Τεχνολογία

Μπορεί το ΑΙ να σου γράψει την διπλωματική εργασία χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανείς;

Είναι σχεδόν αδύνατο να ανιχνευθούν έγγραφα που έχουν δημιουργηθεί από AI που υποβάλλονται για εξετάσεις, σύμφωνα με μια μελέτη. Aρα διπλωματικές εργασίες και εξετάσεις είναι πλέον ευάλωτες … στην κλεψιά!

 

Σχεδόν όλες οι υποβολές που δημιουργήθηκαν από την τεχνητή νοημοσύνη (AI) πέρασαν απαρατήρητες σε μια πρόσφατη δοκιμή των συστημάτων εξετάσεων των πανεπιστημίων του Ηνωμένου Βασιλείου.

Οι εργασίες που δημιουργήθηκαν από την τεχνητή νοημοσύνη έλαβαν επίσης κατά μέσο όρο υψηλότερους βαθμούς σε σύγκριση με αυτές που γράφτηκαν από πραγματικούς φοιτητές, διαπίστωσαν ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Ρέντινγκ.

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη αποδείξει ότι μπορεί να περάσει εξετάσεις, γεγονός που οδήγησε ορισμένα σχολεία και πανεπιστήμια να απαγορεύσουν στους μαθητές να χρησιμοποιούν διαθέσιμα εργαλεία AI, όπως το ChatGPT.

Ωστόσο, η εφαρμογή αυτού του κανόνα αποδείχθηκε πρόκληση, σύμφωνα με τη νέα μελέτη. Οι ερευνητές υπέβαλαν εξετάσεις γραμμένες από AI για πέντε διαφορετικά μαθήματα για προπτυχιακό πτυχίο ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο.

Διαπίστωσαν ότι το 94 τοις εκατό αυτών των υποβολών δεν εντοπίστηκαν σε αυτό που αποκαλούσαν «δοκιμή Turing» – η οποία δοκιμή πήρε το όνομά της από τον Βρετανό μαθηματικό και επιστήμονα υπολογιστών Alan Turing το 1950, αυτό μετρά την ικανότητα μιας μηχανής να επιδεικνύει ευφυή συμπεριφορά παρόμοια με αυτή ενός ανθρώπου.

«Εξαιρετικά ανησυχητικό»

Οι συγγραφείς είπαν ότι το εύρημα ήταν «εξαιρετικά ανησυχητικό», ειδικά καθώς το «περιεχόμενο των απαντήσεων που δημιουργήθηκαν από την τεχνητή νοημοσύνη» δεν τροποποιήθηκε από τους ερευνητές. «Συνολικά, το ποσοστό ανίχνευσης 6 τοις εκατό πιθανότατα υπερεκτιμά την ικανότητά μας να ανιχνεύουμε τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σε πραγματικό κόσμο για να εξαπατήσουμε στις εξετάσεις», σημείωσαν στη μελέτη, προσθέτοντας ότι θα ήταν πιο εύλογο οι μαθητές να τροποποιήσουν την έξοδο της τεχνητής νοημοσύνης για να το κάνουν λιγότερο ανιχνεύσιμο.

Επιπλέον, στο 83,4 τοις εκατό των περιπτώσεων, οι υποβολές που δημιουργήθηκαν από την τεχνητή νοημοσύνη πέτυχαν υψηλότερους βαθμούς σε σύγκριση με μια τυχαία επιλεγμένη ομάδα του ίδιου αριθμού εξετάσεων από πραγματικούς μαθητές.

Μια εξαίρεση ήταν μια ενότητα που περιλάμβανε πιο αφηρημένο συλλογισμό, κάτι που η τεχνητή νοημοσύνη δυσκολεύεται να διαχειριστεί σε σύγκριση με πραγματικούς μαθητές.

«Τα αποτελέσματα του «Examinations Turing Test» καλούν τον παγκόσμιο εκπαιδευτικό τομέα να αποδεχθεί μια νέα κανονικότητα και αυτό ακριβώς κάνουμε στο Πανεπιστήμιο», ανέφεραν οι συγγραφείς της μελέτης σε δήλωση..

Οι ερευνητές εξέφρασαν ανησυχία σχετικά με την ακαδημαϊκή ακεραιότητα υπό το φως αυτών των ευρημάτων και πρότειναν ότι οι υπό επίβλεψη, αυτοπροσώπως εξετάσεις θα μπορούσαν να μετριάσουν το πρόβλημα.

Ωστόσο, καθώς τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης συνεχίζουν να εξελίσσονται και να επικρατούν σε επαγγελματικά περιβάλλοντα, τα πανεπιστήμια μπορεί να χρειαστεί να εξερευνήσουν τρόπους ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση ως μέρος του «νέου κανονικού».

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button