Οικονομία

Οι εταιρίες – brands που προτιμούν οι ‘Ελληνες την τελευταία δεκαετία

Η σειρά με βάση το υψηλότερο σκορ καλής φήμης – Όλη η λίστα

Δέκα χρόνια συνεχούς μέτρησης της φήμης στην ελληνική αγορά συμπληρώνει φέτος ο θεσμός των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και τη GOD Re-Inventing communications.

Για πρώτη φορά φέτος παρουσιάζονται οι μάρκες που κατέκτησαν επί μια δεκαετία τη Νο.1 θέση καλής φήμης με την ψήφο των καταναλωτών (10ετία 2008-2017). Η διάκριση στα Famous Brands προκύπτει, κάθε χρόνο, από ανεξάρτητη έρευνα, στην οποία οι ίδιοι οι καταναλωτές καλούνται να αναδείξουν αυθόρμητα (χωρίς λίστα) τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε 42 προϊοντικές κατηγορίες.

Δείτε τις Χρυσές Μάρκες που κατακτούν τη Νο.1 θέση καλής φήμης, στην κατηγορία τους σταθερά για μια 10ετια, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας Famous Brands. Η σειρά είναι με βάση το υψηλότερο σκορ καλής φήμης:

Όπως ανέφερε η Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO της Hill + Knowlton Strategies: «Ζούμε στη νέα διαδραστική εποχή όπου όλα αλλάζουν, ξεκινώντας από τον ίδιο τον καταναλωτή – πελάτη. Το marketing καλείται να πλοηγηθεί επιτυχώς στο νέο μεταβαλλόμενο περιβάλλον, του Reputation Economy, όπου το νέο νόμισμα είναι η Εμπιστοσύνη».

Η καλή φήμη αποτελεί ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και το διαβατήριο που εξασφαλίζει στις εταιρίες και τις μάρκες τη διαχρονική ανάπτυξη. Η φήμη μιας εταιρίας και των επιμέρους μαρκών αποτελούν τις δυο πλευρές του ίδιου νομίσματος. Απαιτούν ολιστική μέτρηση και διαχείριση στην εποχή που ο καταναλωτής πολίτης αναζητάει Purpose Driven εταιρίες και μάρκες για να τις εμπιστευτεί.

Ο όμιλος διαθέτει το διεθνές διαγνωστικό μοντέλο μέτρησης της «Ολιστικής Φήμης». Το εργαλείο αυτό ονομάζεται RepTrust NAVIGATOR και μετράει το συνολικό «Σκορ Φήμης» μιας μάρκας και του ανταγωνισμού, για κάθε έναν από τους 7 πυλώνες που συνθέτουν το οικοδόμημα της καλής φήμης.

Το RepTrust NAVIGATOR ποσοτικοποιεί και τον βαθμό αλληλεπίδρασης και την υπεραξία που προσθέτει το Εταιρικό Reputation Score (Parent Company), στις επιμέρους μάρκες (Family Product Brands), και το αντίστροφο. Ένα υψηλό σκορ σε καλή φήμη οδηγεί σε θετικές συμπεριφορές, όπως θα αγοράσω, θα τη συστήσω, θα την εμπιστευτώ, ότι θα κάνει το σωστό αν προκύψει κρίση, θα την επέλεγα για εργοδότη, κτλ.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button