ΓαργαλιάνοιΕκπαίδευσηΤοπικά Νέα

Γονείς Γενικού Λυκείου Γαργαλιάνων: “Χωρίς φιλόλογο τέσσερις εβδομάδες τα παιδιά μας”

Σε επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Γενικού Λυκείου Γαργαλιάνων προς το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας αναφέρονται τα εξής:

Αξιότιμε κύριε Οικονομίδη, 

Εκφράζουμε την ανησυχία μας αλλά ταυτόχρονα και τη δυσαρέσκεια μας γιατί εδώ και τέσσερις εβδομάδες τα παιδιά μας, οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Γαργαλιάνων δεν κάνουν όλα τα φιλολογικά μαθήματα διότι δεν έχει αντικατασταθεί ακόμη η φιλόλογος που μετακινήθηκε. Μάλιστα δεν διδάσκονται πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ’ Λυκείου, αλλά και μαθήματα της Α’ και Β’ που εξετάζονται με το σύστημα της τράπεζας θεμάτων. Δεν θεωρούμε λύση την αναμόρφωση του προγράμματος καθώς απλά μεταφέρει το πρόβλημα σε όλους τους μαθητές του σχολείου. Ζητούμε και αξιώνουμε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καλαμάτας να σταλεί άμεσα φιλόλογος στο Λύκειο μας, ώστε τα παιδιά μας να έχουν ίσες ευκαιρίες όπως τα παιδιά όλων των υπολοίπων Λυκείων της Ελλάδος. Το συγκεκριμένο ζήτημα σας είναι ήδη γνωστό και η όποια περαιτέρω καθυστέρηση δεν θα είναι αποδεκτή.

Ο πρόεδρος

Ανδρέας Μπουγάς

Η γραμματέας

Δήμητρα Ντασάκη

Σχετικά Άρθρα

11 Σχόλια

  1. Η δημόσια εκπαίδευση στα χρόνια του Μητσοτάκη και το ενδιαφέρον τους για την νεολαία. Σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς χωρίς θρανία χωρίς καρέκλες χωρίς πίνακες. Δεν τους ενδιαφέρει έτσι απλά για ας και τα παιδιά μας

    1. Το κάτσε καλά Γεράσιμε, το θυμάσαι;Οι μεγαλύτερες – χρονικά – απεργίες στον κλάδο των εκπαιδευτικών και καταλήψεις στη μαθητική κοινότητα.Σε λίγο θα ρίχνετε το φταίξιμο στον Μητσοτάκη επειδή δεν είχατε παραγωγή στα τσουβάλια με τις ελιές

      1. ΕΣΥ ΚΑΤΣΕ ΣΤΟ ΚΑΒΟΥΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΝΥΦΙΤΣΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΝΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ .

        ΕΣΥ ΕΙΔΙΚΑ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΔΙΑ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙΣ

        ΑΣΧΕΤΗ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

        1. Μου αρέσει που λέγεσαι Αδόλφος, έχω ωραίες αναμνήσεις, αλλά είσαι εντελώς στόκος.Και πιθανολογω ότι το μένος σου εναντίον μου, δικαιολογείται, γιατί έχεις χυλοπιτιαστει από πολλές γυναίκες. Λογικό βέβαια, γιατί με τα χάλια που έχεις, ποια θα σε κοιτάξει;

  2. Για άλλη μία φορά βρισκόμαστε θεατές ενός μείζονος προβλήματος όπου έχει σαν αποτέλεσμα τον προβληματισμό των γονέων και πόσο μάλλον των ίδιων των μαθητών οι οποίοι καθυστερούν με την ύλη και στις εξετάσεις του Μαΐου είναι υποχρεωμένοι να γράψουν. Το θέμα είναι όμως τι θα γράψουν όταν δεν υπάρχει καθηγητής, πως αυτή η ύλη θα καλυφθεί παίρνοντας ώρες από άλλα μαθήματα ή πιέζοντας τα παιδιά. Άρα η εκπαίδευση αυτομάτως υποβαθμίζεται σε μεγάλο βαθμό και η ανευθυνότητα αυξάνεται και οι αίτιοι είναι οι αρμόδιοι της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Όταν όμως έρθουν οι εκλογές όχι ένας αλλά 5 καθηγητές θα περιμένουν για να διδάξουν.

  3. Με συγχωρείτε, αλλά έχει μείνει το σχολείο χωρίς φιλόλογο και ο Λυκειάρχης αντί να ασχοληθεί με αυτό, ασχολείται με το να στείλει ευχαριστήρια επιστολή στον Λεβεντάκη και στον Φρούσσο? Α ρε κλωτσιές που θέλετε….

    1. Η τοποθέτηση εκπαιδευτικού, πολύξερε, είναι αποκλειστικά και μόνο ευθύνη της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.Ο λυκειάρχης οφείλει να ενημερώσει για το κενό και μόνο. Δεν αποφασίζει αυτός, ούτε πάνε σε αυτόν οι πιστώσεις για τους διορισμούς.Άντε που γίνατε όλοι ειδικοί και σχολιάζετε το οτιδήποτε.Στις ελιές σου

  4. Η αναπλήρωση του κενού είναι αποκλειστική ευθύνη της Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης & του Υπουργείου Παιδείας.

    Ο Λυκειάρχης δια του νόμου απλώς ενημερώνει επίσημα της Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το κενό.

    Τίποτα άλλο.

    Τα υπόλοιπα είναι θεάματα προσωπικής προβολής.

  5. Θα πρεπει να καταλαβατε ολοι οτι ο χωρος της Εκπαιδευσης δεν προσφερεται για σκοπιμοτητες .

    Μην οχλαγωγειτε

    Μην χλευαζετε

    Μην πολιτευεσται

    Υπαρχουν θεσμικα οργανα της Δευτεροβαθμιας Εκπαιδευσης που μπορει να προσφυγει ο επισημος εκπροσωπος ενος σχολικου συγκροτηματος καθως και οι Συλλογοι Γονεων

    Τα υπολοιπα ειναι μια ΥΒΡΙΣ προς το συνολο της Εκπαιδευσης

    διοτι ολα αυτα αποτελουν τις θνησιγενεις αιτιες ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΜΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΧΩΡΑΣ

  6. ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ;;;;;;;
    Στὶς 21 Ὀκτωβρίου ἕνα δραματικὸ κείμενο ἔκανε τὴν ἐμφάνισή του σὲ ἐκπαιδευτικὴ ἱστοσελίδα. Τὶς ἑπόμε­νες ἡμέρες αὐτὸ ἔλαβε μεγάλες διαστάσεις. Ἦταν ἡ ἐπιστολὴ ἀπογνώσεως ποὺ ἔγραψε ἕνας ἀναπληρωτὴς καθηγητὴς σὲ Ἐπαγγελματικὸ Λύκειο (ΕΠΑΛ) κάποιου νησιοῦ, μὲ τὴν ὁποία ἀνακοίνωνε τὴν ἀπόφασή του νὰ παραιτηθεῖ ἀπὸ τὸ λειτούργημά του. Ποιός ἦταν ὁ λόγος; Ὁ ἄνθρωπος εἶχε πάει νὰ διδάξει σὲ σχολεῖο καὶ βρέθηκε στὴν «ἄγρια Δύση». Πλήρης ἀσυδοσία! Ἀποσποῦμε μερικὰ ἀπὸ τὰ καταγγελλόμενα:

    «Τὸ κάπνισμα εἶναι ἐλεύθερο σὲ ὅλο τὸν προαύλιο χῶρο, ἐνῶ κάποιοι καπνίζουν καὶ μέσα στὶς τάξεις… Τὰ κινητὰ εἶναι σὲ διαρκὴ λειτουργία μέσα – ἔξω ἀπὸ τὶς τάξεις, τραβώντας βίντεο καὶ τροφοδοτώντας τὸ τίκ-τὸκ μὲ “κατορθώματα”… Βάζαν τὰ πόδια τους πάνω στὰ θρανία, ὅλοι ἄλλαζαν θέσεις, ἡ πόρτα ἀνοιγόκλεινε συνεχῶς καὶ κοπανιόταν μὲ δύναμη, κόσμος μπαινόβγαινε, φωνές, οὐρλιαχτὰ καὶ κινητά… Μὲ ἀπειλοῦσαν γιὰ τὸ ἁμάξι μου καὶ μοῦ λέγαν πὼς μὲ περιμένει ὁ ἐξωσχολικὸς νὰ μὲ δείρει. Ταυτόχρονα κοπανοῦσαν θρανία, καρέκλες καὶ κυρίως στρίγγλιζαν ὅλοι μαζί… Οἱ “μαθητὲς” κάναν σόου κοπανώντας θρανία καὶ καρέκλες στοὺς τοίχους, σκούζοντας ὅλοι μαζὶ “καλόοοο ἔεεεε” ἢ “μμμ” ἢ βγάζοντας ἁπλὰ ἄναρθρες κραυγὲς δυνατά… Σὲ κάποια φάση ἦρθαν στὸ διὰ ταῦτα: “Ἐδῶ μάθημα δὲν κάνεις. Δὲν κάνει κανείς. Θὰ μᾶς βάλεις ὅλους ἕνα 12, ὅπως ὅλοι, καὶ ἄντε…”».

    Παραλείπουμε περιγραφὲς ποὺ εἶναι τόσο αἰσχρές, ὥστε δὲν μποροῦν νὰ δημοσιευθοῦν στὸ Περιοδικό μας.
    ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Ο ΣΩΤΗΡ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button