Δήμος Οιχαλίας

18 διμηνίτες για πυροπροστασία στο Δήμο Οιχαλίας

Συνολικά 18 διμηνίτες συμβασιούχους θα προσλάβει ο Δήμος Οιχαλίας για τις ανάγκες πυροπροστασίας, σύμφωνα με ομόφωνη απόφαση που έλαβε το Δημοτικό Συμβούλιο στην προχθεσινή του συνεδρίαση.

Συγκεκριμένα, η απόφαση προβλέπει την πρόσληψη 16 πυροφυλάκων (ΥΕ), ενός χειριστή μηχανημάτων έργου (ΔΕ) και ενός χειριστή διαξονικού γεωργικού ελκυστήρα (ΔΕ), για το χρονικό διάστημα από 22 Ιουλίου έως και 21 Σεπτεμβρίου.

Οπως τονίστηκε στην προχθεσινή συνεδρίαση του σώματος, το πιο πάνω προσωπικό κρίνεται απαραίτητο, καθώς “ο δήμος κατά την αντιπυρική περίοδο και ιδιαίτερα τους επικίνδυνους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, πρέπει να προβεί έγκαιρα και αποτελεσματικά σε ενέργειες που θα εξασφαλίσουν την ετοιμότητά του για την αντιπυρική προστασία”.

Παράλληλα επισημάνθηκε ότι “το υπάρχον προσωπικό του δήμου (εργάτες, οδηγοί και χειριστές μηχανημάτων) δεν επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών αυτών, καθώς θα απαιτηθεί να γίνει το συντομότερο δυνατόν ο καθαρισμός περιοχών και να γίνεται συνεχής έλεγχος και εντατική επιτήρηση επικίνδυνων χώρων, ενώ επιπλέον και τα καθήκοντα των μονίμων υπαλλήλων (αποκομιδή απορριμμάτων από τις Τοπικές Κοινότητες και λοιπές καθημερινές εργασίες για τους εργάτες και τους οδηγούς –καθαρισμοί δρόμων, αντιμετώπιση αναγκών επισκευής δικτύων ύδρευσης και λοιπές εργασίες για τους χειριστές μηχανημάτων) δεν επιτρέπουν την συνεχή και καθημερινή απασχόλησή τους και με αυτά τα καθήκοντα πυροπροστασίας”.

Το προσωπικό που θα προσληφθεί θα αξιοποιηθεί, σύμφωνα με την απόφαση, “για την διάνοιξη αντιπυρικών ζωνών, καθαρισμό αγροτικών δρόμων, απομάκρυνση αυξημένης βλάστησης από όλους τους δημοτικούς χώρους, συλλογή απορριμμάτων από εστίες ανάφλεξης, κατάσβεση πυρκαγιών κ.λπ.”.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button