Τεχνολογία

Το πρώτο ιπτάμενο ηλεκτρικό πλοίο στον κόσμο στην πιο εμβληματική λίμνη της Νέας Ζηλανδίας

Το Candela P-12, το οποίο επιχειρεί ήδη στη Σουηδία εδώ και τρεις μήνες, πρόκειται να πάει και σε άλλη ήπειρο.

Συγκεκριμένα, η πιο όμορφη λίμνη της Νέας Ζηλανδίας, η Μαναπούρι, πρόκειται να αναβαθμιστεί σε υπηρεσίες καθώς η Meridian Energy πρόκειται να φέρει, το 2025, το πρώτο ηλεκτρικό πλοίο υδροπτέρυγων στον κόσμο. Σημειώνεται ότι η Meridian θα είναι ο πρώτος πελάτης εκτός Ευρώπης που θα παραλάβει το ηλεκτρικό πλοίο.

Το σουηδικής κατασκευής Candela P-12 θα παρέχει καθημερινή μεταφορά στο προσωπικό και τους εργολάβους που εξυπηρετούν τον μεγαλύτερο υδροηλεκτρικό σταθμό της χώρας, τον ηλεκτρικό σταθμό Μαναπούρι και αναμένεται να εξοικονομεί 240 τόνους εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κάθε χρόνο – που ισοδυναμεί με την απομάκρυνση 52 βενζινοκίνητων αυτοκινήτων από το δρόμο.

CANDELA
CANDELA

CANDELA

Το Candela P-12 πρόκειται να αντικαταστήσει τα πετρελαιοκίνητα πλοία που χρησιμοποιούνται στη λίμνη.

Πετώντας σε υδροπτέρυγα που καθοδηγούνται από υπολογιστή, το κύτος του P-12 υψώνεται πάνω από το νερό, γεγονός που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας κατά ένα εκπληκτικό 80% σε σύγκριση με τα παραδοσιακά πλοία και επιτρέπει ταξίδια μεγάλης απόστασης και υψηλής ταχύτητας χρησιμοποιώντας μόνο ισχύ μπαταρίας. Διαθέτοντας την υψηλότερη τελική ταχύτητα και τη μεγαλύτερη αυτονομία από οποιοδήποτε ηλεκτρικό πλοίο, παρέχει επίσης πολλά περιβαλλοντικά οφέλη.

CANDELA
CANDELA

CANDELA

Με ταχύτητα κρουαζιέρας 25 κόμβων, το ύψος πίσω από το σκάφος είναι μικρότερο από 15 εκατοστά, γεγονός που ελαχιστοποιεί τη διαταραχή του νερού στην ακτογραμμή της λίμνης Μαναπούρι – μέρος μιας περιοχής παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO και το σπίτι πολλών αυτόχθονων ειδών, συμπεριλαμβανομένου του μακρόπτερου χελιού.

Το Candela P-12 είναι το ταχύτερο ηλεκτρικό πλοίο στον κόσμο, με τελική ταχύτητα 30 κόμβων. Έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία από οποιοδήποτε ηλεκτρικό πλοίο με εμβέλεια 50 ναυτικών μιλίων στους 25 κόμβους.

Έχει 80% χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας από τα συμβατικά πλοία, καθιστώντας το πιο αποδοτικό ταχύπλοο μέχρι σήμερα και 90% χαμηλότερο κόστος ενέργειας/συντήρησης από τα πλοία ντίζελ, ενώ απαιτεί πολύ χαμηλές επενδύσεις για τη φόρτιση της υποδομής, χάρη στην υψηλή απόδοση. Ένας τυπικός φορτιστής DC για αυτοκίνητα είναι αρκετός.

Το μήκος του είναι 12 μέτρα, η δοκός 4,5 μέτρα, έχει χωρητικότητα 30 επιβάτες (καθιστοί), φέρει μπαταρία 254 kWh και μοτέρ 2 x Candela C-POD.

huffingtonpost.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button