Πολιτική

Πετράκος, Δρούγκας: Ώρα ευθύνης και δράσης για το σιδηρόδρομο

Δήλωση των περιφερειακών συμβούλων της Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου, Θανάση Πετράκου και Δημοσθένη Δρούγκα

Η εξαγγελία του αναπληρωτή Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΣΕ κ. Θανάση Κοτταρά ότι υπάρχει πρόθεση για σιδηροδρομική σύνδεση της Αρχαίας Ολυμπίας με τα αεροδρόμια Αράξου και «Ελευθέριος Βενιζέλος» καθώς και τα λιμάνια Κατακόλου, Πατρών και Πειραιά αναδεικνύει, εκτός από το γεγονός ότι η κυβέρνηση δεν έχει ολοκληρωμένο σχέδιο για την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου σε ολόκληρη την Πελοπόννησο,και τις μεγάλες ευθύνες του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Παναγιώτη Νίκα, των βουλευτών της Μεσσηνίας και των Δημάρχων.

Με δεδομένο μάλιστα ότι ο άξονας Καλό Νερό – Τσακώνα και από τον κ. Νίκα και από την κυβέρνηση πάει στις ελληνικές καλένδες, χωρίς κανένας από τους θεσμικούς φορείς και παράγοντες της Μεσσηνίας να διαμαρτύρεται έντονα, επιβάλλεται να υπάρξει συστράτευση και ενεργοποίηση όλων ώστε ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας να γίνει κανονικού πλάτους, ηλεκτροκίνητος και να φτάσει μέχρι την Καλαμάτα.

Εμείς αυτό το θέτουμε από την πρώτη στιγμή της παρουσίας μας στο ΠεΣυΠ, όπως και τηνκανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση του τμήματος Κόρινθος – Ναύπλιο. Ο δε επικεφαλής της παράταξής μας θέτει τα ζητήματα αυτά από το 2000!

Θα θέσουμε για μια ακόμη φορά το θέμα με ερώτησή μας στο ΠεΣυΠ και ελπίζουμε να υπάρξουν πράγματι ουσιαστικές ενέργειες και από τον Περιφερειάρχη και την Περιφερειακή Αρχή αλλά και από όλους τους θεσμικούς φορείς και παράγοντες.

Η επέκταση και η ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου και μετά την Ολυμπία στο τμήμα Ολυμπία – Κυπαρισσία – Ζευγολατιό – αεροδρόμιο Καλαμάτας- Καλαμάτα  είναι κάτι παραπάνω από σημαντικότατο έργο για την Τριφυλία πρώτα απ όλα που κινδυνεύει με απομόνωση  και ολόκληρη τη Μεσσηνία, όπως είναι και το τμήμα Κόρινθος – Ναύπλιο για την Κορινθία και την Αργολίδα.

Επιμένουμε ως προτεραιότητα για  αυτά τα δυο τμήματα διότι είναι τεχνικά εύκολα χωρίς φυσικά να παύουμε να διεκδικούμε και τον εκσυγχρονισμό του εναπομείνοντος τμήματος  Αργος – Μεγαλόπολη –Ζευγολατιό είτε ως κανονικού πλάτους είτε με σύγχρονα τραίνα μετρικής γραμμής.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button