Αγροτικά

Συγκράτησε τις απώλειες, αλλά εξακολουθεί να πιέζεται η ΑΒ Βασιλόπουλος

Βελτιωμένες, αλλά όχι αρκετές για να σηματοδοτήσουν την επιστροφή της σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης ήταν οι πωλήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος στο δεύτερο τρίμηνο του 2019, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η μητρική Ahold Delhaize. O όμιλος δεν δίνει συγκεκριμένα στοιχεία για την ελληνική θυγατρική του την οποία ομαδοποιεί με τις υπόλοιπες δραστηριότητές του σε Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ωστόσο, στις οικονομικές καταστάσεις αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι «η επίδοση των πωλήσεων στην Ελλάδα βελτιώθηκε σε σχέση με τα προηγούμενα τρίμηνα, ωστόσο, παρέμεινε σε αρνητικό έδαφος».

Σε άλλο σημείο, επίσης, επισημαίνεται ότι το λειτουργικό περιθώριο κέρδους του business unit της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης διαμορφώθηκε σε 3,9%, χαμηλότερο κατά 0, 3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, εξαιτίας «των χαμηλότερων περιθωρίων στην Ελλάδα και του υψηλού εργατικού κόστους».

Άλμα 30% στις e-πωλήσεις

Αθροιστικά, πάντως, οι πωλήσεις της Ahold Delhaize στην ευρεία αυτή περιοχή ανήλθαν σε 1,56 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 5,1% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2018, ενώ ο συνολικές πωλήσεις σε όλες τις χώρες όπου έχει παρουσία αυξήθηκαν σε σταθερές ισοτιμίες κατά 1,5% στα 16,3 δισ. ευρώ. Αξιοσημείωτη είναι, επίσης, η αύξηση κατά 29,2% που καταγράφηκε στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πρώτες πιέσεις στα μεγέθη της ΑΒ Βασιλόπουλος εμφανίστηκαν το 2017, σχεδόν ταυτόχρονα με την επαναδραστηριοποίηση του δικτύου της Μαρινόπουλος κάτω από την «ομπρέλα» της Σκλαβενίτης.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.