Υπάλληλοι και ειδικοί στο μάρκετινγκ έχουν αποκαλύψει κατά καιρούς διάφορα κόλπα στα πολυκαταστήματα που αποδεικνύουν πως το shopping είναι θέμα ψυχολογίας…
Σκεφτείτε την τελευταία φορά που πήγατε σε ένα κατάστημα το οποίο είχε ένα τμήμα με εκπτωσιακά/εκθεσιακά είδη. Πώς ήταν;
Είτε χαοτικό, είτε ακατάστατο, άσχετα πράγματα μεταξύ τους, άλλοτε πεταμένα κάτω. Μα γιατί δεν υπάρχει τάξη εκεί; Υπάρχει λόγος… και αφορά εσας.
Αυτό γίνεται με σκοπό να σας κάνει να νιώσετε τυχερός που βρήκατε μέσα στο χάος κάτι της προκοπής, και έτσι τρέχετε στο ταμείο… Εκτός των άλλων, οι πελάτες έχουν μια ροπή στην ακαταστασία όταν ψάχνουν, οπότε πολλές φορές αφήνουν χάος πίσω τους, ένα χάος που στα εκπτωσιακά δεν μπορεί να μπει σε τάξη.