Τοπικά Νέα

Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι εργολάβοι για τη ΣΔΙΤ Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος

Το ανώτατο δικαστήριο θα κρίνει την τύχη των προσφυγών εναντίον Άκτωρ-Μυτιληναίου για το έργο των 312 εκατ. ευρώ 

Σύμφωνα με το newmoney.gr το Συμβούλιο της Επικρατείας θα κρίνει την τον αριθμό των συμμετεχόντων στην ΣΔΙΤ για την κατασκευή του οδικού έργου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος που συγκαταλέγεται στην νέα φουρνιά των έργων, με σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, εκτιμώμενης δαπάνης 321 εκατομμυρίων ευρώ.

Το ΣτΕ θα κληθεί να αποφασίσει αν θα γίνει αποδεχτή η προσφυγή που έχει καταθέσει στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ), η Intrakat εναντίον των ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και της κοινοπραξίας Acciona Concesiones – Μυτιληναίος. Η ΑΕΠΠ σύμφωνα με πληροφορίες έχει κάνει δεκτή την προσφυγή της εταιρείας προτείνοντας τον αποκλεισμό των δύο υποψηφίων, οι οποίοι θα προσφύγουν στο ΣτΕ.

Στο στάδιο του ανταγωνιστικού διαλόγου είχαν προκριθεί πέντε όμιλοι και συγκεκριμένα οι, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΑΒΑΞ και η κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος.

Για το οδικό έργο προβλέπεται σύμβαση παραχώρησης διάρκειας 30 ετών ενώ η αποπληρωμή του θα γίνει με καταβολή «πληρωμών διαθεσιμότητας», δηλαδή πληρωμή σε ετήσια βάση σύμφωνα με συγκεκριμένα ποιοτικά κριτήρια για τη συντήρηση και λειτουργία του οδικού άξονα.

Ο ανάδοχος του έργου θα αναλάβει την εκπόνηση του συνόλου των απαιτούμενων μελετών, τον οριστικό σχεδιασμό του έργου που θα προκύψει κατά τη διαδικασία ανάθεσης και την περιβαλλοντική αδειοδότησή του αλλά και την κατασκευή του συνόλου των εργασιών, οι οποίες προβλέπονται στις μελέτες του κατασκευαστικού σχεδιασμού του έργου.

Το έργο αποτελεί το δεύτερο οδικό άξονα που προωθείται με ΣΔΙΤ και πληρωμές διαθεσιμότητας, μετά το τμήμα Ηράκλειο – Νεάπολη, του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).

Για το έργο έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αριάδνη» στην οποία συμμετέχει η ΑΒΑΞ, η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, η Shikun Binui Ltd. (ισραηλινός όμιλος) και η κοινοπραξία Acciona Concessiones – Μυτιληναίος.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button