Τοπικά Νέα

Δ.Σ. Τριφυλίας: Υπέρ της κατάργησης του πεζόδρομου αγοράς Φιλιατρών και μετατροπής του σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας η πλειοψηφία [βίντεο]

Το δημοτικό συμβούλιο Τριφυλίας κατά πλειοψηφία, με ψήφους της συμπολίτευσης, τάχθηκε υπέρ της επικαιροποιημένης πρότασης του Συμβουλίου Κοινότητας Φιλιατρών για διάνοιξη του πεζοδρόμου Φιλιατρών στη χθεσινοβραδινή συνεδρίασή του.

Όπως αναφέρθηκε από τη δημοτική αρχή μετά την κατάργηση του πεζόδρομου θα γίνει δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, θα υπάρχουν δεξιά και αριστερά πεζοδρόμια ενώ θα στρωθεί με ίδιους κυβόλιθους όπως αυτοί που θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπλαση της πλατείας της πόλης.

Πριν την τοποθέτηση των συμβούλων, ο λόγος δόθηκε στον Πρόεδρο του Συμβουλίου Κοινότητας Φιλιατρών Νίκου Στριμπάκου, ο οποίος είπε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό της πόλης, πλην μιας μικρής μειοψηφίας, θέλει να θέλει να γίνει διάνοιξη του πεζόδρομου και να γίνει δρόμος ήπιας κυκλοφορίας και πως έχει περάσει ομόφωνα τόσο από το τοπικό συμβούλιο όσο και την δημοτική επιτροπή.

Ο δήμαρχος κ. Λεβεντάκης είπε ότι τα μαγαζιά μείνανε έρμα με σπασμένες τζαμαρίες. Ο κ. Λεβεντάκης αρχικά είπε ότι εκπονούνται συγκοινωνιακές μελέτες για τα Φιλιατρά και την Κυπαρισσία προκειμένου να δώσουν νέα πνοή και πως από το σχέδιο πόλεως Φιλιατρών το συγκεκριμένο κομμάτι του πεζόδρομου ήταν δρόμος. Η κα Παναγιωτοπούλου στη συνέχεια αναφέρθηκε στην απόφαση που είχε εγκρίνει το 2021 το δημοτικό συμβούλιο και είχε γίνει προσφυγή στην Αποκεντρωμένη, η οποία ακύρωσε την απόφαση διότι, μεταξύ άλλων, δεν υπήρχε συγκοινωνιακή μελέτη. Σε εκείνο το σημείο ο κ. Λεβεντάκης είπε ότι ήταν λάθος τότε η απόφαση της Αποκεντρωμένης διότι στη συνέχεια τους πήγαν την μελέτη που έδειχνε ότι ήταν δρόμος και παλιότερα.
Από την πλευρά του ο Άκης Κατρίτσης είπε ότι δεν πιστεύει ότι ο δρόμος ήπιας κυκλοφορίας θα βοηθήσει και θα αναζωογονήσει την περιοχή, ενώ αναρωτήθηκε εάν γνωρίζουν το κόστος της παρέμβασης και εάν υπάρχουν τα χρήματα για να γίνει.

 

Η πρόταση του Παναγιώτη Τσαφαρά ήταν να να γίνει δρόμος όπως πριν με άσφαλτο (κάτι με το οποίο συντάχθηκε η παράταξη Κατρίτση) για να ενώσει τις δύο πλατείες τη πόλης των Φιλιατρών και να οδηγήσει και στη νότια έξοδο της πόλης. Ο κ. Τσαφαράς υποστήριξε ότι δεν μπορεί να γίνεται λόγος για ερημοποίηση της περιοχής από τη μη διέλευση των αυτοκινήτων και από την άλλη να σχεδιάζεται στην ανάπλαση της πλατείας να γίνουν οι δρόμοι τριάμισι μέτρα. Όπως είπε τα μαγαζιά που έχουν κλείσει στον πεζόδρομο είναι αυτά τα οποία οι ιδιοκτήτες τους σταμάτησαν να δραστηριοποιούνται, τονίζοντας πως υπάρχουν πολλά ξενοίκιαστα μαγαζιά μέσα και κοντά στην πλατεία, ανεξάρτητα εάν υπάρχει δρόμος μονής ή διπλής κατεύθυνσης.

Από την πλευρά της η Κατερίνα Τσιγγάνου, η οποία καταψήφισε την πρόταση, είπε από τότε που φτιαχνόταν ο πεζόδρομος ήταν δύο ή τρία μαγαζιά τα οποία δεν ήθελαν την κατασκευή του, τόσο πολύ που γινόντουσαν καυγάδες κάθε μέρα και οι εργάτες δεν μπορούσαν να ολοκληρώσουν το έργο, ενώ αναρωτήθηκε εάν υπάρχουν στοιχεία για το γεγονός ότι η εγκατάλειψη της αγοράς σε αυτό το σημείο οφείλεται στον πεζόδρομο.

Δείτε βίντεο:

Σχετικά Άρθρα

8 Σχόλια

  1. Άντε με το καλό να γίνει επιτέλους ο πεζόδρομος δρόμος για να εκπληρωθεί και η ονείρωξη κάποιον ότι για την ερημοποίηση φταίει αυτό και όχι η γενικότερη φτωχοποίηση της πόλης και των Φιλιατρινών, άντε να δούμε τι ακριβός θα βγει απ’ όλο αυτό και πως εκείνο το κομμάτι θα “ξαναζωντανέψει” οικονομικά όταν γίνει ξανά δρόμος ήπιας η μη κυκλοφορίας.

    Αυτό πάντως που δεν αντιλαμβάνονται η κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν από το δήμαρχο και το τοπικό συμβούλιο, είναι ότι η πόλη την τελευταία 15ετια/20ετια δεν της φταίει κανένας πεζόδρομος αλλά η οικονομική δυσπραγία που υπάρχει και ως γνωστόν… ελλείψει χρημάτων στάση εμπορίου.

  2. Οι συνετοί χτίζουν και οι τρελοί γκρεμίζουν, λέει η λαϊκή παροιμία.
    Όλα τα φτιάχνει ο δήμαρχος, συγκοινωνιακές μελέτες, οικονομοτεχνικες μελέτες…
    Όλα πρίμα!

    Κατά που πέφτει το πατρικό σπίτι του Μπρουμιδη, που ζωγράφισε το Καπιτώλιο των ΗΠΑ, το γνωρίζει ο στριμπακος ο Μαλιώτης; Η γραμματέας, ο τερματοφύλακας της Εράνης; Το ξέρουν;

  3. Επιτέλους και μια σωστή απόφαση !!
    Κάνουμε τόσα Χρόνια κύκλους να πάμε σπίτι μας !!
    Σε ποιον αρέσει η υπάρχουσα κατάσταση με έναν πεζόδρομο Parking αυτοκινήτων και όλα τα κτήρια εγκαταλειμμένα ;
    Αν γίνει σωστά ,ένα έργο με μονή λωρίδα κυκλοφορίας και σπασίματα εδώ , εκεί για τροφοδοσία και ΜΟΝΟΝ των καταστημάτων , φαρδιά πεζοδρόμια με συνεχόμενα κολονάκια προς αποφυγή παρκαρίσματος των θαμώνων των καταστημάτων θα είναι έργο σημαντικό !ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ που δεν το ψήφισε!!
    Δημότης Αγίου Ανδρέα !!

  4. Λυπάμαι πολύ που η πόλη μου τα Φιλιατρά, διεκδικεί την εισαγωγή της στο βιβλίο Γκίνες, με τις επιθυμίες των πολιτών της να αγγίζουν την παγκόσμια πρωτοτυπία!!!
    Αφαιρούμε όλα τα παγκάκια, κάνουμε δρόμους τους πεζόδρομους, υποτιμάμε τους άξιους, προβάλουμε με λύσσα τα σκουπίδια και όλα αυτά στο όνομα της δήθεν υστέρησης της προόδου της πόλης, ενώ οι νοήμονες βλέπουν καθαρά την υποτέλεια των ματαιόδοξων στην αγάπη της εξουσίας και τη λιγοσυνη τους, δυστυχώς…Λυπάμαι κύριοι και κύριες, αλλα δεν αρκεί ο τίτλος , ούτε η εξουσία στολίζει τις αποφάσεις σας με ορθότητα! Λίγο σεμνότητα δε, δεν θα έβλαπτε…

  5. Και να διευκρινίσω, επειδή συχνά παρατηρώ τα λεγόμενά μου τυγχάνει να εκλαμβάνονται όπως συμφέρει τον καθένα, λέγοντας ΕΞΟΥΣΙΑ, δεν αναφέρομαι στους αιρετούς…

  6. Για το ότι τα Φιλιατρά έχουν μαραζώσει δεν φταίει κανένας δρόμος. Έχουν πάρει όλες τις Δημόσιες υπηρεσίες. Δυστυχώς δεν θα αλλάξει κάτι.

  7. Για το ότι τα Φιλιατρά έχουν μαραζώσει φταίει η ημιμαθεια – αμάθεια, η έλλειψη δηλαδή παιδείας και η βλαχαδερη νοοτροπία της πλειοψηφίας δυστυχώς.
    Οι “λίγοι” είναι η πρωτοπορεία και σε αυτούς τους επα’ι’ωντες, ανοιχτομυαλους ανήκει η ελπίδα.
    Τα ανήσυχα πνεύματα δεν πρόκειται να κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button