Site icon Γαργαλιάνοι Online – Οι ειδήσεις και τα νέα της Τριφυλιας, της Μεσσηνίας και της Πελοποννήσου στην ώρα τους!

Δ.Σ. Τριφυλίας: Υπέρ της κατάργησης του πεζόδρομου αγοράς Φιλιατρών και μετατροπής του σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας η πλειοψηφία [βίντεο]

Το δημοτικό συμβούλιο Τριφυλίας κατά πλειοψηφία, με ψήφους της συμπολίτευσης, τάχθηκε υπέρ της επικαιροποιημένης πρότασης του Συμβουλίου Κοινότητας Φιλιατρών για διάνοιξη του πεζοδρόμου Φιλιατρών στη χθεσινοβραδινή συνεδρίασή του.

Όπως αναφέρθηκε από τη δημοτική αρχή μετά την κατάργηση του πεζόδρομου θα γίνει δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, θα υπάρχουν δεξιά και αριστερά πεζοδρόμια ενώ θα στρωθεί με ίδιους κυβόλιθους όπως αυτοί που θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπλαση της πλατείας της πόλης.

Πριν την τοποθέτηση των συμβούλων, ο λόγος δόθηκε στον Πρόεδρο του Συμβουλίου Κοινότητας Φιλιατρών Νίκου Στριμπάκου, ο οποίος είπε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό της πόλης, πλην μιας μικρής μειοψηφίας, θέλει να θέλει να γίνει διάνοιξη του πεζόδρομου και να γίνει δρόμος ήπιας κυκλοφορίας και πως έχει περάσει ομόφωνα τόσο από το τοπικό συμβούλιο όσο και την δημοτική επιτροπή.

Ο δήμαρχος κ. Λεβεντάκης είπε ότι τα μαγαζιά μείνανε έρμα με σπασμένες τζαμαρίες. Ο κ. Λεβεντάκης αρχικά είπε ότι εκπονούνται συγκοινωνιακές μελέτες για τα Φιλιατρά και την Κυπαρισσία προκειμένου να δώσουν νέα πνοή και πως από το σχέδιο πόλεως Φιλιατρών το συγκεκριμένο κομμάτι του πεζόδρομου ήταν δρόμος. Η κα Παναγιωτοπούλου στη συνέχεια αναφέρθηκε στην απόφαση που είχε εγκρίνει το 2021 το δημοτικό συμβούλιο και είχε γίνει προσφυγή στην Αποκεντρωμένη, η οποία ακύρωσε την απόφαση διότι, μεταξύ άλλων, δεν υπήρχε συγκοινωνιακή μελέτη. Σε εκείνο το σημείο ο κ. Λεβεντάκης είπε ότι ήταν λάθος τότε η απόφαση της Αποκεντρωμένης διότι στη συνέχεια τους πήγαν την μελέτη που έδειχνε ότι ήταν δρόμος και παλιότερα.
Από την πλευρά του ο Άκης Κατρίτσης είπε ότι δεν πιστεύει ότι ο δρόμος ήπιας κυκλοφορίας θα βοηθήσει και θα αναζωογονήσει την περιοχή, ενώ αναρωτήθηκε εάν γνωρίζουν το κόστος της παρέμβασης και εάν υπάρχουν τα χρήματα για να γίνει.

 

Η πρόταση του Παναγιώτη Τσαφαρά ήταν να να γίνει δρόμος όπως πριν με άσφαλτο (κάτι με το οποίο συντάχθηκε η παράταξη Κατρίτση) για να ενώσει τις δύο πλατείες τη πόλης των Φιλιατρών και να οδηγήσει και στη νότια έξοδο της πόλης. Ο κ. Τσαφαράς υποστήριξε ότι δεν μπορεί να γίνεται λόγος για ερημοποίηση της περιοχής από τη μη διέλευση των αυτοκινήτων και από την άλλη να σχεδιάζεται στην ανάπλαση της πλατείας να γίνουν οι δρόμοι τριάμισι μέτρα. Όπως είπε τα μαγαζιά που έχουν κλείσει στον πεζόδρομο είναι αυτά τα οποία οι ιδιοκτήτες τους σταμάτησαν να δραστηριοποιούνται, τονίζοντας πως υπάρχουν πολλά ξενοίκιαστα μαγαζιά μέσα και κοντά στην πλατεία, ανεξάρτητα εάν υπάρχει δρόμος μονής ή διπλής κατεύθυνσης.

Από την πλευρά της η Κατερίνα Τσιγγάνου, η οποία καταψήφισε την πρόταση, είπε από τότε που φτιαχνόταν ο πεζόδρομος ήταν δύο ή τρία μαγαζιά τα οποία δεν ήθελαν την κατασκευή του, τόσο πολύ που γινόντουσαν καυγάδες κάθε μέρα και οι εργάτες δεν μπορούσαν να ολοκληρώσουν το έργο, ενώ αναρωτήθηκε εάν υπάρχουν στοιχεία για το γεγονός ότι η εγκατάλειψη της αγοράς σε αυτό το σημείο οφείλεται στον πεζόδρομο.

Δείτε βίντεο:

Exit mobile version