Πολιτική

Πετράκος: Οι δρόμοι, το αεροδρόμιο και τα παραμύθια του Νίκα και των βουλευτών

Δήλωση του Θανάση Πετράκου

«Οι δρόμοι, το αεροδρόμιο και τα παραμύθια του κ. Νίκα και των κ. βουλευτών»

Προφανώς και είναι αναγκαία η κατασκευή άμεσα του δρόμου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, όπως και η αναβάθμιση του αεροδρομίου Καλαμάτας. Είναι όμως αναγκαία και η κατασκευή του δρόμου Καλό Νερό – Τσακώνα για το οποίο δεν είπε τίποτα ούτε ο κ. Μητσοτάκης αλλά ούτε ο κ. Νίκας και οι παράγοντες της Ν.Δ.

Οφείλω όμως να τονίσω ότι:

1. Για το Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη:

α) Επειδή από λόγια έχουμε χορτάσει περιμένουμε έργα,

β) Εντύπωση όμως συνεχίζει να μου προξενεί η επιμονή του κ. Νίκα και των βουλευτών της Ν.Δ. (εξαιρουμένου του κ. Γ. Λαμπρόπουλου) για την παραλιακή χάραξη. Άραγε δεν γνωρίζει ο κ. Νίκας και οι βουλευτές της Ν.Δ. (επαναλαμβάνω πλην του κ. Γ. Λαμπρόπουλου) ότι το Υπουργείο υποδομών έχει απορρίψει την παραλιακή χάραξη από το 2013; (επί κυβέρνησης Σαμαρά –Βενιζέλου). Οφείλω να καταθέσω δημόσια πάλι ότι όταν στις 8 Νοεμβρίου 2014 συναντήθηκα με την ιδιότητα του βουλευτή Μεσσηνίας με τον τότε Υπουργό Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, με αντικείμενο τους οδικούς άξονες της Μεσσηνίας, ο κ. Χρυσοχοΐδης παρουσία όλης της υπηρεσιακής ηγεσίας του υπουργείου μου ξεκαθάρισε ότι η παραλιακή χάραξη του Καλαμάτα – Ριζόμυλος έχει απορριφθεί τελεσίδικα από το Υπουργείο από το 2013. Συνεπώς, η επιμονή τους στην παραλιακή χάραξη είναι ανεξήγητη εκτός εάν θέλουν ή να «πουλήσουν» εκδούλευση σε συμφέροντα και στην εκλογική τους «πελατεία» ή ότι δεν θέλουν να γίνει ο δρόμος. Σε κάθε περίπτωση η αδικαιολόγητη και ανεξήγητη επιμονή τους αυτή το μόνο που καταφέρνει είναι να καθυστερεί τη δημοπράτηση και κατασκευή του δρόμου.

2. Αεροδρόμιο:

Είμαστε ριζικά αντίθετοι όπως κατ’ επανάληψη έχουμε τονίσει με την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου. Απαιτούμε την άμεση αναβάθμισή του για να μπορεί να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Εξάλλου η αποστροφή του λόγου του κ. Μητσοτάκη ότι δεν θα δοθεί σε μοντέλο τύπου Fraport είναι έμμεση ομολογία της καταστροφικής πολιτικής της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων από τις κυβερνήσεις Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ.

3. Καλό Νερό – Τσακώνα:

Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι ο κ. πρωθυπουργός δεν είπε τίποτα για το Καλό Νερό – Τσακώνα και συνολικά για την Ολυμπία οδό. Είναι όμως εκτεθειμένοι και ο κ. Νίκας και οι βουλευτές και τα στελέχη της Ν.Δ. οι οποίοι δεν είπαν και αυτοί τίποτα για το άκρως αναγκαίο έργο Καλό Νερό – Τσακώνα. Την ώρα μάλιστα που οι Ηλείοι κινητοποιούνται, οι επαγγελματίες της Δυτικής Ελλάδας αλλά και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας αγωνίζονται για τον σημαντικό αυτό οδικό άξονα. Ο κ. Νίκας όπως και πριν ο κ. Τατούλης δυστυχώς απουσιάζουν από αυτόν τον αγώνα. Εμείς τονίζουμε ότι ο οδικός άξονας Καλό Νερό – Τσακώνα πρέπει να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και να αποτελέσει κεντρική διεκδίκηση της Περιφερειακής Αρχής Πελοποννήσου, όπως φυσικά και όλη η Ολυμπία οδός.

 

 

Καλαμάτα 21 Οκτωβρίου 2019

Το Γραφείο Τύπου

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button