Πελοπόννησος

Λακωνία: Προχωρά το έργο που θα δώσει τέλος στην πιο επικίνδυνη γέφυρα στην Ελλάδα -Πότε θα είναι έτοιμο

Έπιασαν ξανά δουλειά τα εργοτάξια στον Ευρώτα, στη Σκάλα Λακωνίας, για τη δημιουργία μιας νέας ασφαλούς γέφυρας.

Επανεκκίνηση εργασιών για την κατασκευή της νέας γέφυρας του Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας, μετά την πολύμηνη διακοπή λόγω του νερού που έρρεε στην κοίτη του ποταμού.

Η θεμελίωση της νέας γέφυρας, η οποία κατασκευάζεται προκειμένου να παραλάβει τη σκυτάλη από την υφιστάμενη μεταλλική, που αποτελεί ίσως την πιο επικίνδυνη στην Ελλάδα, ξεκίνησε τον Μάιο του 2023, και σήμερα έχουν ολοκληρωθεί τα δύο βάθρα της.

γέφυρα ευρώτα

Η νέα γέφυρα θα είναι μήκους 90 μέτρων και θα βρίσκεται στον ποταμό Ευρώτα, δίπλα από την υφιστάμενη μεταλλική. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές της νέας γέφυρας, ο φορέας του καταστρώματος θα είναι σύμμικτος και θα αποτελείται από χαλύβδινες δοκούς ενσωματωμένες εντός οπλισμένου σκυροδέματος.

γέφυρα Ευρώτα Σκάλα Λακωνίας

Το κατάστρωμα θα έχει πλάτος κυκλοφορίας οχημάτων 9 μέτρων και εκατέρωθεν αυτού προβλέπεται η κατασκευή δυο πεζοδρομιών πλάτους 2,10 μέτρων έκαστο, για την ασφαλή κυκλοφορία και των πεζών.

Θα τοποθετηθεί, επίσης, η απαραίτητη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση, δηλαδή διαγραμμίσεις, στηθαία ασφαλείας και πινακίδες, με στόχο την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και τη διασφάλιση της ομαλής συνύπαρξής τους με τους πεζούς.

γέφυρα Ευρώτα Σκάλα Λακωνίας

Η παλιά γέφυρα δεν θα κατεδαφιστεί αλλά θα αποκατασταθεί ώστε να αξιοποιηθεί ως πεζογέφυρα. Θα γίνουν εργασίες ανάπλασης του περιβάλλοντος χώρου, ενώ θα δημιουργηθούν και χώροι πρασίνου/ψυχαγωγίας.

Το έργο είναι προϋπολογισμού 4,465 εκατ. ευρώ και κατά την υπογραφή της σύμβασης είχε ορίζοντα υλοποίησης τους 18 μήνες.

H παλιά γέφυρα ξεκίνησε να κατασκευάζεται το μακρινό 1896, και εδώ και 20 χρόνια έχει χαρακτηριστεί «ακατάλληλη», με τις φθορές να είναι διακριτές ακόμα και με γυμνό μάτι.

carandmotor.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button