Οι δυσκολίες της σχολικής χρονιάς ,που σε λίγο φτάνει στο τέλος της , λόγω την πανδημίας δεν φαίνεται να πτόησαν τα παιδιά και τις εκπαιδευτικούς του χρωματιστού σχολείου που συνεχίζουν να οργανώνουν δράσεις και να διακρίνονται. Εκτός λοιπόν από το βραβείο στο διαστημικό διαγωνισμό τέχνης που οργανώνει η ESA (ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ) που κατέκτησαν τον Μάρτιο ,διακρίθηκαν για δεύτερη χρονιά με το BRONZE βραβείο του θεσμού Education Leaders Awards στην κατηγορία «Βέλτιστη μαθησιακή εμπειρία» για το συνεργατικό eTwinning έργο που ίδρυσαν και υλοποίησαν πέρυσι με τίτλο «Εφευρέτες παιχνιιδιών….οι ανακυκλωτές της χαράς» σε συνεργασία με δεκατέσσερα νηπιαγωγεία από όλη την Ελλάδα.
Οι διακρίσεις συνεχίζονται καθώς κατακτά το βραβείο <<Πρωτότυπου σεναρίου>> στο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής που διοργάνωνε o μη κερδοσκοπικός Οργανισμός Poμποτικής και Επιστήμης WRO HHELLAS αλλά και αριστείο για τη συμμετοχή του στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα Προγραμματισμού όπου συμμετείχε με δεκατρία ακόμη νηπιαγωγεία στη δράση <<To the moon and back>>.
Επίσης για δεύτερη συνεχή χρονιά μια από της μαθήτριές του διακρίθηκε στο διαγωνισμό του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με θέμα <<Καθημερινοί ήρωες>>. Φέτος η διάκριση ανήκει σε ένα προνήπιο (5ετών) την Θεοδώρα Κόντου.
Tέλος το χρωματιστό σχολείο έχει την τιμή από φέτος να ανήκει στην ευρωπαϊκή οικογένεια των 2139 (88 ελληνικών) eTwinning σχολείων όλων των βαθμίδων καθώς τιμήθηκε με την Ετικέτα Σχολείου eTwinning μετά από μια διαδικασία αίτησης δύο φάσεων όπου αξιολογείται :
- Ψηφιακή πρακτική
- Πρακτική ηλεκτρονικής ασφάλειας (eSafety)
- Καινοτόμες και δημιουργικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις
- Προώθηση συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης του προσωπικού
- Προώθηση πρακτικών συνεργατικής μάθησης με το προσωπικό και τους μαθητές
Τα επιλεγμένα σχολεία «θεωρούνται πρωτοπόρα και αναγνωρίζονται ως ηγέτες» στους παραπάνω τομείς αναφέρει η επιτροπή.
-Οι διακρίσεις μας δεν υπήρξαν αυτοσκοπός αφού ο σκοπός του νηπιαγωγείου δεν είναι οι διακρίσεις ανέφεραν οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου, αποδεικνύουν όμως με τον καλύτερο τρόπο πως ακόμη και στους δύσκολους καιρούς της πανδημίας η προσχολική αγωγή έχοντας στο πλάι της τους γονείς μπορεί να προσφέρει εμπειρίες και δεξιότητες ζωής στους μαθητές της θεμελιώνοντας «γερές» βάσεις για την μετέπειτα σχολική και όχι μόνο ζωή τους.