Τεχνολογία

Αυτά είναι τα “ζημιάρικα” supercars!

Οι ανακλήσεις δεν αποτελούν… προνόμιο μόνο των ταπεινών καθημερινών αυτοκινήτων, αλλά συχνά-πυκνά αφορούν και στα ακριβότερα αυτοκίνητα του κόσμου, διορθώνοντας έτσι τα «κακώς κείμενα» που εμφανίζονται κατά την πορεία τους.

Οι ανακλήσεις είναι ένα συχνό φαινόμενο στην αυτοκίνηση. Και παρότι δεν μπορούν να θεωρηθούν ως ένας δείκτης αξιοπιστίας (μάλλον περισσότερο είναι ένας δείκτης υπευθυνότητας μιας μάρκας), σε κάθε περίπτωση μας υποδεικνύουν κάποιες από τυχόν βλάβες που μπορούν να εμφανίσουν τα αυτοκίνητα και οι οποίες πρέπει να διορθωθούν.

 

Κάθε μέρα, σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοινώνουν αρκετές δεκάδες ανακλήσεις για τα διάφορα μοντέλα που πωλούν ανά τις αγορές του πλανήτη. Οι ανακλήσεις αυτές αφορούν σε αυτοκίνητα για όλα τα βαλάντια, από το πιο φθηνό μέχρι και το πιο ακριβό.

Μάλιστα, ειδικά στο ανώτερο κομμάτι της αυτοκίνησης και αντίθετα από ό,τι μπορούν να πιστεύουν πολλοί, πολύ συχνά ανακοινώνονται ανακλήσεις για τα ακριβότερα αυτοκίνητα παγκοσμίως, αναγκάζοντας τους… απαιτητικούς κατόχους τους να οδηγήσουν οι ίδιοι (ή όπως γίνεται πολλές φορές να αναλάβει τα… logistics η εταιρεία) το πολύτιμο απόκτημά τους στο συνεργείο.

Ενδεικτικά και μόλις μέσα σε ένα μήνα από τις αρχές του 2019, έχουν τεθεί σε ισχύ στην Ευρωπαϊκή Ένωση (αφορά φυσικά και στη χώρα μας) ανακλήσεις για την Bentley Mulsanne (μοντέλα 2012-2018) για πρόβλημα στη βάση των πίσω ζωνών ασφαλείας, την νέα Bentley Continental GT (2018) για πρόβλημα στην υποβοήθηση του τιμονιού που μπορεί να επιφέρει διακοπή της, αλλά και στις Porsche 911, Panamera, Cayenne και Macan (μοντέλα 2014-2015) για ενδεχόμενο πρόβλημα σε τμήματα της ανάρτησης, τα φρένα και τα καθίσματα.

Σε ό,τι αφορά συνολικά την προηγούμενη χρονιά που μας πέρασε, η Ferrari πραγματοποίησε 3 ανακλήσεις που αφορούσαν ζητήματα για 7 μοντέλα της (το 2017 η κορυφαία ιταλική μάρκα δεν είχε πραγματοποιήσει ούτε μια ανάκληση), η Aston Martin επίσης 3 ανακλήσεις για 6 μοντέλα της, η Porsche μόνο 3 ανακλήσεις για 3 μοντέλα της, η Maserati 2 ανακλήσεις για 3 αυτοκίνητά της και η Lotus 1 ανάκληση για 1 μοντέλο της.

Η Bentley που ήδη το 2019 ξεκίνησε με 2 ανακλήσεις, το 2018 δεν είχε καμία ανάκληση. Αντίστοιχα, η Rolls-Royce τα τελευταία χρόνια έχει κάνει μόνο 2 ανακλήσεις, μια το 2017 για την Dawn και μια το 2016 για την Ghost (αμφότερες για πρόβλημα με τους αερόσακους).

Από την άλλη πλευρά η Bugatti το 2018 πραγματοποίησε 2 ανακλήσεις για την «εξωτική» Chiron (η μια αφορούσε στις βάσεις των πλατών των πίσω καθισμάτων (!) και η άλλη στον προωθητήρα των πλαϊνών αερόσακων), ενώ το 2016 είχε πραγματοποιήσει 1 ανάκληση για τη Veyron.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button