Θα μπορούσε να είναι κάποιο γκάτζετ της ΑΜΑΝ Teleshopping, όμως είναι πραγματική κατασκευή. Το ψηφιακό παγκάρι, για όσους θέλουν να στείλουν ψηφιακά τη δωρεά τους προς την εκκλησία της επιλογής τους, έγινε πραγματικότητα.
Σύμφωνα με την Donation POS, την εταιρεία που δημιούργησε αυτή την καινοτομία, «η χρήση των POS στην εκκλησία συμβάλλει στην αναβάθμιση της εμπειρίας των πιστών και στην αποτελεσματική διαχείριση των οικονομικών πόρων της εκκλησίας, συνδυάζοντας την παράδοση με την τεχνολογία».
Θα έλεγε κανείς πως το «τσιπάκι» των Παπαροκάδων ανήκει στο παρελθόν, και πως η κάρτα με το 666 και άλλες μυθολογίες τεχνοφοβικού τρόμου, εμφανίζονται πια μόνο σε μπλογκς (στο Ίντερνετ, τι ειρωνεία…) που κινητοποιούν ψεκασμένους ανά την Ελλάδα.
Αν κρίνουμε από την καινοτομία της Donation POS, η Ελλάδα 2.0 της τεχνολογίας και της πρωτοπορίας, δεν είναι πια τεχνοφοβική, ούτε καν στην εκκλησία. Τι, όχι;