοιχίσει 38000 ελαιοδενδρα σε μήκος μόνο 4 χιλιομέτρων . Εκτός από αυτό κόβει την πεδιάδα τον λεγόμενο κάμπο της Γιαλοβας και την βονοπλαγια κυριολεκτικά στην μέση ενώ μπορεί να πάει από άλλου και να μην κόψει τίποτα σχεδόν από φύση .
    Όλα γίνονται φυσικά μην ενοχληθούν οι τουρίστες του μεγαθήριου ξενοδοχείου που κατασκευάζεται εκεί.
    Αντί ο περιφερειάρχης να κανονίσει να χρηματοδοτηθεί ο δρόμος σκοτώστρα που λέγεται Πύλος Καλαμάτα θέλουν ξαφνικά να συνδέσουν και καλά την Κυπαρίσσια ….όχι τα Ξενοδοχεία συμφερόντων Κωσταντακοπουλου…
    Πάλι έργα για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα λίγων έναντι των αναγκών των πολλών ….
    Κρίμα νόμιζα πως Ο Κύριος Νίκας είχε ευαισθησίες και θα μπορούσε να δει τι έρχεται κατα πάνω του εάν κάνει αυτό το έργο έτσι πρόχειρα που είναι στημένο .
    Θα κρατήσει η περιβαλλοντική μελέτη το ΣτΕ?
    Θα μπορέσει να άντληση τα χρήματα για το έργο από την ΕΕ όταν θα έχει 25 με 30 αγωγές να τρέχουν στα ευρωπαϊκά δικαστήρια ?
    Ποιες θα είναι οι αντιδράσεις του δήμου Πυλου Νέστορος ?
    Του δήμου που έβγαζε οικοδομικές εφαρμόζοντας την διάταξη της υψηλής παραγωγικότητας για να παραμείνουν τα χωράφια και να μην γίνουν οικόπεδα για πολλούς και να τα αγοράζουν άλλοι σαν χωράφια .
    Συμφωνώ στον δρόμο διότι κάθε δρόμος φέρνει μια ανάπτυξη και στην Μεσσηνία δεν έχουμε παρά ένα τιποτένιο οδικό δίκτυο
    που είναι λίγο και επικίνδυνο.
    Όμως ένας δρόμος δεν μπορεί να γίνεται με γνώμονα συμφέροντα λίγων αλλά με γνώμονα την διατήρηση του περιβάλλοντος και τα συμφέροντα των πολλών .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button